Okunma

Nexus 5X, iPhone 6s Rakibi Olabilir!


29 Eylül 2015 Salı 11:30
Nexus 5X, iPhone 6s Rakibi Olabilir!

Yeni Nexus modelleri için aylardır çalışan Google, sonunda çalışmalarını tamamladı ve yeni Nexus 5X ve Nexus 6P modellerini tanıtmak için harekete geçti. Bu akşam SanFrancisco’da gerçekleşecek etkinlik ile tanıtılacak yeni Nexus modellerinden Nexus 5X içinse kısa süre önce önemli bir iddia geldi. Söylenenlere göre Nexus 5X, 2 GB RAM ile iPhone 6s rakibi olacak.

Nexus 5X, iPhone 6s ile rekabet edecek!

Belirtilene göre Android 6.0 Marshmallow‘un stabil yapısı ile son derece performanslı bir akıllı telefon olacak Nexus 5X, hem tasarımı, hem kamerası, hem de işlemcisi ile iPhone 6s rakibi olacak. Peki, Nexus 5X özellikleri neler?

Son sızıntılara göre Nexus 5X, 5.2 inç Full HD IPS LCD ekran, 12 Megapiksel arka kamera, 5 Megapiksel ön kamera, parmak izi okuyucu, 16/32 GB depolama alanı, 2 GB RAM, Snapdragon 808 işlemci, Adreno 418 grafik işlemci, USB Type C ve 2700 mAh batarya ile gelecek.

Bu akşam gerçekleşecek Google etkinliğinde detayları belli olacak Nexus 5X, Nexus 6P ve Android Marshmallow açıklamaları ile sahnede yer alacak.

:: Nexus 5X, Android 6.0 Marshmallow sayesinde iPhone 6s rakibi olabilir mi?




yazarCaner Sönmez

Yeni teknoloji ve girişimleri başarılı şekilde takip eden Caner, yeni nesil mobil teknolojilere ve Android'e karşı beslediği ilgiyle birlikte, deneyimlerini sizlerle paylaşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

33 yorum - “Nexus 5X, iPhone 6s Rakibi Olabilir!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Kasa biraz daha iyi olabilir di ama donanımları çok iyi

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Tamam gercekten rakibi olabilecek bir cihaz ,zaten tartışmasız en iyi ikili ("Nexus"-"İphone)Burada yaşanıcak sorun şu ki ,apple ın o simgesi ve dünya pazarına girişi çok belli,Nexus kapalı bi kutu gibi çoğusunun haberi bile yok …,bu şekilde istenilen satışa ulaşamaz,pazarlama değişmeli

  3. SDN Okuru dedi ki:

    herkes kullandığı cihazı övebilir ama kimse karşısında ki insana mal salak aptal geri veya ileri zeka deme hakkı yok!!! biraz saygı insana değer katar, söz de müslümanız ama dediğim gibi söz de, hakaret etmeden bir kez daha düşünün önce size o gözle bakılacak.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    zaten 6s e rakip çıkıyor androidli cihazlara değil heralde :)….

  5. SDN Okuru dedi ki:

    12mp kamera olması ya da 2gb ram olması ile sayısal olarak kağıt üstünde -He yav He dedirtir de, olay kağıt üstünden çıkıp 20mp kameralı cihazlar ile 8mp'li iPhone 6 bile kafaya kafaya giderken neyse kahve içermiyiz.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    her yeni android bir öncekinden akıcı olur müthiş çalışır da güncellemeyi bi yaparsınız yokmu geri dönüş dersiniz s808 işlemciyle 2 gb ram le ancak orta üst bir android olur iphone 6s başka bir yerde

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Nexusun ne olduğunu bilmeyen ahali android pişmanlıktır diyor kaçınız elinize nexus alıpta kullandınız.nexus yazılımı samsunga lg ye benzemez
    akıp giden yağ gibi yazılımdır.ama bizim ülkemizde android =Samsung

    geçiniz nexusun tipi güzel olsa emin olun iphone filan tanınmaz ama kasa
    berbat rakip asla olamaz

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Bir Samsung fanı olarak nexus 5x s4 rakibi bile olamaz diyorum iphone 6s ile karşılaştırmayı bırakın ezer geçer

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bu rakip olamaz. İphone'un rekabet edebileceği tek telefon Z5'tir. Daha iyisi yok…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Piyasanın en iyi telefonu z5'tir nokta

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Caner bey iphone'u övdürtecek ya illa ki bu modelle karşılaştırıyor…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Bi eşeklik edip 128 gb 6 Plus satıp Samsung S6 edge aldım. İçinde bu Android denen dandik yazılım oldukça daha çoookkk iphone un ekmeğine yağ sürer diğer firmalar. Android mi tövbe bir daha

  13. SDN Okuru dedi ki:

    içinde android olan hiçbirşey iphone rahibini geçtim alt segmenti dahi olamaz 😀

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Haha 808 ile a9 performansımı verecek 🙂 bu anca 5s rakibi olabilir

  15. SDN Okuru dedi ki:

    2700 yetecekmi acaba

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Tegra k1 li olsaydı rakio olurdu

  17. SDN Okuru dedi ki:

    fiyatı uygun olursa tutar bence hemde çok tutar

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Nexus ne? (S3 den bıkıp Android pişmanlıktır ben iPhone alıcam diyen cahil Samsung kullanıcısı)

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Android Uber Alles. ✋

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Androıdle ios bir değil benzer özelliklerı koymaktakı amaç ne

  21. SDN Okuru dedi ki:

    olamaz

" Nexus 5X, iPhone 6s Rakibi Olabilir! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Nexus 5X, iPhone 6s Rakibi Olabilir! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Nexus 5X, iPhone 6s Rakibi Olabilir! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "