Okunma

Mac Pro’nun Kırmızısı Ortaya Çıktı


26 Ekim 2013 Cumartesi 10:00
Mac Pro’nun Kırmızısı Ortaya Çıktı

WWDC etkinliğinde görücüye çıkan Mac Pro, silindir şeklindeki yapısı ve özellikleri ile büyük beğeni toplamıştı. WWDC etkinliğinden sonra geçtiğimiz gün düzenlenen iPad etkinliğinde de boy gösteren Mac Pro, gücünü Intel’in Xeon E5 işlemcisinden alıyor. 12 çekirdeğe kadar işlemci gücü sağlayan Mac Pro, profesyonellerin hayallerinden öte bir masaüstü çözümü olarak görünüyor.

Mac Pro‘nun donanım özelliklerine “Mac Pro Hakkında Her Şey” haberimizden ulaşabilirsiniz.

Sadece siyah rengi bulunan Mac Pro‘nun bugün PRODUCT (RED) kampanyası için üretilen, kırımızı renkli olan modeli gün yüzüne çıktı. Apple ve diğer büyük firmaların Afrika‘daki AIDS virüsüne karşı yardım amaçlı topladığı PRODUCT (RED) kampanyası kapsamında, Jony Ive ve Marc Newson‘ın tasarladığı bu kırmızı renkli Mac Pro‘nun 40.000 dolar ile 60.000 dolar arasında bir fiyata alıcı bulması bekleniyor.

Apple bildiğiniz gibi PRODUCT (RED) kampanyası için daha önce; U2 ile kırmızı iPod Classic, altın kaplamalı bir earpod kulaklık ve Leica M fotoğraf makinasını satışa sunmuştu.

Kırmızı renkli Mac Pro‘nun fiyatı size pahalı gelirse, standart siyah renkli Mac Pro‘yu 2.999 dolardan başlayan fiyatlarla satın alabilirsiniz. Tabii bu fiyatların Amerika’da geçerli olduğunu da belirtmekte fayda var. Bakalım Apple, yardım kampanyası için kırmızı Mac Pro’suna bir alıcı bulabilecek mi?

:: Kırmızı renkli Mac Pro’yu beğendiniz mi?





yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

26 yorum - “Mac Pro’nun Kırmızısı Ortaya Çıktı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Bende onu yorum işte ev kullanıcısı için değil bu alet l yüzden reklamını başka yerde yap diye. Ayrıca kullanmayı bilmiyor diyen eleman nasıl kullanılıyor bu cihazlar ? Developerım xcode ile uygulama yazıyorum napmam lazım ısınmaması kasılmaması için ?

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Mac Pro ev kullanıcısı için yapıldığını söyleyen arkadaşa sesleniyorum, Mac Pro her türlü sektörde profesyonelce kullanılması için üretiliyor. Ev kullanıcısı ne yapacak Intel Xeon 12 çekirdekli işlemciyi Allah aşkına?

  3. SDN Okuru dedi ki:

    abi yuh haberi okumadan yorum yapıyorsunuz. kırmızı Mac Pro yardım amaçlı satılacak…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Param olsa 5 dakika düşünmem alırım :/ ama maalesef biz yine windows a mahkum 🙁

  5. SDN Okuru dedi ki:

    @ 27.10.2013 03:38
    3000 liraya mac alan arkadas artik ne yaptiysan alete, camur at izi kalsin seklinde vur sopayi vur sopayi diyor. Ama diyemiyor ki, ” Kotu bir kullaniciyim”.. Meslegim Dj’***** olarak 4 yil once Macbook Pro ***** makineyi hergun kullaniyorum. Ve cogu zaman 24 saat acik kaldigi ***** duzenlmek icin Logic ve fotograf duzenlemek icin photoshop kullaniyorum, Su ana kadar ne isinma sorunu yasadim, ne kitlenme sorunu ***** hala 10 saniyede ***** hic bir yavaslama emaresi bile ***** pc’ye bile maverick kurdum ki, windows’tan daha iyi bir performans gosteriyor, gerisini sen dusun. Once sunu kabul edin: Kotu APPLE urunu yoktur, kotu KULLANICI Vardir..

  6. SDN Okuru dedi ki:

    yahu küfür etmek istiyorum 🙂 arkadaş apple sevebilirsin tasarım hoşuna gidebilir özelliklerine bakınca benimde çok hoşuma gitti ama şunu kabul et işte pahalı ulan pahalıııııı. grafik işlemek içinde alsan 4K video editlemek içinde alsan pahalı işte, sonuçta ev kullanıcısna yapıyor reklamını ayrı bir sayfa/bölüm her neyse açsın (nvidia,amd,intel ve ibm ***** gibi) orda yapsın reklamını. Macbook pro aldım 2 yıl önce hemde 3000 liraya :S hayvan gibi ısınıyor alet feci fan sesi var, hani teknoloji harikasıydı ? Aslında apple a okadar para verenler kötü olduğunu söylemeye dili varmıyor, bende ilk başlarda öyleydim macbook pro,air iphone kullanıyordum zoruma gidiyordu söylemek :S artık almıyorum sorun kalmıyor :))) Apple ürünlerinin tasarımları harika özellikleri ise fiyatlarını haketmiyor.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    oha bu ne :S farklı ama çok çirkin ayrıca çok pahalı lan 😀

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Abi siyahının nesi var. Al 2999 dolara otur yerine… Para pislikse bilemem. Ama yine yapılmayan bir tasarımı yapmış olmalı taktirlik. Şimdi piyasada yeni çıkacak yuvarlak bilgisayarlara dikkat 🙂 Mantar gibi çıkar 🙂

  9. SDN Okuru dedi ki:

    ve iSheepler bu saçma şeyi bile savunmuş… Apple koyunları…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Tim Cook ile kahve içmeye 610.000 dolar veren adamlar bundan da 3-5 tane alır herhalde.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    nerde cahil kullanıcı var SDN de. haberi okumadan anlamadan Apple a pahalı damgası vuruyor. yahu bari oku bi oku. adamlar sen bunu GTA oynasın diye üretememiş zaten bi bak bi anla bi dinle.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Bir tek üretildiği için o kadar pahalıya alıcı bulmuş. Az akıllı olsaydınız anlardınız. Nerenizle okuyorsunuz yazıyı.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım olarak güzel ama gerçek iş istasyonu değil.
    Kompleks iş akışlarının altından kalkmak istiyorsanız
    boxxtech tek markadır dünyada

  14. karacaerc dedi ki:

    SDN okurları yapmayın etmeyin! Bu ürün bir bağış için tasarlanmıştır, fiyatı bu sebeple yüksek, rengi bu sebeple kırmızıdır. Lütfen yorum yazarken sadece resme bakmayın.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    bunedir apple yakışmadı sana çok egzantirik 1 şeee olmuş 🙂

  16. SDN Okuru dedi ki:

    PRODUCT nedir apple neden kırmızı ürün çıkarıyor bilmeyenler var daha..apple o ürünü ahmet mehmet alsın kullansın diye değil zengin hayır severler alsın diye üretiyor…araştırında konuşun kardeşim !

  17. checkirge dedi ki:

    Renkli modeller çıkararak hata yapıyor bence Apple.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Facebook da cnet de galiba paylaştı bunu, top comment = some idiot will buy it, and use tht for facebook … =)

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Apple zaten iphoneden millete geciriyor bundanda geçirir apple fanlari heryede var sonuçta aynı sisten sadece renk yuzunden neredeyse 35.000 dolar fark var apple fanları için sorun değil . Ama eger gerçekten aids için gidecekse para apple fanlari degil hayirseverler zenginler alir.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Aralık ayında çıkacak bir ürünü nasıl haftaya getiriyon

  21. SDN Okuru dedi ki:

    satmaz 🙂

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Gördüğüm en çirkin apple ürünü samsung bile daha çirkinini yapamaz

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Ben bu cihazın siyahını 9.500 $ ödeyerek sipariş verdim Amerikada ki abim sayesinde haftaya geldiğinde kabul ederlerse shiftdelete’ye inceleme videosu için getireceğim. para nerden derseniz tesadüfi bir şans oyunu:)

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Bu ne uzay gemisi mi 😀

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Kırmızı renkli Mac Pro’nun fiyatı size pahalı gelirse, standart siyah renkli Mac Pro’yu 2.999 dolardan başlayan fiyatlarla satın alabiliriz, evet.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Hacı çok iyi ya

" Mac Pro’nun Kırmızısı Ortaya Çıktı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Mac Pro’nun Kırmızısı Ortaya Çıktı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Mac Pro’nun Kırmızısı Ortaya Çıktı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "