Komik Google Translate Çevirileri


Komik Google Translate Çevirileri

Google Translate servisinin İnternet’te dolaşırken hayatımızı kolaylaştırdığı bir gerçek. Bu güzide servis, biraz kurcalandığında, bir hayli komik çeviriler yaptığını biliyor muydunuz? İşte İnternet kullanıcılarının tespit ettikleri komik Google Translate çevirileri:

 

“Serdar Ortaç” Yazın Ve Arkanıza Yaslanın!

Translate.google.com.tr (Translate.google.com da olur) adresini açıp, Kaynak Dil’i Türkçe, Hedef Dil’i de İngilizce seçin. Ardından (Büyük küçük harf farklılıkları çok önemli, doğru sonuç için bizim yazdığımız gibi yazın) kutucuğa “Serdar Ortaç” yazın ve arkanıza yaslanın! Çeviri sonucu Justin Timberlake!

 

 

Şaşırtıcı Gökhan Özen Çevirisi

Google Translate’i açıp “gökhan Özen” (Baştaki “g” ufak olacak) yazarsanız, sıra dışı bir çeviriyle karşı karşıya kalınıyor! Zira Google’a göre Gökhan Özen’in İngilizce’deki karşılığı Jennifer Lopez!

 

Eğitim Şart Değilmiş!

İnternet kullanıcıları tarafından tespit edilen bir başka hata da, epeyce ironik. Eğer Kaynak Dil’i İngilizce, Hedef Dil’i Türkçe seçerseniz, kutucuğa “eğitime” yazdığınızda, ilginç bir çeviriyle karşı karşıya kalınıyor. İşte şaşırtıcı bir sonuç:

 

Nerede Yaşadığınızdan Emin Olun

Bakın bu çok önemli. Nerede yaşadığınızdan emin misiniz? Bir de Google’a sorun bakalım ne diyor? Kaynak Dil Türkçe ve Hedef Dil İngilizce konumundayken, şu metni girin: “izmir de yaşıyorum“. Bakın, meğerse Londra’da yaşıyormuşsunuz!

 

 

Haluk Bilginer

Türk tiyatrosunun en önde gelen isimlerinden “Haluk Bilginer”in adını Google Translate’e girdiğinizde, “Hillary Clinton” karşılığını alıyorsunuz!

 

 

Kamuran, Ahmet Ve Cemil

Eğer Google Translate’e “Kamuran” yazarsanız, “Victoria” yanıtını alıyorsunuz. Ahmet ve Cemil isimleri için ise aynı sonuç çıkıyor: John.

 

 

:: Siz de rastladığınız komik çevirileri forumda bizimle paylaşın.

{AUTHOR}
{ARTICLE_LINK}

  • yazarAykut Göker

    Yazı yazmayı çok seven ve hayatının her döneminde bu tutkusunu sürdürecek olan Aykut, kelimelere olan borcunu ShiftDelete.Net'te ödüyor.
    Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

    “Komik Google Translate Çevirileri” üzerine 79 yorum

    1. SDN Okuru dedi ki:

      🙂

    2. SDN Okuru dedi ki:

      SERDAR ORTAÇ yazıncada justin timberlake olarak çeviriyor.

    3. SDN Okuru dedi ki:

      İngilizceden Türkçeye çevirirken ”nerelisin” yazdığımızda ise ”Teksaslıyım”çıkıyor.

    4. SDN Okuru dedi ki:

      Çağrı Yılmaz yazın bide …büyük küçük duyarlı

    5. SDN Okuru dedi ki:

      EĞİTİME yazın

    6. SDN Okuru dedi ki:

      kamuran ve ahmet yazın

    7. SDN Okuru dedi ki:

      çatal yazın valla ben koptum 🙂

    8. SDN Okuru dedi ki:

      İNGİLİZCE:eğitime Türkçe:İhtiyacımız yok

    9. SDN Okuru dedi ki:

      lil wayne yazın KURTLAR VADİSİ çıkıo :D:D

    10. SDN Okuru dedi ki:

      Hande ataizi = linkin park somewhere i
      Hande yener = Marilyn Manson
      Gülşen = Justin Timberlake
      emre altuğ = Snoop Dogg
      emre aydın = mariah carey
      Nurgül yeşilçay = Pamela Anderson in Baywatch

    11. SDN Okuru dedi ki:

      serdar düzeltilmiş ama mahmut hala aynı karı 😀

    12. SDN Okuru dedi ki:

      ferhat göçer yazıncada çıkıyor

    13. SDN Okuru dedi ki:

      zerrin özer yazdm zoot woman çıktı zoot havalı dmekmiş bu google resme şaka gibi:)

    14. SDN Okuru dedi ki:

      mustafa ceceli

    15. SDN Okuru dedi ki:

      justin bieber yazın 😀 zaa koptum

    16. SDN Okuru dedi ki:

      çatal

    17. SDN Okuru dedi ki:

      muratcan öztürk yazın ingilizcesi de bülent ersoy olsun

    18. SDN Okuru dedi ki:

      mahmut Tuncer–Jennifer Lopez

    19. SDN Okuru dedi ki:

      nerelisin yaz bişe çıkmıyo

    20. SDN Okuru dedi ki:

      lil wayne just bir fil yazın koptum 😀

    21. SDN Okuru dedi ki:

      WHO YAZINCADA DSÖ YAZIYO

    22. SDN Okuru dedi ki:

      aynen böyle yazın akan şükür

    23. SDN Okuru dedi ki:

      men süpe yazın hehe

    24. SDN Okuru dedi ki:

      olmuyor maalesef

    25. SDN Okuru dedi ki:

      Mahmut Tunçer yazın büyük küçük duyarlısından 😛

    26. SDN Okuru dedi ki:

      🙂

    27. SDN Okuru dedi ki:

      Internet Favorites YAZIN BAKİM NE OLACAK

    28. SDN Okuru dedi ki:

      Burak yazın

    29. SDN Okuru dedi ki:

      çatal

    30. SDN Okuru dedi ki:

      berat demirci yazın görün

    31. SDN Okuru dedi ki:

      sabri

    32. SDN Okuru dedi ki:

      türkçeden ingilizceye (küçük harflerle) ”hande yener” yaz bak ne çıkıyor..:)

    33. SDN Okuru dedi ki:

      simple

    34. SDN Okuru dedi ki:

      😀 😀

    35. SDN Okuru dedi ki:

      nerdenn yazzılıooooo bunaaaaa

    36. SDN Okuru dedi ki:

      HANDE ATAİZİ YAZIN PAMELA ANDERSON ÇIKIYO CİPS REKLEMINDA OYNAYAN KADIN 🙂

    37. SDN Okuru dedi ki:

      bunun için ne yaparız

    38. SDN Okuru dedi ki:

      GÜZEL

    39. SDN Okuru dedi ki:

      öyle birşey olmuyor ki yazdığımızın aynısı oluyor!!!

    40. SDN Okuru dedi ki:

      olmadii

    41. SDN Okuru dedi ki:

      artık olmuyor kankeytalar bunlar

    42. SDN Okuru dedi ki:

      çoğu düzeltildiler

    43. SDN Okuru dedi ki:

      Boyle bsyler hc ckmyor yav duzeltilms galiab

    44. SDN Okuru dedi ki:

      artık Haluk Bilginer yazınca starred in diyor

    45. SDN Okuru dedi ki:

      Türkçeden macarcaya şunu yazın ”çok başarı” bakın noluyor 😀

    46. SDN Okuru dedi ki:

      :)hahahhahahahahha:)!!!

    47. SDN Okuru dedi ki:

      olmuyor yardım

    48. SDN Okuru dedi ki:

      Arkadaşlar İngilizceden Türkçeye PASTA YAZIN KOPTUMMM 😀

    49. SDN Okuru dedi ki:

      eğitime

    50. SDN Okuru dedi ki:

      gökhan yazın (tamamen küçük)Jennifer diye çeviriyo

    51. SDN Okuru dedi ki:

      iğrenççç

    52. SDN Okuru dedi ki:

      nerelisin?

    53. SDN Okuru dedi ki:

      yorumların hepsii denedim hiç bişey olmuyor

    54. SDN Okuru dedi ki:

      serdar ortaç yaz 1200 a gönder

    55. SDN Okuru dedi ki:

      çiçek

    56. SDN Okuru dedi ki:

      serdar ortaç

    57. SDN Okuru dedi ki:

      classes

    58. SDN Okuru dedi ki:

      nerelisin?

    59. SDN Okuru dedi ki:

      lil wayne

    60. SDN Okuru dedi ki:

      serdar ortaç

    61. SDN Okuru dedi ki:

      ev

    62. SDN Okuru dedi ki:

      haha:D

    63. SDN Okuru dedi ki:

      olmuyooooooooo

    64. SDN Okuru dedi ki:

      çok komik hahaha

    65. SDN Okuru dedi ki:

      sizi döverim eşolüeşek

    66. SDN Okuru dedi ki:

      ingilizce’de yes yes i am turkish yazınca evet evet ben türk değilim çıkıyor 😀

    67. SDN Okuru dedi ki:

      İngilizceden Türkçeye pasta yazın 😀

    68. SDN Okuru dedi ki:

      Yeni google çeviride işe yaramıyor

    69. SDN Okuru dedi ki:

      Türkçeye (ben ingilizce) yazın 😀

    70. SDN Okuru dedi ki:

      berat demirci yazın ne çıkıyo tövbe tövbe

    71. SDN Okuru dedi ki:

      O degilde google ceviriye (mailimiz in the morning mal) yazin bakalim ne cikacak 🙂

    72. SDN Okuru dedi ki:

      nabeer kanka

    73. SDN Okuru dedi ki:

      OW NİCE 🙂

    74. SDN Okuru dedi ki:

      Movie Star Planet diye oyun var oynayın çok güzel kız ve erkek oyniyailiyo ben 20 yaşındayım oynuyorum

    75. SDN Okuru dedi ki:

      hebele hübele olmuyo

    Yorum yazın