Okunma

Mirror’s Edge’de PhysX Etkisi


15 Aralık 2008 Pazartesi 01:02
Mirror’s Edge’de PhysX Etkisi

Yeni yılın ilk haftalarında bilgisayar için de piyasaya çıkacak olan Mirror’s Edge isimli oyun, Nvidia’ya PhysX’in yeteneklerini göstermek adına önemli bir fırsat sağlıyor. Oyunun Nvidia PhysX etkinken ve değilken iki hali arasında dünyalar kadar fark var gibi görünüyor. Ya da fazla hissedilsin diye bazı yarı saydam objeler PhysX‘in olmadığı yerde çıkartıldı. Elbette son söz okurlarımızın. İzleyin karar verin: PhysX‘li görüntü hoşunuza gitti mi? Forumlarda paylaşın.

:: PhysX yeterinde etkileyici mi?

Bilgi için: Mirror’s Edge




yazarBerkin Bozdoğan

Hayatını kamera karşısında değişik hareketler yaparak ve oyun sunucularında balistik incelemelerle bulunarak geçiren Berkin SDN ekibinin başına yeni çoraplar örmek için geri döndü.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

1 yorum - “Mirror’s Edge’de PhysX Etkisi”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    gerçekçi olmamış herşey daha bi kırılgan kolay yırtılıyor. o son sahnedeki adam naylonu o kadar kolay yırtamaz mesela.

" Mirror’s Edge’de PhysX Etkisi konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Mirror’s Edge’de PhysX Etkisi ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Mirror’s Edge’de PhysX Etkisi ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "