Okunma

Lego’dan USB Bellek Yapın


04 Mart 2007 Pazar 14:00
Lego’dan USB Bellek Yapın

Türkiye’de satılan USB bellek markalarının sayısı oldukça fazla. Bu markalar
içerisinde birisini seçmek yerine kendi USB belleğinizi oluşturmaya ne dersiniz?
Mesela Lego kullanarak birkaç dakika içerisinde (el becerinize bağlı) kendi
USB belleğinizi, keyfinize göre dizayn edebilirsiniz. Gerçekleştirmesi son derece
kolay adımlar aşağıda.

Kendi Lego USB belleğinizi yapın


Adım 1: Lego’nuzu hazırlayın.



Adım 2:
Herhangi bir USB bellek içini yerleştirin. 



Adım 3
: Sağlam olması için silikonla doldurun.



Adım 4:
Yapıştırın.



Adım 5:
Güle güle kullanın.

 

Bilgi için: Instructables
SDN http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

33 yorum - “Lego’dan USB Bellek Yapın”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    dikkat 10-12 yas grubu icindir demeyi unutmuslar 🙂 bu ne yaw

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Oldukça yaratıcı
    bence böyle daha güzel gözüküyor daha farklı
    ama bozulma ihtimali korkutuyor insanı

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Ya eleştirileriniz sacma bu gibi şeyleri yaparak gelişmemiz lazım hazırcı olmayın herşeyi başkasından beklemeyin birazda siz yaratıcı olun

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Elimdekini hiç bozamayacam wallaha ben böylede memnunum

  5. SDN Okuru dedi ki:

    ya anlamıyorum sizi hem para verip bellek alacaksınız sonra olup olmayacağı belli olmayan bir şey yapmaya çalışıcaksınız akıllı olun elindekinın kıymetini bilmeyen haytında kıymetini *****.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Doğrudur 0-6 yaş gurubu için bi şee benzememiş 🙁

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Sebeb

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Süper 🙂

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Çok güzel, düşünce güzel, yazı güzel, espiri güzel…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Normal USB belleklerin suyumu çıktıda legodan USB bellek yapacagız…..Arkadaşım sen hayal gücünü fazla zorlamışsın ama bu kadar çıkmış…….

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Olmamış. Ben bu köşeli haliyle hangi bilgisayara takabilirki bunu.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Çok hoş olmuş bence…

  13. SDN Okuru dedi ki:

    :)))))))

  14. SDN Okuru dedi ki:

    hehehe sefdim bunu…:)

  15. SDN Okuru dedi ki:

    yahu usb bellek içi demişsiniz; onu bulduktan sonra bunu herkes yapar zaten. “yemek tarifi verecem” diye hazır yemek tavsiye etmeye benziyor yaptığınız, nasıl iş anlamadım!

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Hoam bunun zaten bir sürü çeşidi var :)) Boşuboşuna legoydu, silikondu uğraşmayın. Bunların hepsinin fiyatını toplasanız flash bellekten pahalıya gelir :)) Ben bugün aldım 1 GB 25 YTL. Şimdi bir de değiştireyim desem bir bukadar da lego masrafı yapmam gerekecek.

    Şaka bir tarafa cidden isteğe göre güzel şeyler yapılabilir.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    çok yaratıcı

  18. SDN Okuru dedi ki:

    elalemin flash diski omuş tutmuş legodan kılıf yapmış!
    puahhahahahha

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Çok büyük, hatta çoooook büyük neremizde gezdireceğiz bunu? Yenilikler amaca hizmet etmeli, olmamış…

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Valla ne söyleyim diğerinden daha iyi görünüyor doğrusu.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    0-6 yaş gurubu için ideal 🙂

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Şimdi siz açıkladınız herkes ***** Başka fikir bulmak lazım.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    ne bos bi iş =)

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Zaten elimde olan bir tane USB’nin içini açacam… Amale bir şeyin içine emaneten koyacağım… Daha neler…

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Bunu satarsanız alabilirim 😀 el becerim pek yokta 😀

  26. SDN Okuru dedi ki:

    bence igrenc gözüküyo

  27. SDN Okuru dedi ki:

    yaratıcılıkta son nokta…

  28. SDN Okuru dedi ki:

    usb bellek nasıl ziyan edilir part 1.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Bunu denemek istiyorum ama silikonun gerçekten nasıl zararı olmuyor öğrenmek istiyorum. Kolay gelsin.

  30. SDN Okuru dedi ki:

    yaratıcılıkta sınır tanımamışsınız.
    berbat olmuş ama 🙂

  31. SDN Okuru dedi ki:

    bööö 🙂 hiç iyi görünmüyor yaw

  32. SDN Okuru dedi ki:

    saçmalık

  33. SDN Okuru dedi ki:

    süper. bir de kapak yapılırsa iyi olur

" Lego’dan USB Bellek Yapın konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Lego’dan USB Bellek Yapın ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Lego’dan USB Bellek Yapın ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "