Okunma

LG V30 ön inceleme


31 Ağustos 2017 Perşembe 14:54
LG V30 ön inceleme

LG V30 ön inceleme videomuzda, IFA 2017′de tanıtılan üst düzey akıllı telefonun detaylarına yakından bakıyoruz. Dilerseniz ilk olarak LG V30 özelliklerini hatırlayalım.

LG V30 özellikleri

LG V30 18:9‘luk Full Vision ekran ile geliyor. Ekran kasa oranı anlamında gerçekten iyi iş çıkartan akıllı telefon üreticisi bu yeni modeliyle Samsung’un Infinite Display‘ine de en büyük cevabını vermiş oluyor. 6 inç ölçülerinde, 1440 x 2880‘lik OLED ekranın piksel yoğunluğu ise 564ppiolarak karşımıza çıkıyor. 

Arkada tarafa geçtiğimizde ise bizi yine çift kamera karşılıyor. Corning Gorilla Glass 4 ile korunan bu kameralar f/1.6 diyafram açıklığına sahip. Biri 16 MP iken diğeri geniş açıyı veren 13 MP‘lik bir sensör kullanıyor.

Donanım tarafındaysa bizi doğal olarak Qualcomm’un yeni nesil canavarı Snapdragon 835 karşılıyor. RAM tarafında beklenti 6 GB olmuş olsa da, LG V30 4 GB RAM ile yetiniyor. Depolama alanı söz konusu olduğunda ise 64 GB ve 128 GB’lık iki farklı seçeneğimiz bulunacak. Depolama alanına ise her zaman olduğu gibi Micro SD kart ile destek çıkabileceksiniz.

LG V30 için en güzel yanlardan biri de yüksek kaliteli ses verebilmesi. LG V20 zamanı Bang & Olufsen ile yapılan anlaşma geçerliliğini koruyor ve 32-bit Hi-Fi Quad DAC ses kalitesi güncellenerek V30’da da yer alıyor.

LG V30 ön inceleme

Dilerseniz sizleri LG V30 ön incelemesi baş başa bırakalım! İyi seyirler!

:: LG V30 sizce nasıl olmuş?




yazarKerem Enginar

Özellikle akıllı telefonlar olmak üzere uzun süredir en yeni mobil ürünleri inceleyen Kerem, bunun yanı sıra donanım ürünleriyle de ilgileniyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

41 yorum - “LG V30 ön inceleme”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Ne zaman piyasada olacak?

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Ram olayına o kadar takılmamak lazım. Lg v20 kullanıyorum. 4 gb lık ramin yaklaşık 800mb -1gb kadarı sürekli boş***** fiyata etki edecekse 6 gb ye gerek yok. Ama fiyata etkisi olmuyorsa fazla gb göz çıkartmaz

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Fiyatı 3500 TL olursa piyasayı sallar bu telefon. Note 8 bu fiyatla fazla satamaz zaten. Uygun fiyatla giriş yaparsa LG, bu boşluğu çok iyi doldurur. Belki Iphone X alacakları bile cezbedebilir.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Lg optimus g den sonra ilk defa iyi bir tel yaptı. Lg telefon bölümü TR den çekilmiş. Bunu getiren bir firma olur umarim. Lg g2 pro gibi kacak gocek almak zorunda kalmayalımda.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Aq lqrım aa lg g4 gibi ana kartı iki yıl sonra gümler

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Bu sene çıkan ve çıkacak olan iki telefon hoşuma ***** kesinlikle Lg V30İkincisi lg 'den daha güzel olacağı be olan ve çeşitli sızıntıları ortaya çıkan Xaomi Mi Mix 2(telefon daha çıkmadı ancak azçok belli)Böyle güzel telefonların artması dileğimle 🙂

  7. SDN Okuru dedi ki:

    G2'deki fiyat politikasıyla gelin kapış kapış satsın.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Lg iyi bir başlangıç yapamamıştı 821 işletim sistemiyle lg6 bırak ıphonla huaveiyle rekabet edemez olmuştu fakat bu v30 birazdaha toparlanmaaına yarayacak fakat fiyat yuksek tutmazsa

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonumda 4gb ram var. Hep 2,5gb boş gösteriyor. 6gb ram'e ihtiyaç var mı?

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bayıldım dediğin parmak izi okuyucu lg g2den beri orada zaten ve konumlandırılabilecek en iyi 2. yer parmak izi okuyucu için. 1. de Sony'nin yana koyduğu parmak izi okuyucusu. Onun dışında arayüz başarılı ve eskilerine benzer. LG'nin iyi yaptığı şeylerden birisi de arayüz. Tasarım konusunda denemeler yaptı tutmayınca piyasanın arzu ettiği yöne döndü ve tasarımda da diğerlerinden alta kalır yanı olmadığı gibi önlerine de geçmiş. Çift kamerada derinlik efekti daha çok isteniyor LG bu konuda ısrarını bırakmalı ve yine istenilen şeylere yönelmeli. Firma olarak farklı olma ve yenilikçi olma çabasındalar ama malesef bu şekilde olmuyor işler. Oled ekrana geçmek için de çok geç kalıyorlar. Kendisi oled üreticisi Apple gibi herşeyi 5 sene geriden takip eden firma bile oled ekran kullanacak. En azından bir modelinde oled kulanmalıydı IPS'e devam edecekse bile. Ön kamerayı iyi yapmaması kötü olmuş herşeyi bu kadar iyi yapmışken. Bütün olarak telefon iyi olmalı çünkü çok alternatif var özellikle android tarafında. Son olarak umarım hızlı bi şekilde fiyatı düşer ve ben de LG G5'i satıp bunu alırım. LG G5'ten bi çok konuda çok memnundum bu da yeterince memnun edecektir. Almadan önce güneş ışığında ekranı bir test etmekte fayda var. Kötü performans sergiliyorsa amoled ekranı olan Samsung tercih edicem bu sefer.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Su telefona acaip bir fiyat yapmada alalim LG kardes.. piyasada isim yapma telefonun bu olabilir tekrar iyi dusun.. yuksek fiyatda olmazsin.. yap 3500 bak dengeler nasil alt ust oluyor.. samsung 2000 tl fazladan istiyor telefonlarina goster ona nasil oluyor bu is!!!

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Sabırsızlıkla beklediğim bir telefondu,fiyatı uygun olursa iphone bırakacağım

  13. SDN Okuru dedi ki:

    V30 un POLED = Plastic OLED
    Ekranı, Samsung'un kullandığı AMOLED = Aktif Matris OLED Ekranı ile aynı aslında.
    Sadece pazarlama stratejisi isimlerinde farklılık oluşturuyor.
    İki ekranda Cam alt tabaka yerine Plastik alt tabaka kullanıyor ve ikisi de Aktif Bağlantı Matrisi li ekranlar.
    Aktif Bağlantı Matrisi (Her Pixelin kendi ışığını üretmesi) demek.
    Buda daha yüksek kontrast ve siyahların tam siyah olmasını sağlıyor.
    Pasif Bağlantı Matris li OLED Ekranlar ise her pixel sırasının ayrı ayrı aydınlatılmasıdır.
    Buda aktif matrisi OLED ekranlara nazaran daha kötü görüntü kalitesi ve siyahların siyah gibi olmadığı ekranlar anlamına gelir.
    Kısacası Plastik Alt Tabaka kullanmaları ekranların daha esnek olmasını sağlıyor.
    Yani AMOLED = POLED
    Kalite farkına gelirsek ikisinde aynı kaliteye sahipler fakat fabrikaların nasıl bir hassasiyet ve kalitede ürettiklerini göz önüne almazsak.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    keşke balık gözü lens kullanmasaydınız 🙂 yada geniş açılı artık neyse ama

  15. SDN Okuru dedi ki:

    LG bu sefer yapmış arkadaş yalnız 4 GB ram biraz olmamış gibi :))

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Muhteşem olmuş süper iş yapar

  17. SDN Okuru dedi ki:

    G6 almıştım 3600e pişman oldum keşke bekleseydim 2000in altına düşecek şimdi

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Lg 2017 ye göz koymuş anlaşılan harbi bu sefer yapmış lg

  19. SDN Okuru dedi ki:

    NOTE 8 KARŞILAŞTIRMA NE ZAMAN OLACAK

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Abi kenarda Duran ikinci ekran simgesine bir tıklamadın ya ne diyeyim.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    cihaz gibi cihaz

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Yan çerçeveler görsellerde neredeyse sıfırdı. Gerçek hali de gayet güzel ama görseller pek gerçeği yansıtmıyor sanki

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Gerçekten de harika görülüyor. Ayrica oled ekrana geçmesi ayrı bir güzellik olmuş

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Ya iPhone ya da bu ***** güvenin

  25. SDN Okuru dedi ki:

    4 GB ram 6 olsaymış on numara cihaz olacakmış. Ama ben çok beğendim. Kesinlikle alırım bi dal.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Lg lerin Başi guzel sonu kotu bitiyor 2 tane telefon elimde kaldi

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Olmuş bu galiba

  28. SDN Okuru dedi ki:

    1 sene sonra fiyat yarıya düşer

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Haber yazısı bu kadar mı pil güCÜ ekran boyutları vs detay yok mu lg g5 en yenilikçi telefon olarak kaldı gibi

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Video yu 3310 la mı çektin ?

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonun sağında da ufak bir tuş var oradan da menü çıkıyor Ön inceleme için teşekkürler telefon harika gözüküyor

  32. SDN Okuru dedi ki:

    4gb ram yeterli belkide fakat bu sekmentte rekabetçi olabilmesi için 6gb ram ile çıkması gerekirdi. Sony'nin ekran çerçevesinde ısrar etme yanlışı gibi.

  33. SDN Okuru dedi ki:

    lg bu sefer doğru yolu ***** dan sonra efsane telefon

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Ses ve kamera dışında bir olayı yok sonuçta LG yani 1 sene içinde sorunlarını duyarız G6'da bootloop başladı hani hiç bir sorunu olmayacaktı G6'nın V20 içinde dediler sorunsuz maşallah ghost screen ve bootloop'tan geçilmiyor

  35. SDN Okuru dedi ki:

    hocam ne biçim çekim yahu balık gözüylemi çektiniz bombeli inceleme videosu nedir

  36. SDN Okuru dedi ki:

    LG'yi kullanmadan bir şey demek ***** sorunlar şarj problemleri filan yaşamamak için beklemek şart.3 ayda 1000 lira fiyatı düşüyor zaten 🙂

  37. SDN Okuru dedi ki:

    LG V30 ön incelemeniz Hakkı bey iyi ama ne ile çektiniz bu video'yu tost makinesi ile mi? LG V30 bu kadar hiç bir video'da çirkin yamuk bir tuhaf gözükmüyor!

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Video yok mu?

" LG V30 ön inceleme konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere LG V30 ön inceleme ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda LG V30 ön inceleme ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "