LG G5, LG’nin Cirosunu Düşürdü!


03 Ağustos 2016 Çarşamba 15:00
LG G5, LG’nin Cirosunu Düşürdü!

LG, 2016’nın ikinci çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yaklaşık yüzde 140’lık artışla 503.10 milyon dolarlık işletme karı elde ettiğini duyurdu.

Bu karda, LG Beyaz Eşya & İklimlendirme Çözümleri Bölümü ve LG Ev Eğlence Bölümü’nün LG tarihindeki en yüksek çeyrek işletme karına ulaşmalarının önemli bir rolü bulunuyor.

Tüm dünya çapındaki toplam ciro da hem bir önceki yıla, hem de bir önceki çeyreğe göre artarak 12.05 milyar dolara ulaştı. 

LG Beyaz Eşya & İklimlendirme Çözümleri Bölümü, 373.24 milyon dolarla şimdiye kadarki en büyük çeyrek işletme karını açıkladı.

Önümüzdeki dönemde LG SIGNATURE koleksiyonu, TWINWash ve LG Styler gibi premium ürünlerin şirketin performansını olumlu bir şekilde etkileyeceği öngörülüyor.

16-08/03/lg.jpg

LG G5 bekleneni veremedi!

Ciroda görülen 132.10 milyon dolarlık azalmanın nedeni artan pazarlama harcamaları ve 2. çeyreğin başında piyasaya sürülen LG G5 akıllı telefonun planlanan satış rakamlarına henüz ulaşmaması olarak değerlendiriliyor.

Bunun yanında piyasaya sürülen tüm akıllı telefonların adedi ise 13.9 milyonla bir önceki çeyreğe göre artış gösterdi. Satışa sunulan yeni V serisi ve büyük potansiyele sahip K ve X serilerinin artan satış adetleri, şirketin bir sonraki çeyrekte satışlarının artacağını gösteriyor.

LG Ev Eğlence Bölümü ise 3.58 milyar dolarlık ciro ve 306.97 milyon dolarlık işletme karıyla 2015’in ikinci çeyreğine göre yüzde 5,7’lik bir artış gerçekleştirdi. Bu karın önemli bölümü premium TV pazarının büyümesinden kaynaklanıyor.

16-08/03/lg-g5-1470236339.jpg

Premium ULTRA HD ve OLED TV ürünlerinin satışlarındaki artış ve gelişmiş maliyet yapısı yönetimi, işletme karının LG Ev Eğlence Sistemleri bölümünün tarihindeki en büyük kar olan yüzde 8,6’ya ulaşmasını sağladı.

Bu bölüm, büyüyen UHD ve OLED TV pazarından ve fiyat rekabetinden faydalanmaya devam ederken, düz panel parçalarındaki fiyat artışı ise karlılığı etkileyebilir.

:: LG’nin ilerleyen dönemlerde nasıl bir performans izleyeceğini düşünüyorsunuz?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

59 yorum - “LG G5, LG’nin Cirosunu Düşürdü!”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    g5i bilmem de v10 çok güzel gibi duruyo

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Arkadaş lg savunmak için kullanmamıza gerek yok sizene arkadaş istediğimiz telefonu kullanırız bundan önce s6 kullanıyordum onu da çok sevdim ve hala seviyorum telefonu bundan sonra gider sony kullanırım keyif benim değil mi senin gibi marka fanı değilim ben apple da kullandım samsung da hepsi iyi cihazlar marka takıntısı olma burda laf yapıcağına o kadar çok iyi biliyorsan kur bir şirket üret telefon görelim burda böyle saçma saçma konuşmakla olmaz

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    G2 hala catir catr calisio 3 sene olacak ..bikac kere dusurdm ezik koseleri var ekran kenardan cikacak nerdeyse ama siknti yok calismasnda…sarj olurken sikinti var sadece o da darbelerden diye dusunuyorum…ucuk paralar vermeyin..su g2 yi metal kasa yapsalar donanimini da guncelleseler kamera islemci falan tekrar cok satacaktir..tasarimi efsane

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Elimdeki 1 seneden fazladır g4 var takır takır çalışı***** de o kadar kötü olduğunu sanmıyorum sadece modüler olduğu için bu kadar sıkıntı olmuştur.
    Ayrıca bu kadar click-bait bir şey yapmanıza gerek ***** tanıtımda lg g5 lg'nin sonunu mu getiriyor yazmışsınız.Burada ise sadece ciro paylaşımı var ve o kadar kötü bile gözükmüyor durum.

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Kral telefon sen merak etme bir iphone gibi 200 lira istemiyor kılıfa ona gelince her türlü veriyorsunuz lg modüler farklı telefonu istediğin gibi kullanma şeklini verince olmuyo dimi hadi işine ya kamera on numara laf atarken telefonu kullan öyle laf yap

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Metal kasa olmadığını iddia eden arkadaşlara soruyorum hanginiz arkaya kılıf takmadan kullanıyorsunuz plastik hissinden dolayı laf ediyorsunuz anlamış değilim

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg bir kötü telefon yaptı neden batsin. Bu nasil olur elimde g4 heran bootloop yada ghostscreen olacak diye korkuyorum cikali bir sene oldu degisim aldim gene ***** kasa catlagi kronikG2 ekran yanmasi sag ustBu arada hepsinddde ghost screen oluyorG5 dede ghostscreen ve bootloop ***** tövbeeG4 degisim cihazlarinda ekrani ***** ***** ***** cirosunun dusmesi gayet normall

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    G5 G2 nin gerisinde. Normal yani

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    sony alın yada iphone lg sucks (diğer insanlarda sony yi sevmiyo sizi anlıyorum lg hayranları)

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg çok fedakar bir firma bir firmayı yererken biraz deneyim ve araştırma sahibi olsaydınız keş***** olmazsa olmaz dediğiniz bir çok teknolojik gelişmeyi ilk olarak sunan Lg olmuştur misal dünyada ilk kapasitif dokunmatik ekranlı cep telefonu lg ke850 prada telefonudur 2007 de piyasa girmiş hatta aynı dönem ipone 1 piyasa girince lg tasarın üzerinden apple dava açmış ama üzerine de çok gitmemiş***** araştırın da öyle eleştirin

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    V20 full hd ekran ile gelmeli

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Sony lg hatta htc bu sektorde basariya ulasamayacak apple ve samsung gerisi pazarin yuzde 3 unde kapissin

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    Oyuncak gibi telefona 2800 isterlerse olacağı buydu

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    samsungun s5 i gibi oldu g5

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Pahalı kardeşim

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Alırsam gene LG ön planda g2 ye yıl oldu

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Yorumlarda sacmalayan cok be. Adam açıklamayı yapmış kasa metal kasa anten çizgileri görünmesin ve daha iyi sinyal alsın diye plastikle kaplanmis diyor , yukarda halen metal kasa degil yazanlar var. Okumadan yazmayın. Güncelleme destegini iyi tutsaydı diyenler var. Ben g4 kullanıyorum ve güncelleme konusunda hic bir sıkıntı yaşamadım gayet de erken geldi güncellemem. Siz diyorsunuz ki google ile beraber dagitsin oyle bi sacmalik mı olur . herseyin bi zamanı var az sabredin güncellemeyi 1 ay gec alinca telefon bozulmuyor eski de kalmıyor.

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    LG kullaniyorum cok memnunum,LG kullanmaya da devam ***** kullanmayanlar yanlis yorumlarda bulunuyo.

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Tek sorunu lg servisleri milleti sinir hastası yaptigi için anakart sorununda dolayı kimse yanaşmıyor ve ülkemizdeki servis kalitesi 0

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    1999 lira ile çıksaydı şimdi kraldı

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Bence G5 değilde G4'deki sorunlar yüzünden satışları düştü LG'nin.

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Yani ben sahsen gidip s7 edge aldim o tasarim neya 1000tllik telefonların bile tasarimi buna bin basar ayrica kasa plastik metal falan deil

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    Üst seviye cihaz üretiyorum deyip bu cihazla piyasaya çıkarsan olacağı bu. Tip desen tip yok hiçbir artısı yok. Rakibler almış yürümüş sen altına bi takoz koyup modülerim diyorsun. Lg bu telefonu yine çok satmış. Başka bir marka yapsa iflasını açıklamıştı bile.

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Sizin gibi tiplere inat lg almaya devam edicem bundan sonra

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Diğerlerinin daha kaliteli cihaz üretmesi derken bana lg g5 den daha kaliteli bir tane cihaz söylesene merak ettim s7 filan diyip saçmalama sakın aynı ayarda değil daha kaliteli cihazları saysana

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne kadar saçma tiplersiniz gelmiş burda yorum yapıyo gitmiş karşılaştırmış g4 daha iyi diye bir bitmediniz ya ben kullanıyorum g5 tasarım özellik batarya herşey on numara apple daki çerçeve kadar çerçeve yok gelmiş burda sallıyo cihaza tasarım görecelidir ki ben tasarımını çok beğendim çöp diyen cahil iphone a o çerçeve o batarya ya para verirsin dimi burda g5 sallayan tipler kullanmadan yorum yapacağınıza gidip biraz bilgilenin boş boş yorum yapmaktan kurtulursunuz

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    lg sponsor olmuyor herhalde bu kadar yanli haber yapan bi site daha yok

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    2700 tl fiyatttan çıkartırsan türkiyede zor satarsın insanlar o parayı verene kadar iphone alırım der nasıl olsa aynı para veya samsungu alırım der g5 2200tlye çıksaydı baya bir başarı elde ederdi ayrıca güncellemeler konusunda biraz daha gayret göstermesi gerekirdi

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg x screen incelemesi gelecekmi

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    planlanan satış rakamına ulaşamadı değil, planlanan buydu zaten. yoksa bile bile öyle bir tasarımla çıkarırlar mı

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    Çok kaba oyuncak telefon gibi duruyor. LG radikal yapı ve kasa değişiklikleri yanı sıra diğer markaların daha kaliteli ürünler çıkarması LG G5'in sonunu getirdi. Çıkarılabilir batarya özelliği bir kurtarmadı.

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    O modüler saçmalığı, o küçücük pil, o kıytırık malzeme, o mutant görünümlü arka kamera, o kolum kadar kalın çerçeve, o arkadaki saçma güç tuşu…. LG bu kadar sattığına şükretsin. Bana bedava verseler almam o çöpü. LG çok saçma sapan işler yapıyor. Farklı olacağım belasına…

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    Yaparsan öyle telefon kaybedersin tabi

  34. Ziyaretçi dedi ki:

    Piyasaya o kasayla cikarsan dibe vurmadigina dua etsin g3 e kadar lg hayraniydim ama sonrasinda sekilden kaybetmeye basladi… bu kasayi yari fiyatina versen yine almam

  35. Ziyaretçi dedi ki:

    ben dedim çift kamera ile siçar kimse inanmadı

  36. Ziyaretçi dedi ki:

    ucuza modüler 5000, 10.000 mah pil, modüler güçlü ekran kartı, modüler 20x zoom mercek vb olsaydı keşke. modüler sistem şahane olurdu

  37. Ziyaretçi dedi ki:

    Görünüm mal gibi olunca yoksa içindekiler iyi

  38. Ziyaretçi dedi ki:

    lg neden orta segment telefon üretmiyo

  39. Ziyaretçi dedi ki:

    tasarımdan kaybetti kanımca yoksa öyle hafife alınır bir telefon değil . Şimdi kimbilir ne kadara düşecek

  40. Ziyaretçi dedi ki:

    Sen metal kasa deyip yalan söylersen olacağı ***** olmuş

  41. Ziyaretçi dedi ki:

    LG kendi kaşındı valla standartın üzerine çıkacağına dışına çıktı.

  42. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg G5 in tasarımı ve pili tam bir fiyasko

  43. Ziyaretçi dedi ki:

    G4 kullanicisiyim gittim karsilastirdim g4 ekranindaha parlak ve kamera daha iyi millet neden g5 alsin

  44. Ziyaretçi dedi ki:

    İğrenç tasarım. Normal sonuç.

  45. Ziyaretçi dedi ki:

    hiç şaşırmadım nedense 😀

  46. Ziyaretçi dedi ki:

    kasadan kaybetti! yoksa sd 820 ve USB type-c ile samsung la yarisabilirdi

  47. Ziyaretçi dedi ki:

    LG G3 e android 6 geç yollarsan insanlarda sana cezayı böyle keser işte…

  48. Ziyaretçi dedi ki:

    LG Led Tv ve LG muzik sistemi ve LG Klima ***** ***** herhangi bir urunun LG uretimi varsa,kesinlikle tercihim yine LG olacak.

  49. Ziyaretçi dedi ki:

    Tabi öle olcaktı lgyi alma sebebleri insanlar samsung kalitesini ucuza vermesiydi bi anda kendi classını geçti e tabi o fiyata çıkan samsung ve apple aldı sonucunda iğrenç tasarımın etkiside oldu tabi

" LG G5, LG’nin Cirosunu Düşürdü! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere LG G5, LG’nin Cirosunu Düşürdü! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda LG G5, LG’nin Cirosunu Düşürdü! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Kojima yeni oyunu için harekete geçti Kojima yeni oyunu için harekete geçti
  2. 2 Buraların kralı neden Samsung? Buraların kralı neden Samsung?
  3. 3 Yok böyle monitör! LG Ultragear 27GN950 inceleme Yok böyle monitör! LG Ultragear 27GN950 inceleme
  4. 4 Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik! Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik!
  5. 5 Huawei Mate 40 serisi tanıtıldı! İşte detaylar Huawei Mate 40 serisi tanıtıldı! İşte detaylar
  6. 6 En efsane telefon bu! Lenovo Legion Pro inceleme En efsane telefon bu! Lenovo Legion Pro inceleme
  7. 7 Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk
  8. 8 Şarj canavarı realme 7 Pro kutusundan çıkıyor! Şarj canavarı realme 7 Pro kutusundan çıkıyor!
  9. 9 Yedeklediğimiz veriler ne kadar güvende? İşte cevabı! Yedeklediğimiz veriler ne kadar güvende? İşte cevabı!
  10. 10 Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk... Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk...