"Solid Snake Ağır Bir Sorumluluktu"
Daha önce Hideo Kojima tarafından defalarca kez vurgulanan bu gerçeğe ‘sadece’ ekini getirmek, serinin hayranlarını büyük ölçüde rahatlattı. Konuyu detaylandıran Payton, Solid Snake‘in uzun zamandır Kojima’nın sırtında bir yük olduğunu, hikayede yer alan boşlukları ve bağlantıları tamamlamadan yeni bir projeye başlamak istemediklerini belirterek, artık Hideo Kojima‘nın daha rahat ve esnek çalışabileceğine dikkat çekti.
Metal Gear Solid 4‘te tüm boşlukların doldurulduğunu ve tüm bağlantıların tamamlandığını söyleyen Payton, oyun bittiğinde ekran başındakilerin net bir doyuma ulaşacaklarını da söyledi. Metal Gear serisinin Solid Snake olmadan neye benzeyebileceği üzerine şimdiden kafa yormaya başlayan kullanıcılar için ise yirmi yıllık bir efsaneye elveda demek halen zor ve hüzünlü.
Yazan: Erhan Kahraman
SDN – http://shiftdelete.net