Şaka Gibi Sorular


25 Eylül 2008 Perşembe 14:32
Şaka Gibi Sorular

Teknolojiden herkes farklı şekilde faydalanıyor. Ancak öyle kullanıcılar var ki, teknolojinin bizzat kendisine bile pes dedirtiyor. Bugüne kadar bilgi işlem merkezlerine yöneltmiş en ilginç ve pes dedirten soruları sizin için bir araya getirdik.

İşte o sorulardan seçmeler:

:: Benim kablosuz farem bilgisayara neden bağlı değil?

:: İnterneti benim için resetler misiniz? (Kendi internet bağlantısı değil, bütün internetten bahsediyor).

:: UFO’ları takip edebileceğim bir programı nerden bulabilirim?

:: Kokarcanın teki kablomu kemirdi.

:: Bilgisayarım bana herhangi bir tuşa basmamı söylüyor. Nerede bu “herhangi” tuşu? (“Press any key to continue” uyarısını görmüş olan bir kullanıcı).

:: Kızım banyoda kilitli kaldı. Kilidi açabilir misiniz?

:: Bana gelecek yılın hava tahminlerini söyleyebilir misiniz?

      :: Duyduğunuz daha saçma sorular mı var? Hemen paylaşalım.

Yazan: Ruşen Göbel
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

17 yorum - “Şaka Gibi Sorular”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    1 tane müşteride bana geldi bakkala yani adam soruo 1 TL’lik çekirdek kaç TL die zuhahaha 😀

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Amerika’da olunca normal tabi

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    bence şu da onlardan ” hahhh.. bırılşerı su halkı bılınclenırsın canım ((: ” bence sen de Türkçe ve klavye konusunda BİLİNÇLEN canım.

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Hiç de gülme krizine girmedim, hatta sadece herhangi bir tuş olayına birazcık gülümsedim o kadar.

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    internet kafeye gelip internet varmı diye soranlar var:))

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    benim trabzonlu bir calisma arkadasim var. birde onun bana sorduklarini buraya yazsam saglam adam kalmaz burda!!! :)))

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    uzayın sonu vardır ama aptallığın yoktur
    normal şeyler bunlar

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    😀 ne bunlar *****

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    ben nette değil de şirkette çalışırken. araç kısım müdürlüğüne yönetim kurulu başkanının amcasını getirmişlerdi. neyse araçları yenileyelim teklifi getirdi yeni gelen akraba müdürümüz. konuyu toplantıda tartışıyoruz. arabalardan biri lüks sınıfta. araç kısım müdürü şu fiyata satalım deyince ben itiraz ettim. o arabada airbag var olmaz falan deyince bizim yeni müdür o zaman “ayırbagları” sökeriz öyle satarız yeni aldığımız ucuz arabalar takarız” demişti. süper bi dumur olayıydı.

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    bence pek doğru değil. Bazıları gerçekçi ama bazıları çok saçma

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    gülme krizindeyim 10 dakikaya kadar dönmezsem evime bir ambulans gönderir misiniz?

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    yok böyle bişey ya teknoloji katilleri böyleleri varken kimse yeni bişey çıkarmak istemez insanı bezdirirler 🙂

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    yuh ya.. gerçi olur insanoğlu tam bi sır 🙂

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    hahhh.. bırılşerı su halkı bılınclenırsın canım ((:

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    keşke bu kişilere verilen cevapları da yazsaydını*****

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    bunları bilmiyordum ama ingilterede aspirinlerin üzerinde ağızdan alınır diye bir ibare görmüştüm .

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    ei xD salak mı bunlar bu soruları soranlar zuha ama var böle salak insanlar

" Şaka Gibi Sorular konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Şaka Gibi Sorular ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Şaka Gibi Sorular ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Netflix'i daha keyifli hale getiren 10 eklenti! Netflix'i daha keyifli hale getiren 10 eklenti!
  2. 2 iPhone 12, 6.000 TL'ye nasıl alınır? iPhone 12, 6.000 TL'ye nasıl alınır?
  3. 3 Girişimciler sahnede! İşte Big Bang 2020 etkinliği Girişimciler sahnede! İşte Big Bang 2020 etkinliği
  4. 4 Hayat kurtaran AFAD deprem çantasını inceledik Hayat kurtaran AFAD deprem çantasını inceledik
  5. 5 Anker PowerPort III Nano adaptör inceleme! Anker PowerPort III Nano adaptör inceleme!
  6. 6 AFAD hangi teknolojileri kullanıyor? (Video) AFAD hangi teknolojileri kullanıyor? (Video)
  7. 7 Xiaomi Mi 10T kutusundan çıkıyor! Xiaomi Mi 10T kutusundan çıkıyor!
  8. 8 SDN ofisindekiler en çok hangi şarkıları dinledi? SDN ofisindekiler en çok hangi şarkıları dinledi?
  9. 9 Redmi Note 9 Pro'ya Open Camera ile meydan okuduk! Redmi Note 9 Pro'ya Open Camera ile meydan okuduk!
  10. 10 PARDUS kullanan AFAD merkezini ziyaret ettik PARDUS kullanan AFAD merkezini ziyaret ettik