Okunma

McDonald’s iPhone 8’i reklamında kullandı!


18 Ağustos 2017 Cuma 09:00
McDonald’s iPhone 8’i reklamında kullandı!

Apple’ın Eylül ayında tanıtacağı iPhone 8‘in tasarımı Nisan ayından bu yana ortaya çıkan sızıntılar ile netlik kazanırken, McDonald’s, bu tasarımı mobil uygulama ile sipariş verme özelliğini tanıttığı bir reklamında kullandı.

McDonald’s iPhone 8’i reklamında kullandı!

Şirket Avusturalya’daki müşterilerine mobil uygulama üzerinden % 25 indirimli sipariş verebileceklerini bildirmek için gönderdiği e-postada iPhone 8 görsellerini kullandı. Görsellerdeki tasarım Benjamin Geskin tarafından oluşturulan konsept tasarım.

17-08/18/mcdonalds-iphone-8.jpg

Promosyon mailinin kullanıcılar tarafından Twitter’da paylaşılması ile gündeme gelen reklam kampanyasında resmi olarak tanıtılmayan bir ürünün kullanılması oldukça ilginç. McDonald’sı  cesaretlendiren belki de HomePod yazılımında görülen çerçevesiz iPhone 8 simgesi olabilir.

Reklamda kullanılan görseller, bugüne kadar sızdırılan iPhone 8 tasarımı ile aynı. Cihazın ön yüzü üst taraftaki kamera ve sensörlerin olduğu kısım hariç tamamen ekrandan oluşmakta. McDonald’s gibi bir şirketin bu görselleri kullanması belki de tasarımın netleştiğini gösteriyor.

:: iPhone 8 tasarımını beğeniyor musunuz?




yazarİlker Çiftçi

2009'dan bu yana akıllı telefonlar üzerine kurulmuş bir çok teknoloji sitesinde yöneticilik ve editörlük yapan İlker, artık bir SDN yazarı.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

23 yorum - “McDonald’s iPhone 8’i reklamında kullandı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Birde onu yapsaydık etseydikle olmuyor maalesef yap yapabiliyorsan. Bu aşağılık psikolojisidir.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Ben bir teknolojiyi kullanıyorum yeri geliyor hayatımı onun için kısıtlamadan bşr şekilde alıyorum. Arkadaşın yazdığını hala normal olarak görmeniz cidden enteresan. Eleştiriler ile insanlar bir şeyleri görebilir ve umarım arkadaş yazdıklarımı görmüştür vr anlamıştır. Teknolojiyi bizim üretmemizle değindiğim konunun hiçbir alakası yok ben manavgat diyorum sen konya algılıyosun yanlış yerlere çekiyorsun ve bu yüzden anlayamıyorsun. Eleştirilerimi kenera bırak ve bahsettiğim konuyu anlamaya çalış tekrar oku cidden bu kadar mı körsünüz. Bu olay şöyle haftada Birgün Starbucksa gitmek için geri kalan bütün günler evde oturup para biriktirmek gibi saçma ve aptalca. İnsan bu değil. Hem üretemiyorsunuz ki üretim gerektiren bir işteyim evet telefon olmasa bile bir şey üretip satıyorum. Ama bu kafayla anca bizde üretelim niye üretemiyoruz muhabbetini yapıyorsunuz. Bir markanın müdavimi olabilirsin ama belli bir ölçüde. Eğer ki hayatından fazla fazla ödün veriyorsan bu düpedüz aptallıktır ama tabiki bir müdahalede bulumamam buna sadece arkadaşı eleştirebilirim vr bu eleştiriyi onun buraya bunu yazarak sevsede sevmesede kabul ettiği anlamına gelir (kabul etmek derken doğrulamak değil kendinde bu bahsettiğim şeyleri göremiyorsa etmez ki bu daha vahim). Bu sitede arada yorum yaparım arada bakarım kim ne yazmış diye ama bu tamamen benim şahsi fikrim ve şunu söylemek istiyorum bu olay tamamen aptallıktır.

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Şu arkadaşj eleştirenler dört dörtlük ya ondan eleştiriyolar kimsenin kimseye bu kadar hakaret vari sözler kullanamaz bir teknolojik aleti bu kadar istemesi ona böyle kafalar pırıl pırıl denmesini gerektirmez herkes kendi yaşantısına baksın kim neyi ne kadar istiyosa alsın keşke o telefonu biz ülke olarak üretseydikte biz bu şekil pazarlasaydık ama malesef teknoloji bizim ülkeye uğramıyor

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Ve ayrıca yemek yemek bile bir şeydir yani ama bunu hala nasıl savunuyosunz demek istiyorum ama savunmuyorsunuz bile ne yaptığınızı bilmiyorsunuz

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Yahu kimseyi savunmuyorum zaten nasıl bir kitlesiniz anlayamıyorum nasıl bir düşünce yapısı bu ? Renkler ve zevkler lafını hayatından çıkar atasözleri deyimler falan bunlara bağlı kalma beynin özgür ve sen bir laf ile boşveriyorsun. Burada arkadaşın tebrik etmek lazım o zaman alsın telefonunu ki alacak belli ömür boyu kafasını kaldırmasın o ekrandan yenisi çıkıncada hayatını bir kenara bıraksın eve kapatsın kendini yine para biriktirip yine alsın. Ne kadar güzel kafalar pırıl pırıl.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Steve jobs ekrandaki şu kamera çıkıntısını göre apple ı kapatır gider samsung kullanırdı. Bu nası şeş bi tasarımdır böyle.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Zevkler ve renkler tartışılmaz kimi gezmeye tozmaya parasını harcar kimisi telefona kimisi biriktirir kimsi gırtlagına harcan o onun aptal vs olduğunu göstermez herkesin tutkusu farklıdır bu olay apple samsung için değil bütün markalar için geçerlidir kimse kimseyi yargılamasın bence önce dönüp kendine baksın. Şu markaların savunuculuğunuda bırakın tartışmaktan öteye gidemezsiniz parayı toplayan apple samsung o yüzden boşuna savunmayın hepsi aynı yolun yolcusu

  8. SDN Okuru dedi ki:

    bu tasarım gerçekten çok iyi satış rakamları yakalar bence rakiplerinin işi çok zor artık

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bir aracı amaç arzu yapıyorsa insan bunun için hayatını kısıtlıyorsa, bir şeylerden ödün veriyorsa o düpe düz gerizekalılıktır. İnsan istediği şeyi arzulayabilir ama basit bir telefonu arzulamak bunun savunulacak tarafı yok günümüzde popüler kültür öne çıkma çabası falan fisten ben kime anlatıyorum ki adamı bu salakça istediğinden ötürü eleştirdim onu kısıtlamadım hayatına müdahale etmedim. Teknolojinin kölesi bile değil köpeği olmaya başladı insanlar

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Sende iphone 7 deki gibi içinde gezinip durursun artık. Kafasında bitirmiş adam çekilin beyler iphone 8 onun :DD

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Bence kimse kimseye geri zekalı diyemez hakkı da yoktur..
    1. Bir markanın bağımlısı olmak Samsung yada Apple bu kişi geri zekalı yapaz..
    2. İster gezer tozar ister Telefon – Oyun – Konsol vs. alır, buda bir kişiyi geri zekalı yapmaz..
    3. eleştiri yapacağımız zaman ise karşımızdakini kırmadan yada aşağılamadan sözlerinize yer verin..

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Saat nerde yazacak çok merak ediyorum. O yüzden tasarımın bu olmadığını düşünüyorum

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Bence tasarımı düzgün yapamamışlar.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Bir insanın arzu nesnesinin telefon olması gerçekten ne durumda olduğumuzu gösteriyor. Hayır gexip tozup eğlenip alsan ayrı bir olay paran yetiyor demek ki ama gezmedim kenara attım diyince afedersin biraz salak oluyorsun ve buraya yazarak tescilleniyorsun şayet gerçek ise. Teknoloji gelişiyor ama sen gelişmiyorsun maalesef keşke biraz tersi olsada sen gelişsen sevgili teknoloji takipçisi. Arzuların başka şeyler olsa tamam ama bunlar arsu edilmeyecek araçlar sadece. Geçende biri askerî ücret alıyorum ama bu telefon çok güzel alıcam gibi bir şeyler yazmıştı. Al kardeşim al aferin sana kafa bu kadar işte. Bilmem kaç ay çalışıp anca eline tutuştururlar elmayı. Kesinlikle markaya bir şey demiyorum ama paran kadar harcamıyorsan normal olmadığını ve kendini bu saçma arzular için kısıtlıyorsan gerizekalı olduğunu bilmelisin. Kocaman bir alkış size.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Yemin ederim günleri sayıyorum artık. Rüyamda gördüm iki kere aldığımı. Şu an iPhone 7 kullanıyorum, satıp üzerine para koyup ne olursa olsun alacağım. Bazı arkadaşlar kızıyor dalga geçiyor ama bu da bizim tek arzu nesnemiz. Zevkler ve renkler tartışılmaz, ben bu yaz tatile gitmedim. Evde oturdum millet gezerken, sırf parayı onun için ayırayım diye. 4500 tl ayırdım, bi de iPhone 7'yi satarım tamamdır.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlar enayi değil 7s ve 7s plusla 8 arasında baya fiyat farkı olur boşa 8 beklemeyin 7 plustan saygılar

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım mı berbat yapmayın arkadaşım bildiğin 10 numara telefon yapmışlar Note 8'de i7 Plus'da güzel telefonlar ama çamur atmayın bari..

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım berbat. Ya note 8 ya da i7 plus'a devam

  19. SDN Okuru dedi ki:

    A11 İşlemcisi de sızdırıldı /LEAKS‏ @Slashleaks

  20. SDN Okuru dedi ki:

    para hazır çıksa da alsak

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Tipsiz telefon. Pahalı telefon.. iyi ki Oled kullandınız 200 dolar da ordan oh oh

  22. SDN Okuru dedi ki:

    O nasıl çirkin kamera ya

" McDonald’s iPhone 8’i reklamında kullandı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere McDonald’s iPhone 8’i reklamında kullandı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda McDonald’s iPhone 8’i reklamında kullandı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "