Okunma

MSN Messenger Bilinmeyenleri – 5


27 Aralık 2005 Salı 15:00
MSN Messenger Bilinmeyenleri – 5

SDN üyeleri, MSN Messenger ile ilgili yazıları çok seviyor. Nasıl sevmesin?
Günde belki de en fazla zaman ayırdığımız yazılım, MSN Messenger. Durum böyle
olunca, yazılım ile ilgili bazı sırları öğrenmek de aynı zamanda çekici oluyor.
Yazı dizimizin bu bölümünde aynı anda birden fazla MSN Messenger kullanmak ve
daha birçok detaylı ayar bulunuyor.

Kurulum
Bunun için bir eklentiye ihtiyacımız var. Bu yazılım, MSN Messenger ile ilgili
yazılım geliştiren en büyük grup olan http://mess.be tarafından üretiliyor.
Yazılımı SDN Download sayfasında bulabilirsiniz.

:: Yazılımı indirmek için tıklayın.

Kullanımı
Zip dosyasını çıkarttıktan sonra, Exe dosyasını çalıştırın.
– Dil seçenekleri arasında Türkçe olmadığından "English" seçerek devam
edin.
– "Patch MSN Messenger" seçeneğini işaretli bırakarak "Next"
butonuna basın.
– Aşağıdaki seçeneklerin olduğu pencereye geleceksiniz.


MSN Messenger üzerinde yapabileceğiniz değişiklikler neredeyse sınırsız.

– Burada yer alan "General Options" seçeneğinin hemen yanında bulunan
"+" ikonuna tıklayın.
– Alt seçeneklerde yer alan "Enable Polygamy" seçeneğinin yanındaki
onay kutucuğunu işaretleyin. Böylece "Program Files" altında yer alan ya da kısayolu bulunan MSN Messenger ikonuna ne kadar tıklarsanız o kadar sayıda MSN Messenger penceresi açılacaktır. Aynı anda birden fazla MSN hesabınızı çevrimiçi yaparak tek bilgisayarda birden fazla hesabı kontrol edebileceksiniz.

Diğer seçenekekler
Burada daha birçok ayar bulunmaktadır. Örneğin;

:: Enable Winamp Support For Now Playing Feature: Winamp’ta dinlediğiniz şarkının
tıpkı Media Player’da olduğu gibi MSN MEssenger’da otomatik olarak görünmesi.
:: Install Mess.be Custom Games: MEss.be sitesinde yer alan MSN için hazırlanmış
olan özel oyunları yükler.
:: Remove MSN Logo: MSN logosunu kaldırır.
:: Disable Song Links: Listenizdeki kişilerin dinledikleri şarkıya verilen linkleri
kaldırır.
:: Remove MSN Searchbar: Arama modülünü kaldırır.
:: Remove Advertisement Banner: Reklam penceresini kaldırır.

Yukarıdaki seçenekleri istediğiniz gibi seçebilir ve devam edebilirsiniz.

MSN, yeniden başladığında her şey değişiyor
Bu işlemleri uyguladıktan sonra MSN Messenger, kapanıp yeniden açılacaktır.
Artık, işaretlediğiniz değişiklikleri görebilir ve test edebilirsiniz. Bu konuda,
yorumların dışına taşan detaylı sorularınızı, SDN Forumları’ndaki Mesajlaşma Yazılımları bölümüne yazmayı unutmayın.

Daha önce yayınlanan MSN Messenger Bilinmeyenleri:

:: MSN Messenger bilinmeyenleri 1

:: MSN Messenger bilinmeyenleri 2

:: MSN Messenger bilinmeyenleri 3

:: MSN Messenger bilinmeyenleri 4

SDN




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

42 yorum - “MSN Messenger Bilinmeyenleri – 5”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    hmm bı denıyelım baqalım eyw saqolasın 😉

  2. SDN Okuru dedi ki:

    benim sevmedigim bi arkadaşım var msn çökertiyorum diyo bu dogrumu

  3. SDN Okuru dedi ki:

    burayı kapatın kimse bakmamış

  4. SDN Okuru dedi ki:

    çok güzel çokamaclı

  5. SDN Okuru dedi ki:

    çok güzel

  6. SDN Okuru dedi ki:

    nasıl kuruılu ooo çoklu msn

  7. SDN Okuru dedi ki:

    bakar mıınız? benım msn adresım aaadayı@hot . ben bunu aaadayi@hot. yapmak ıstıorum nasıl yapabılırım lutfen yadım edın

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar ben wındows vısta kullanıyorum ve msn yı acamıyorum yardım edebılırmısınız

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Ya off herkes benim msnmi çalıyor

  10. SDN Okuru dedi ki:

    live messenger için olmaz mı?

  11. SDN Okuru dedi ki:

    çok iyi bana biraz kişi gönderirseniz daha iyi olacağım ADRESİM mst1_01@*****

  12. SDN Okuru dedi ki:

    istedimi bula madım *-*musti*-*

  13. SDN Okuru dedi ki:

    üüü

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Bu program çok güzel benim MSN’imde olmazsa olmaz.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    msn beni deli etti şimdide 8.5 bi çıkacak :upset

  16. SDN Okuru dedi ki:

    teşekkürler gerekli idi

  17. SDN Okuru dedi ki:

    paylaşım için thank you:D

  18. SDN Okuru dedi ki:

    7.5.0324 versiyonu yok mu bunun?

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Şimdi de msn 7.5.324 diyor. Ne yapacağız yahu? :upset

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel bi yer. Ben de onun için üye oldum zaten.

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Öğretmenim SDN olacak in$allah. Çok sevdim burayı, emeğinize sağlık herkesin 🙂

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Teşekkürler. Elinize sağlık. Çok süper bir program.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    paylasım için tesekürler

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Programı yükleyip MSN Messenger’a bağlandıktan sonra “remote access”e izin verilsin gibisinden bir soru sordu Norton. Burada yayınlanan bu programın bilgilerimizin gizliliği konusunda bizi mağdur duruma düşürmeyeceğini garanti edebilir misiniz?

  25. SDN Okuru dedi ki:

    MSN Messenger kullananlar için yeni bir güncelleme söz konusu bugünlerde. En son stabil sürüm olan MSN 7.5.0322 sürümüne güncellenmiş olacaksınız. O nedenle çoklu MSN için de yeni yamaya ihtiyacınız var. Download linkimizi güncelledik. MSN 7.5.0322 için uygun hale getirilmiştir.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bu program yerine decoveryi koysalar bende var kullanıyorum çok güzell hem daha çok özellik var tavsiye ediyorum…

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Msn’lerinizdeki herhangi bir kişiden gelen ve içeriğini bilmediğiniz exe dosyalarını kabul etmeyin. Bunlar birer trojan olabilir, ki genellikle öyledir, Ramazan beye bu tür bir dosya atılmış ve muhtemelen msn si hacklenmek istemiş. Bu tür dosyalar genelde acımasızdır ve msn sahibinin istemediği komutları yaptırırlar. MSn şu anda bu güvenlik açıklarını gidermek için çalışma yürütüyor. bilginize…

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Benim MSN de bugün upgrade oldu. Yazılımın şöyle bir güzelliği var. Eğer sürüm sorunu varsa soru sorarak uygun sürümü indireyim mi diye mesaj veriyor. O soruya onay verirseniz doğru sürüm için gerekli olan yamayı indiriyorsunuz.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar ben msn 7,5 -0322 kullanıyorum daha yeni yükledim ancak mutli msn kurmak istediğimde hata veriyor çünkü mess pach veriyonu 7,5-0311 msn uyumlu sanırım ben kendi yeni yüklediğim msn ye uyumlu mess pach nasıl yüklerim bu konuda yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Gerçekten çok güzel programlar arkadaşlar. Hepinize teşekkür ederim.

  31. SDN Okuru dedi ki:

    merhaba sitenize cok kez geldim sonunda üye oldum , harika seyler sunuyorsunuz vede cok emek veriyorsunuz sizleri tebrik ederim…

    2gün öncesi msn den bi arkadas bana bir dosya gönderdi 140 kb filan di dosyayi yükledikden sonra benim msn iyice sapitdi kimseyi blokieren yapamz hale geldim veya cdrom acilip kapanmalar oldu bi ara maus um kendiliginden gezmeye basladi …
    sanirim benim pc elden gitti …

    nasil bir önlem alabilirim?? yardimci olursaniz cok sevinirim…
    Ramazan…

  32. SDN Okuru dedi ki:

    🙂 Türkçe olan mns7,5 eklentiyi yükledikten sonra ingilizcemi olacak

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Bende disardan baska programlarla bu ihtiyaci karsilamaya calisiyordum ama msn messenger gibi olmuyordu ***** bunun caresi de ***** guzel bir ***** tikir da *****

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Valla harika bir program oldu. Sık sık eşimle kullanıcı adı değiştirmek zorunda kalıyorduk. Bu arada Exe dosyasını messenger acık iken calıştırınız. Bilmiyorum belki sadece benim bilgisayarda sorun olabilir ama bir ara çalışmadı. Onardıktan sonra beraber çalıştırınca ***** ***** 🙂

  35. SDN Okuru dedi ki:

    ya bu program msn 7.0 için olmaz mı?

  36. SDN Okuru dedi ki:

    sağolun valla bende sizin ilginize teşekkür ederim bekliyoruz en kısa zamanda 🙂

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Bu programın animasyonunu hazırlıyoruz. O nedenle derinlemesine incelemedik bu yazıda. Sadece bize çok sayıda gelen “Çoklu MSN” sorusuna yanıt vermek için paylaştık.

    Hazırlayacağımız animasyonda daha detaylı bilgileri izleyerek öğrenebileceksiniz.

    İlginize teşekkürler.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    teşekkür ederim bu program çok güzel bide eğer zahmet olmazsa diğer özelliklerinden biraz bahsedebilirmisiniz 🙂

  39. SDN Okuru dedi ki:

    MSN 7.5 için geçerli. Yani son sürüm için.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    bu program msn nin hangi versiyonu için yapılmış onuda yazarmısız yada o versiyonuda download seçeneğine koyalim çünkü bazı versiyonları desteklemiyorda. :eek mesela benim kini :upset :upset

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Merak etme!!! Aynı program bende de war zaten trojan bulaşıcak bir özellik içermiyor MSN yapısını deiştiriyor Kafan ve İçin rahat olsun!

  42. SDN Okuru dedi ki:

    bende bunu ariyordum geçenlerde indirmeye çalışmistim sitesinden, neyse teşekkürler çok işimi görecek… 😉 msn içinde ne kadar program kurduk bilgisayara yaw,insallah trojen falan bulaşmaz…. :sigh

" MSN Messenger Bilinmeyenleri – 5 konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere MSN Messenger Bilinmeyenleri – 5 ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda MSN Messenger Bilinmeyenleri – 5 ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "