Okunma

M8 Mini Hakkında İlginç Söylenti!


01 Mayıs 2014 Perşembe 11:05
M8 Mini Hakkında İlginç Söylenti!

Tayvanlı akıllı telefon üreticisi HTC, geçtiğimiz ayarda One M8 isimli yeni amiral gemisini tanıtmış, kısa süre sonra ise satışa sunmuştu. Şirketin amiral gemisi ortaya çıktıktan sonra gözler mini akıllı telefon sınıfına, yani M8 Mini’ye çevrilmişti.

Günümüzde oldukça popüler hale gelen mini telefon sınıfına bu yılda yatırım yapacağına kesin gözle bakılan HTC‘nin küçük ekranlı telefonu amiral gemisi ile aynı donanıma sahip olabilir. Daha önce Sony‘nin Xperia Z1 Compact isimli akıllı telefonunda uygulanan bu strateji, kullanıcıların büyük çoğunluğu tarafından beğeni ile karşılanmış, büyük ekran istemeyen ancak donanıma önem veren kişiler için biçilmiş kaftan olarak karşımıza çıkmıştı.

İsmi One Mini 2 olabilir

Sızıntı devi @evleaks‘e göre cihazın ismi tahmin ettiğimiz gibi M8 Mini değil, One Mini 2 olabilirmiş. Şu ana kadarki sızdırdığı bilgilerin büyük çoğunluğu doğrulanan @evleaks‘in bu iddiasının da doğru olma olasılığı yüksek. Bakalım şirket mini akıllı telefonunun lansmanını ne zaman yapacak?

:: One Mini 2’yi merak ediyor musunuz?




yazarAtakan Sayın

Mobil teknoloji tutkunu olan Atakan, yıllardır Android kullanıyor. PC mi Mac mi sorusuna ise kesinlikle Mac cevabını veriyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

13 yorum - “M8 Mini Hakkında İlginç Söylenti!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Ben htc hayranıyım tüm telefonlarını kullandım one vardı yeni m8 aldım kamera hoşuma gitmedi 4 megapiksel şudur budur önemli değil ben one da çektiğim fotoğraflar hoşuma gidiyodu ancak m8 de samsungun hiç sevmediğim özelliği var olduğundan fazla canlı renkler doğal rengler kaybolmuş krem kotığum beyaz gözüyo koyu kahverengi de siyah bu normal ekranda da öyle doğal reng uyumu gitmiş hiç Hoşuma gitmedi..

  2. SDN Okuru dedi ki:

    inşallah öndeki htc logosunu kaldırır ya da kapasitif tuşlar yerleştirir oraya

  3. SDN Okuru dedi ki:

    01.05.2014 16:45 yav he he kapandı fabrikası ormanda üretiyorlar sonyleri hey allahım

  4. SDN Okuru dedi ki:

    2 gb ram 4.3 inç 720p ekran 1.9 ghz snapdragon 600 ile cıkarsa piyasada tutulur işte

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Htc Sony kadar cesur bir firma değil

  6. SDN Okuru dedi ki:

    sony kompact varken s5 mini htc mini lg mini bos abi bos. malzemeden caliyolar adam gibi cihaz yapmiyorlar. Samsung kullanıyorum tek artisi cikarilabilir batarya ve ek card sloyt hafiza kart. su geçirmez toz tuttmaz da güzel bir ozellik lakin samsung telefonu guneste hic iyi kullanilmiyor bu konuda htc ve nokia tartisilmaz. apple ise ios tan isletim sistemiyle kazaniyor yoksa ozellik olarak cok geri kalmis cihaz

  7. SDN Okuru dedi ki:

    G2 mini ve one mini içinde böyle söylendi çöp çıktı ikiiside

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar benim bir sorum olacaktı ben telefon alacaktım Sony almaya karar verdim fakat bazı tanıdıklarım sony alma fabrikası kapandı Sony battı gibi şeyler söylediler sizce ne yapmalıyım

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Hiç bi yerde böyle bi haber yok s400 işlemci ile geliyor

  10. SDN Okuru dedi ki:

    1600 civarından piyasaya girerse akıllı telefon pazarı karışır.

  11. NSIndestructibL dedi ki:

    Ben z2 compact bekleyeceğim eğer istediğim gibi çıkarsa alacağım 4.5" 720p ekran z2 gibi led ve diğer teknolojiler olacak zaten donanım aynı sadece ram 3 GB 2500 Mah pil çift stereo hoparlör daha ince ve tamamen z2 dizaynında bir tasarım olursa harika ***** işi sony yaptıktan sonra diğer markalara bakmam bile japonlar işi biliyor 😉

  12. LittleMonster dedi ki:

    Özellikleri aynı tutup boyutumu küçültecekler yoksa hem donanımı hem boyutu mu küçültecekler önemli olan bu sanırım

  13. Elusive dedi ki:

    m8e 2500 isteyen htc buna da 2300 falan ister heralde

" M8 Mini Hakkında İlginç Söylenti! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere M8 Mini Hakkında İlginç Söylenti! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda M8 Mini Hakkında İlginç Söylenti! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "