1987 yılından bu yana video oyunlarıyla günümüze gelen Metal Gear serisi, yeni oyunu MGS 5: The Phantom Pain ile de devam ediyor.
Tamamen açık dünya oynanışı yapısında gelecek olan MGS 5, özellikle serinin takipçileri tarafından merakla bekleniyor. Merakla beklenmesinin sebebi ise yapımcıların bu oyunda devasa bir harita kullandıklarını iddia etmeleri.
Oyunun yapımcı ismi Hideo Kojima, Game Informer‘a verdiği bir demeçte, oyuncuların haritanının özgürlüğünü sadece görev yapmıyor iken kullanabileceğini söyledi. Yani bir görev esnasındayken, yapılacak o görevin çevresinden pek de dışarı çıkamayacağız.
Senaryo odaklı bir Metal Gear oyuncuları bekliyor olacak
Oyunun böyle hikaye odaklı bir yol izlemesi, dolayısıyla senaryo moduna olan beklentileri üst seviyeye çıkarıyor.
2015’in ilk çeyreğinde oyuncularla buluşacak olan Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain PC, PS 4, PS 3, Xbox One ve Xbox 360 platformları için çıkışını gerçekleştirecek.
PC yede geliyor birader ….
Üzücü detay yazmışsınız ama her açık dünya oyununda böyle bir durum mevcut. Bir görev esnasında oyunun haritanın bir kısmını kısıtlaması oldukça normal bir durum.
pc ye demi geliyor :O