MSN’de Meraklandıran Kutu


12 Haziran 2008 Perşembe 21:00
MSN’de Meraklandıran Kutu

Bugünden itibaren mesajlaşma penceresinde görülen kutucuk, bilgisayar
kullanıcılarını tedirgin etmeye devam ediyor. Yaklaşık 20 milyon MSN
kullanıcısı
olan ülkemizde, bu küçük detayın bu kadar gerginlik
oluşturmasına şaşırmamak gerek. Oysa Windows Live Messenger‘ın sınırlı
sayıda kullanıcı ile paylaştığı 9 Beta sürümünde ise bu kutucuğun olduğu
alanda Microsoft Office logosu bulunuyor. Bu logonun da orasına burasına dürtüklediğinizde, değişen bir şey olmuyor. Geliştiricilerin resmi blogunda da bu konu
hakkında bir açıklama henüz yok.

O Ekranlar


Windows Live Messenger’ın kararlı son sürümünden alınan görüntü.


Windows Live Messenger 9 Beta’dan alınan görüntü.


::
Üyelerimiz tarafından açılan başlık.

SDN http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

14 yorum - “MSN’de Meraklandıran Kutu”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    hmmm meraklandımmm 🙂

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    aslında kutunun br şey yapmasına gerek yok bir şey yapmadan enenizi yordu bile…

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Basmayın patlar…

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne kadar komik ya. Simdi gelen giden üstüne tikliyordur. Bir de boks eldiveniyle vursa ne güzel olur. :D…

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Sadece 9. versiyonda değil 8. versiyonu kullanıyorum onda da aynı kutu çıkıyor bazı kişilerde…

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    çok garip bende yok ama….

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    eyvah eyvah başımıza taş yağacak…

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Görünüşe göre iş ortamı üzerine bir uygulama ve microsof office ile alakalı bir iletişim protokolü.
    ama üzerine espri yapmak daha hoş
    herkes bir espri yapsın derim
    ilk ben başlıyorum
    üstüne tıklayınca herkes ölecek :D…

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    nasıl kaldırılır bu kutu cevabını verirseniz sevinirim:d

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne işe yarıcakmış o office logosu 🙂 bende msn 9.0 kullanıyom bende office işareti flan yok boş bi kutu ……

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    reklam koyulur bence…

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    yaw kamera acınca yamuk görünüyorum bu kutu yüzünden igrenç kutu : ) 😀 …

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    office uygulamalarını paylasmaa /aynı and sync edilerek kullanmaa yarıor.. eskiden bunun için java tabanlı msn/extension kurup yapabiliodunuz..

    msn her yeni sürümde bir main yenilik çıkartmak için uğraştığından bu sürümde bunu bekleyin derim…..

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    ben de bugun gordüm. ne o yahu. once cam casusluğuyla ilgili bir şey sandım. gizlice cam dan görüntü mü çalınıyo falan dedim. camı başka yöne çevirdim. ama hala bilmiyoyorum o kutu ne acaba. …

" MSN’de Meraklandıran Kutu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere MSN’de Meraklandıran Kutu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda MSN’de Meraklandıran Kutu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 SDN ofisi olarak Karadeniz'i turladık! SDN ofisi olarak Karadeniz'i turladık!
  2. 2 Bedava kahve getiren uygulamalar Bedava kahve getiren uygulamalar
  3. 3 iPhone 12 Pro kutusundan çıkıyor (Video) iPhone 12 Pro kutusundan çıkıyor (Video)
  4. 4 Kojima yeni oyunu için harekete geçti Kojima yeni oyunu için harekete geçti
  5. 5 Buraların kralı neden Samsung? Buraların kralı neden Samsung?
  6. 6 Yok böyle monitör! LG Ultragear 27GN950 inceleme Yok böyle monitör! LG Ultragear 27GN950 inceleme
  7. 7 Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik! Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik!
  8. 8 Huawei Mate 40 serisi tanıtıldı! İşte detaylar Huawei Mate 40 serisi tanıtıldı! İşte detaylar
  9. 9 En efsane telefon bu! Lenovo Legion Pro inceleme En efsane telefon bu! Lenovo Legion Pro inceleme
  10. 10 Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk