LG G6 Plus ve G6 Pro geliyor!


01 Haziran 2017 Perşembe 22:00
LG G6 Plus ve G6 Pro geliyor!
LG,  Şubat ayındaki MWC‘de tanıttığı G6’yı yakın zamanda satışa sunmuştu. 18:9 ekranı ve oldukça ince çerçevesi ile dikkat çeken LG G6’nın G6 Plus ve G6 Pro modellerinin de Haziran ayı sonunda piyasaya sürüleceği iddia edildi.  

LG G6 Plus ve G6 Pro geliyor!

Koreli kaynaklara göre LG yakın zamanda G6’nın iki yeni varyantını piyasaya sürmeye hazırlanıyor. LG G6 Plus ve G6 Pro ismi ile gelecek olan modellerin G6’dan belirgin bir farkları yok.
 
17-06/02/lg-g6-1.jpg
 
LG G6 Plus, kablosuz şarj özelliği ve128 GB‘lık dahili depolama alanı ile geliyor. LG G6 Plus’ın  890 dolar fiyat etiketine sahip olması bekleniyor. 32 GB depolama alanı ile gelecek olan Pro sürümü ise 700 dolardan satılacak.
 
LG G6 Pro ve LG G6 Plus modelleri LG G6 ile aynı ekran, aynı RAM ve aynı işlemciye sahip olacak. Yani LG’nin G6’da en çok eleştirildiği konu olan Snapdragon 821 işlemci iki modelde de kullanılmaya devam edecek. Her iki cihazın da Haziran ayı sonunda Güney Kore’den başlayarak satışa sunulması bekleniyor. 
 



yazarİlker Çiftçi

2009'dan bu yana akıllı telefonlar üzerine kurulmuş bir çok teknoloji sitesinde yöneticilik ve editörlük yapan İlker, artık bir SDN yazarı.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

27 yorum - “LG G6 Plus ve G6 Pro geliyor!”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Kafaları mı iyi bataryası çıkarılabilen sd 835 li bir model lazım. Aynı düşük donanımlı telefonları piyasaya sürmekte neyin kafası…

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    beni huawai ye geçirteceksin lg teşekkürler!

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Yav arkadaşlar android telefon üreten şirketlerin amiral gemilerine bir bakın. Hepsi aynı odaya götüren farklı kapılar gibi. Hepsinin sonucu gene aynı hardware. Tek farklı olmaya çalışan android telefon üreticisi Samsung. Onu da Apple a benzemeye çalışıyor diye eleştiriyorlar bu dandroidçiler…

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    LG kendi kaşıyo

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    LaGit

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Xiaomi mi5s 128 gb 345 dolar bu 890 dolar vay be

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Snapdragon 821 Ve 890 Doları Görünce Okumadan Kapattım

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    android te kral HTC U 11

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg Türkiye den çekildi lg telefonlarını vatan teknosa gibi perakendecilerde bulamazsınız operatörler aracılıyla ve firmalar getiriyor lg alınmaz artık destek vermez bu saatten sonra güvende olmaz.

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg ***** piyasada artik ***** lazim…..

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    bari pro modeline 835 koysaydı

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg v30 ifada gelecek o bomba olacak ancak lg g6 plus yapıyorsa mesela s 660 3 gb ram 32 gb hafiza aynı kamera aynı tasarımla cıkarsın uygun fiyat koysun ba nasıl satıyor

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    Salak lg koysana snapdragon 835 işlemci yap onu amiral gemisi hazır fırsat hiç kafa yok bunlarda biraz müşteri odaklı olun ya imam bilgini okur bunlarda aynısını yapıyorlar

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne anladık bu işten o zaman

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu lg mal mı

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne farkı var yani

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg , ne yaptığını bi de biz anlasak?

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Son çırpınışlar bunlar

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Önce adam akıllı selfie kamerası yapsın! Yıl 2017 olmuş g6 daki ön kamerayı görünce LG mi dedim aman uzak dursun..

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Yine mi Snapdragon 821?

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg baska telefon kullanmadim ama kronik sonrunlar beni beztirdi artik baska markalar kullanacam edge 7 alacam

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne mantigi var

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    Lg e mail attim ne kullaniosaniz bizede soleyin diye… otmu esrarmi kokainmi bu nedir aga ?

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu neyin kagası?

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    LG nin sonu sony gibi olacak… Hiç vaz geçmiyorlar 😀

" LG G6 Plus ve G6 Pro geliyor! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere LG G6 Plus ve G6 Pro geliyor! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda LG G6 Plus ve G6 Pro geliyor! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Xiaomi Mi 10T Pro kutu açılışı - Efsane telefon! Xiaomi Mi 10T Pro kutu açılışı - Efsane telefon!
  2. 2 Apple saatleri pahalı aksesuarlardan kurtardık! Apple saatleri pahalı aksesuarlardan kurtardık!
  3. 3 FujiFilm X-T200 vLogger KİT inceleme! FujiFilm X-T200 vLogger KİT inceleme!
  4. 4 Mac bilgisayarı yüzde 20 hızlandırdık! Mac bilgisayarı yüzde 20 hızlandırdık!
  5. 5 800 liralık Sphero Mini Robot incelemesi! 800 liralık Sphero Mini Robot incelemesi!
  6. 6 Rode NT-USB Mini inceleme! Rode NT-USB Mini inceleme!
  7. 7 PlayStation 5'te Trabzon'u savunduk! PlayStation 5'te Trabzon'u savunduk!
  8. 8 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  9. 9 Apple Watch Series 6 inceleme! Apple Watch Series 6 inceleme!
  10. 10 Apple Gündem: Apple M1 işlemcisi ne kadar güçlü? Apple Gündem: Apple M1 işlemcisi ne kadar güçlü?