Okunma

LG G2’nin Basın Görseli Sızdırıldı


07 Ağustos 2013 Çarşamba 12:15
LG G2’nin Basın Görseli Sızdırıldı

LG‘nin 5.2 inç boyutundaki yeni amiral gemisi G2, bu akşam resmen tanıtılacak. LG‘nin G2 tanıtımı çok büyük bir heyecanla geçmeyecek gibi gözüküyor çünkü G2‘nin tüm özellikleri neredeyse önceden sızdırılmış durumda.

5.2 inç büyüklüğünde dünyanın en ince çerçeveli Full HD IPS ekranını kullanacak olan LG, G2 modelinde Qualcomm‘un Snapdragon 800 işlemcisi, 2 GB RAM, 2610 mAh batarya, 13 Megapiksel ana kaemra gibi özelliklerle donatılıyor.

@evleaks, LG G2‘nin tanıtımından önce basın görselini sızdırdı. Detaylı ve net görsellerini daha önce görme şansımızın olmadığı G2‘yi, ilk defa bu görsellerle net olarak göreceğiz.

Yeni bir tasarım anlayışını benimseyen LG, G2‘de çıkarılabilir arka kapak stilini kullanıyor. Ayrıca batarya da çıkarılabilir yapıda olacak. Nano SIM ve microSD kart girişlerinin de arka kısıımda bulunduğu telefonun, ses kısıp açma tuşları da kameranın arkasına yerleştirilmiş. LG‘nin kenarları en ince yapabilme amacı sayesinde tuşları ortaya aldığı düşünülüyor.

:: LG G2, sizce rakiplerini rahatça geride bırakabilir mi?

{AUTHOR}
{ARTICLE_LINK}


yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

43 yorum - “LG G2’nin Basın Görseli Sızdırıldı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    engin desteklerinizden dolayı teşekkür ederim

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Pekiyii Eylülde Note 3 çıkınca bu telefonu iyi bi tokatlayacak..

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Tamam LG fotoda güzel duruyor ama bu yeterli mi sizce?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    LG tasarımı Samsung dan araklamış arkadaş haklı arkadaki tuşlar ise ciddi kullanım sıkıntısı yaratır..

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Bazı arkadaşlar görüntüsünü beğenerek telefon alıyorlar,özelliklerini yeterince incelemeden karar veriyorlar..Sözüm meclisten dışarı.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Valla meyveli ağacı taşlarlar.O yüzden Samsung a çamur atan çok insan var ama dünyada en çok cep satan da bu firma ister beğenin ister beğ***** çok önemli bi başarıdır.Plastik kasa olduğu doğru ama donanım gerçekten güçlü.Servis ve güncelleme desteği çok ***** ince ve hafif telefonları ilk çıkaran ***** S den itibaren Gorillaglass dayanıklı cam kullanı***** son Galaxy S4 de Gorillaglass 3 kullandı***** gözardı edebilir misiniz sayın arkadaşlarım?HTC one ı inceledim Galaxy S4 ün gerisinde kalı***** isterseniz yazarım.İşlemci,ekran kartı,kamera çözünürlüğü,ekran boyutu vs. yüzünden S4 ü tercih ***** one daha üstün olsaydı daha çok satardı.İyice araştırıp incelemeden yazıveriyorsunuz..

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Samsungun tasarımına çamur atan arkadaş bir kere LG nin o kare şeklinde cebe girmeyen telefonunu hatırlıyor musun?Samsung ise cebe rahat girsin diye köşelerini hafif yuvarlak yapıyor ve hiç cebe takılmı***** sırf telefonun dış görünüşüne takılmayın.Bi zahmet işlemci,ekran kartı testlerine bakı***** ne kadar güçlü olduğu bence daha ö***** kırılmaz ve çizilmez Gorillaglass camlardan hiç bahsetmiyorsunuz?LG kullanıyor mu bu teknolojiyi,yok..LG nin en büyük handikapı güçlü donanımlı telefonları yeterince kısa sürede üretip piyasaya sü***** de güncelleme sorunu tabii..

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung&Lg kardesligi

  9. SDN Okuru dedi ki:

    S4 ü beğenmeyen g2 yi plastik ve tasarım olarak beğendiler… Çok enteresan değilmi? Tasarım s4 de çok yakın hatta benziyor diyebiliriz… Ben s4 kullanıyorum g2 de gayet iyi ve güzel görünüyor…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    CWM Yİ FALAN SES TUŞLARI İLE KULLANACAZ O ZAMAN

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarımdaki en çok dikkat çeken özellik kameranın altında bulunan ses tuşları ve kamera çekim tuşu.13 mp kamerada İlk defa OIS sistemini kullanan kamera olarak biliniyor. Bu da 13 mp kalitesinde en iyi hareketli görüntüler çekebileceğiniz anlamına geliyor. Neredeyse orijinal sesi yansıtan 24 bit 192 KHz Hi-Fi ses sistemiyle geliyor.
    tanıtımın ardından sekiz hafta içerisinde tüketiciye sunulacak. Eylül ayında Türkiye ye gelmesi bekleniyor..

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Resmi tanıtımı yapıldı. 3000 mAh batarya, 32gb dahili hafıza, Dünyanın en ince çerçeveli full hd ips ekranı 5.2 inc,Arka tarafta yer alan 13 mp çözünürlüğü bulunan kameranın alt tarafında ses ve güç tuşları bulunuyor. Arka tuşa basılı tutulduğunda, QuickMemo, kamera ve not alma özelliklerinden daha kolay şekilde faydalanılıyor. ÖZELLİKLER çok iyi..

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Honami bekleniyor…

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Başka haberlerde batarya 3000 mah yazıyo burda 2610 mah diyo hangisi doğru anlamadım

  15. SDN Okuru dedi ki:

    ıyyk bu ne be

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Resmi tanitimi bile yapildi. siz halen sizintidasiniz. Yerinizde oturup sizdiniz heralde

  17. SDN Okuru dedi ki:

    eski tasarımları daha güzeldi, samsung çakması olmuş bu 🙁

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ekran içine gömülen tuşlar gerçekten saçma sapan bişi

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Yiğidi öldür ama hakkını ver demiş***** sefer LG çok iyi bir telefonla geliyor. benim beklediğim diğer telefonlar sony honami ve iphone 5s. Bu üç telefondan birini almak ***** düşmesi kaydıyla 32 gb s4 de aklımın bi kenarında duruyor)

  20. SDN Okuru dedi ki:

    çok iyi bi telefon geliyo inşallah hemen türkiyeye gelir

  21. SDN Okuru dedi ki:

    tamda benim istediğim tuş stili koca ekranda koyuyorlar ses açma kapama tuşlarını en tepeya yanlara nasıl kısıcam ben onu nasıl açıcam ben onun sesini görüşme yaparken.. LG bu işi biliyor!

  22. SDN Okuru dedi ki:

    13 Megapiksel ana kaemra gibi özelliklerle donatılıyor.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    samsug appleyi kopyalayor . lg samsungu 🙂 yani forever apple.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaki tuslar ses acip kapamaya yakinlastirma uzaklastirma sayfayi asagi yuksri kaydirma isine yarayabilir ordadaki metalik kisim aksesuar degilde bir tussa veya bir coistikse tadindan yenmez fare gorevi yapabilir bu sekilde tiklama yapabilir veya fare imleci olarak ***** elinize rahatca tutacak sekilde alidsaniz isaret parmaginiz o tuslarin istune gidecek. Olagan ostu hicbir telefln bukadar rahat kullanim ozelligi saglamax

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Bune ya samsung kopyası arkadaki tusda çok gıcık olmuş artık sony htc tutulur gerisi çöp

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung’un LEŞ telefon tasarımlarını beğenip şu LG’ye çamur atanları anlamak mümkün değil. Yahu insaf, bi galaxy S4’e bakın, iğrenç bir tasarıma sahip. Bide şu güzelim telefona bakın. Gayet şık bir tasarım.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    arayüz samsunga benzetememiş 😀

  28. SDN Okuru dedi ki:

    2 yıl sonra Turkiye’de.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    bence gayet iyi acaba ülkemize ne zaman gelcek

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Çirkin. Ubuntu Edge için bekleyin.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    ulan bu ürünün nesini tanıtcaklar çok merak ediyorum herşey sızmış

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Donanımı çok iyi tasarımı gayet hoş s4 den kaliteli durduğu kesin (:

  33. SDN Okuru dedi ki:

    donanım iyi fakat cok büyük maalesef

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Optimus g kullanıcısyım,telefonda mükemmel akıcılık söz konusu eminim bu cihazda ö***** de en çok sevdiğim nokta ise arayüzündeki kullanım kolaylığı.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Galaxy s4 kopyasi gibi

  36. SDN Okuru dedi ki:

    lg battı battı bu telefon tamamen samsungdan çalma hernekadar donanım iyi olsade beş para etmez lg nin telefonları alınmaz

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Çok hoş ***** ekranı çok büyük.Lg optimus f7’den bir haber yok mu?

  38. SDN Okuru dedi ki:

    değişik bi tasarım olmuş. arkadaki tuşlar ilk kullanımda sıkıntı yaratır ama alışılır heralde.

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım olmamış bence,logonun altta durmasına hep sinir olmuşumdur

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Ben beğendim

  41. SDN Okuru dedi ki:

    arkası kötü olmuş

  42. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaki ses tuşları olmamış bee

  43. SDN Okuru dedi ki:

    gayet şık olmuş

Yorum yazın

Geri bildirim