Okunma

Microsoft’un Yeni CEO’sunun Maaşı Belli!


05 Şubat 2014 Çarşamba 08:21
Microsoft’un Yeni CEO’sunun Maaşı Belli!

Küresel dev markaların üst düzey yöneticileri, yaptıkları kadar maaşlarıyla da ilgi çekiyor. Bazı CEO‘lar yılda 1 dolar gibi göstermelik maaşlar alırken aslında şirketlerinden aldıkları hisse senetleri ile çok daha fazla gelir elde edebiliyorlar. Bazıları ise bu hisse senetlerinin yanında iyi bir maaş da alıyorlar.

Satya Nadella’nın cebine ne girecek?

Microsoft, yasalar gereği Amerika Birleşik Devletleri Güvenlik ve Ticaret Komisyonuna yeni CEO’sunun maaşı hakkında bilgi vermek zorunda. Bu bilgilere göre Nadella’nın maaşı yıllık 1,2 milyon dolar olarak belirlenmiş durumda. Ancak Nadella’nın cebine girecekler bu kadarla sınırlı değil.

Nadella her yıl, bir yıllık maaşının üç katına kadar yani 3,6 milyon dolar değerinde prim alabilecek. Eğer Nadella, Microsoft’ta işleri iyi yürütürse bir yılda cebine girecek toplam para 4,8 milyon doları bulabilecek.

Bitti mi?

Hayır.

Nadella, 2015 yılının Haziran ayı sonuna kadar Microsoft’tan 13,2 milyon dolar değerinde hisse opsiyonu almış olacak. Özetle; her şey yolunda giderse Nadella yeni görevinde bir buçuk yıl içinde 16,8 milyon dolar kazanmış olacak.

:: Siz Nadella’nın yerinde olsaydınız bu kadar parayla ne yapardınız?





yazarAhmet Usta

Oyun dergilerinde köşe yazarak medya dünyasına adım attı. Sonrasında yıllar çabuk gelip geçti. Şimdi ShiftDelete.Net bünyesinde yeni dönemi kurgulayan çekirdek ekipte. Soon, Very Soon (arka planda Hans Zimmer çalıyor öyle hayal edin.)
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

35 yorum - “Microsoft’un Yeni CEO’sunun Maaşı Belli!”

  1. ozantabas dedi ki:

    Maaşının yüzde biri bile biz yeter.

  2. neskalii dedi ki:

    Yarısınıda bana ver be Satya Nadella

  3. LittleMonster dedi ki:

    Kısacası ”köşeyi döndü”

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Parası çok olanın hesabıda zordur.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    yılda 77 milyar dolar cirosu var bu şirketin 16 milyon 4800 de 1 i. 16 milyon dolar çok para bize göre.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    16 milyon kazanıyor belki ama bu ceolukta işler böyle emin olun asgari ücretli adamlar kadar eğlencesi hayatı yok

  7. SDN Okuru dedi ki:

    futbolcular kazanırken olay olmuyo da koskoca ms ceo su mu zorunuza gidiyo anlamadım

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Sigorta yapmıyorlar mı?

  9. SDN Okuru dedi ki:

    16,8 milyon $ a yol yemek ssk dahil değilse iyimiş

  10. SDN Okuru dedi ki:

    O zaman crack’e devam 🙂

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Akbil full mü?

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış :))

  13. SDN Okuru dedi ki:

    benim aylık 100.000 dolarım olacak 200.000 tl civarında oluyo abi neler yapmazdım yaa bizde nerde o para

  14. ck-xe dedi ki:

    SDN CEO’su ne kadar kazanıyor?

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Bill babayı unutmayın 🙂

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Sigortası varmı acaba sigorta yoksa kötü sigorta önemli.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Bence az. Galatasaray hamite oynamadan 4 milyon euro veriyor. Bu adam ise hayatini adamış bu işe. Ve dunyanin en büyük şirket inin ceo su. Bence çok az en az yillik 50 milyon olmaliydi.

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Bu bulut sistemlerini hiç sevemedim. Office 360 gibi. Sistemlerin tamamen online olarak yüklenmesi ve kullanılması bana doğru gelmiyor. Bu adam da Microsoft da bu işin başındaymış önceden. Windows da tamamen böyle olmaz İnşallah.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    bill gatesin 67 milyar dolar parası var.. buna 16 milyon dolar verseler çok mu ?

  20. SDN Okuru dedi ki:

    akbil dahil mi :D:D

  21. El Padrino dedi ki:

    SDN CEO’su ne kadar alıyor acaba !? :d

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Türkiye IMF’den borç para alacağına Satya Nadella’ dan alsın :/

  23. SDN Okuru dedi ki:

    OHA

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Çok ayıp, ulaşım masrafları nerede? Koca SEYO işe bisikletle mi, yürüyerek ki gidecek?

  25. SDN Okuru dedi ki:

    yemek parası dahil mi 🙂

  26. SDN Okuru dedi ki:

    gavırın zenginliğine bağele. vıyınıssına yaa..

  27. pesimist dedi ki:

    Berkin Bozdoğan’ın güzel bir sözü vardı.

    Erotik olarak algılanmasın ama, zenginin malı züğürdün çenesini ***** />

    Adamlar kazanıyor be

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Bill Gates dünyanın en güzel evine sahip. BAkın inceleyin,abartı…

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Bu kadar para microsoft’a dokunmaz:) Bizim için milyon olan şey onlar için milyoncuk 🙂 Görevinde başarılar dilemek düşer bize 🙂

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Bill Gates babadaki parayı düşünemiyorum. 🙂

  31. SDN Okuru dedi ki:

    YÜRÜ BE

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Yüz milyarca dolarlık bir şirket için 16 milyon dolar para değil, ben olsam en az 100 milyon dolar isterdim yıllık.

  33. c0lin dedi ki:

    Nereye gidiyor bu paralar. ):

  34. drjacob dedi ki:

    Bu haberi okuduktan sonra Windows 9 çok süper gelecek diye bir his var içimde

  35. eSa dedi ki:

    Bi kapağı atamadık şu microsofta

" Microsoft’un Yeni CEO’sunun Maaşı Belli! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Microsoft’un Yeni CEO’sunun Maaşı Belli! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Microsoft’un Yeni CEO’sunun Maaşı Belli! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "