Okunma

LG G3’ün Teknik Özellikleri Belli Oldu


22 Mayıs 2014 Perşembe 11:00
LG G3’ün Teknik Özellikleri Belli Oldu

Güney Koreli teknoloji devi LG, geçtiğimiz yıl satışa sunduğu LG G2 modeli ile büyük beğeni toplamıştı. Firmanın bu başarısından sonra gözler bu yıl tanıtılacak olan yeni amiral gemisi modeline çevrilmişti. LG G3 olarak isimlendirilecek olan yeni amiral gemisi telefonun bugün teknik özellikleri sızdı.

LG G3’te 2K ekran kullanılacak

Sızıntılara göre LG G3‘te 5.5 inç büyüklüğünde 2K çözünürlüğünde 538 ppi değerinde Quad HD IPS ekran kullanılacak. Bu ekran ile LG’nin üst düzey bir görüntü kalitesi sunacağı aşikar. İşlemci bölümünde ise 4 çekirdekli Snapdragon 801 işlemciye yer verilecek. Henüz bu işlemcinin frekans hızı maalesef belli değil.

Selfie için özel modlar bulunacak

LG G3’ün yüksek bir performans sunması için Snapdragon 801 işlemci 3 GB Ram ile beslenecek. Android 4.4 KitKat sürümü ile çıkış yapacak olan telefonda gelişmiş bağlantı seçenekleri de bulunacak. OIS destekli 13 MegaPiksel  arka kamera ve selfie için güçlendirilmiş özel modların bulunduğu 2.1 MegaPiksel ön kamera LG G3’te yer alacak.

Teknik özellikleri bu kadar gelişmiş olan ve 2K gibi batarya sömürecek olan LG G3’ün 3.000 mAh bir bataryaya sahip olacağı aktarılan bilgiler arasında yer alıyor. Müzik bölümünde ise cihazın 24 Bit ses dosyalarını destekleyeceği belirtiliyor.

LG G3‘ün sızan diğer lansman görselleri için sayfa değiştiriniz.

:: LG G3’ün teknik özelliklerini beğendiniz mi?





yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

76 yorum - “LG G3’ün Teknik Özellikleri Belli Oldu”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Herkes bir seyler yazmis ben isin dogrusu fazla anlamiyorum fakat tek bildigim ayni telefonuma sadj dayanmiyor 1 gunu bile cikaramiyorum.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    G3 16 gb internette dolastiginizda ekranin ust kismi isiniyor bunun nedenini bilen varsa aciklarsaniz iyi olur

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar ben lg g2 de ekran isindiginda sari leke biraktigini duydum dogrumudur

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Telefondan anlayanlar belli zatenyorumlardan. siz sadece oyunlari kasacagini dusundugunuz icin 3gb ram veya adreno 330 u kötülü***** g3 2014 un butun oyunlarini acar bu arada daha yuksek beklentiniz varsa laptop alin

  5. SDN Okuru dedi ki:

    özellikleri çok iyimiş samsungdan aşsağı kalır tarafı yok.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    *****

    Display
    Support for high resolution displays (up to 2560×2048) and Miracast 1080p HD

    Video
    Capture UltraHD video (four times the pixel density of 1080p)

    İşi bilene bırakalım.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Abi bu ekrana ve cözünürlüğe 3000 mah pil cok az g2 daha güzel

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Beyler alın geri sayıma dahil olun ve yarın ne zaman tanıtılacağını görün bu da benden 😀 http://m.*****

  9. SDN Okuru dedi ki:

    S801 ile s805 arasında sadece gpu hız farkı vardır sizi hız tutkunları. Oppo 7 de oldukça akıcı bi telefon nerenle izledin videosunu. Gayet yeterli Bi donanıma sahip arkadaş laptop fln mı alıyorsunuz ne bu yüksek teknik özellik merakı gerçi şurada yorum yapanların çoğu rakamlarım büyüdükçe (800,801,805…) daha iyi olduğu sanan insanlarla dolu yazık vallahi ama hakkınızı yememek lazım harbi komik bi kesim oluşmuş ve gerçekten şu teknoloji şirketlerinin işini ne kadar iyi yaptıklarını açıklar nitelikte şu yazmış olduğunuz yorumlar tam bir tüketim çılgını tayfası oluşmuş :d gerekli olan şey sadece iyi optimize edilmiş bir işletim sistemidir ardından telefona ne eklersen ekle 🙂

  10. SDN Okuru dedi ki:

    bence hala g2 alın.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonun Hızı ve ekran görüntüsüne şu an en yakın Samsung Firmasının telefonlarıdır. Ancak 2K ekran görüntüsü şuan hiç bir telefonda yoktur. LG’den Büyük bir atak. Gayet başarılı Tasarımı 10 üzerinden 10 diyebiliriz.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bence hiç bişey hala belli değil. geçende haber okumuştum lg kore resmi sitesinde g3 ü tanıttı diye girdim kore resmi sitesinde öyle bişey yok. telefonun daha tanıtılma günü gelmeden lg niye böle bişey yapsın bence bunlara pek güvenmeyin 27-28 mayısı bekleyin derim ***** spekülasyon falan olabilir s801 3000 mah batarya 13 megapiksel kamera mantık işi değil rakiplerine göre çünkü.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    LG G2 DE
    ARTABILIR HAFIZA
    DEGISEBILIR BATARYA MEVCUT..MODELI F320K

  14. SDN Okuru dedi ki:

    g2 si olan g3 almamalı. g3 ün ları: daha iyi ekran biraz daha hızlı çok az daha iyi kamera daha iyi arayüz

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Beklentim sadece gelişmiş bir 3D donanım ve yazılım. Optimus 3D’den sonra 3D teknolojisinde değişen çok fazla bir şey yokken HTC yeni 3d teknolojili telefonu One M8’i piyasaya sürdü bile. LG neredesin?

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Lg yine ortalığı kasıp kavuracak

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Var bataryada çıkıyor

  19. SDN Okuru dedi ki:

    ***** ***** yoksa ***** alıyım diye düşünüyodum artık bilgisayar alıcam tabi bi süpriz olmazsa

  20. SDN Okuru dedi ki:

    G3 de hafiza kartı yeri yokmu
    Bataryayı cıkara biliyomuyuz.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    telefon her turklu rakıplerinden iyi ama kimse nedense begnmiyor bu teelfon s5 ve z2 ye rakip S6 VE Z3 E DEGİL ONALR ÇIKTIN MI LG G4 ÇIKACAK

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Lg tam gaz ilerliyor g3 le dahada başarılı olacağını düşünüyorum ama kamerayı mutlaka geliştirmeleri gerek onuda geliştirirlerse 10 numara 5 yıldız.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Büyük ihtimalle snapdragon 801 ac versiyonu ile gelecektir ve bu ailenin ve piyasanın en hızlı işlemcisidir. S5teki ile aynı işlemcidir. 2K ekranlar için üretilmiştir ve çok rahat destekler. Quallcomm’un sitesine biraz bakıp incelenip yorum yazılsın. Snapdragon 805 4K ekranlar için tasarlanmıştır ama sonbahara kadar piyasadaki ürünlerde yer alması zordur. G3 te 805 olsaydı çok iyi olurdu ama şu anki donanım özellikleri ile piyasanın belki de en başarılı ve hızlı olacaktır. Malzeme kalitesi, pil ömrü ve performansı benchmark testleri ve kullanıcılar tarafından daha sonra belirlenir. Hiç görülmemiş bir ürün için çöp, batarya berbat, işlemci ekranı kaldırmaz demek tabiri caizse idrardan karakter tahlili yapmaktır. Burada yazılanları lg mühendisleri muhakkak düşünmüşlerdir işlemci kaldırır mı kaldırmaz mı pil yeterli mi değil mi diye. Burada insanları yanlış yönlendirmenin ürünü kötülemenin anlamı yok. Apple kullanıcısı olabilirim ama ürünün özellikleri g3 ün donanımı genel olarak ortada. Belki kore versiyonu ile uluslararası model farklılıklar olabilir. Daha iyi olan versiyonu dünyaya sunulabilir ama bu hali ile bile gayet hızlı ve performanslı bir model olacaktır. Bunu bir elektrik elektronikte yüksek lisans yapmış bir mühendis olarak söylüyorum. Saygılar…

  24. SDN Okuru dedi ki:

    İsmini veremeyeceğim büyük bir teknoloji şirketinde yazılım mühendisi olarak çalışıyorum. Neyse şu an çok fazla bilgi kirliliği ve ürünü kötüleme var. Açıklama gereği hissettim. Snadragon 800 hd ve Full hd ekranlar için üretilmiştir. Snapdragon 801 ise 800’ün modifiye halidir ve frekans hızı ve gpu performansı arttırılmış ve 2K ekranları destekleyecek şekilde yani 2K ekranlar için üretilmiştir.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Vivo Xplay 3s aynı LG üretimi ekranı kullanıyor ve renkler çok soluk görünüyor…büyük hata yapmış LG hava atacam diye

  26. SDN Okuru dedi ki:

    G1e hala 4.4 bekliyoruz…

" LG G3’ün Teknik Özellikleri Belli Oldu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere LG G3’ün Teknik Özellikleri Belli Oldu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda LG G3’ün Teknik Özellikleri Belli Oldu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "