Nexus 5X, iPhone 6s’ten Daha Hızlı Parmak Okuyor!


20 Ekim 2015 Salı 12:00
Nexus 5X, iPhone 6s’ten Daha Hızlı Parmak Okuyor!

Eylül ayında tanıtılan iPhone 6s ile gelen bir çok yenilikten bir tanesi de 2. nesil Touch ID idi. Apple, tepki süresinin yarı yarıya düştüğünü, çok daha stabil olduğu üzerinde oldukça durmuştu. Yaptığımız inceleme videosunda da gerçekten belirgin şekilde hızlandığını açıkça gördüğümüz iPhone 6s, yeni Nexus’lara Touch ID konusunda mağlup oldu.

YouTube kanalında Nexus 5X ile iPhone 6s modellerinin parmak izi okuma hızları karşılaştırıldı. Ortaya çıkan test sonuçlarına göre; Nexus 5X‘iniz varsa iPhone 6s‘ten çok kısa bir süre olsa da daha hızlı bir şekilde telefonun kilidini açabiliyorsunuz. iPhone 6s’in geç tepki vermesinin sistem animasyonlarının yavaş olmasından kaynaklandığı düşünülüyor.

Bu test Android 6.0 Marshmallow güncellemesinin iOS 9‘a göre daha hızlı animasyonlara sahip olduğunu da ortaya koyuyor. Apple’ın animasyon konusunda daha hızlı tepki vermesi gerektiği çeşitli forumlarda dile getiriliyor. Bakalım yeni güncellemeler ile iOS’in animasyonları hızlanacak mı?

:: Nexus 5X’in iPhone 6s’e göre daha hızlı parmak okuması hakkında ne düşünüyorsunuz?




yazarEnder Öztürk

Teknoloji ile çocukluğundan beri ilgilenen Ender, kendini mobil, yazılım, donanım ve oyun alanında yetiştirmiştir. Ender, teknoloji dünyasındaki güncel haberleri ShiftDelete.Net okurları ile buluşturuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

42 yorum - “Nexus 5X, iPhone 6s’ten Daha Hızlı Parmak Okuyor!”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne kadar saçma bir test. Aman Tanrım hayatım değişti mi demem gerek? Offf 0.000001 saniye geciktiğim için arayamadım seni kusura bakma iphone çok yavaş .ssss

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Birinde animasyon çok fazla diğerinde animasyon yok gibi. Aslında pek bir fark da yok ama neyse .. Böyle ufacık şeyleri haber yaparak insanları daha hızlısını daha iyisini almaya sürekli teşvik ediyorsunuz editörler. Belki bundan para kazanıyorsunuz ama bu kadar düşmek bence yanlış.

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    at ile eşek kıyaslanmaz

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Kendin diyorsun ya Apple fanıyım diye yani iSheep oluyorsun ;))

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Cok fark yok ama hiz iyidir

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Var ya insanlarin isi gucu yok oturmus sacma sapan seylerle ugrasiyorlar. Ya 6 olsun nexus 15 olsun yahu arada mili saniyelik farklar var hadi yarim saniye diyelim kime ne abi? sonucta 1 saniye icerisinde acilmiyormu? her telefonda is gormuyormu? bu kadar detaya giren youtuberlara ayar oluyorum. nnIsleri gucleri yok oturup kanala ne atabilirim dikkat cekmek icin? diye dusunuyorlar. Al nexus’u yada iphone’u yillarca kullan. Cok onemliydi parmak izi ***** />nnAgir cekim yapmislar bide anlayalim diye, arkadaslara gosterirkende agir cekim gosterip hava atariz artik

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    Catlayin ios fanciklari

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    arkadaslar hic fark ettiniz mi nexus un kamera tasarimi lumia 925 ve 1520 ye benzettmisler ….. lumia 925 kullaniyorum gözüme ilek kamera tasarimi carpti.. 😀

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Apple yıllardan beri bu teknolojiyi kullanıyor ama adam edememiş bu özelliği nedense… nexus ilk denemesinde tokatlamış iphone'u.. ayrıca şunu belirtelim Apple ın elinde bu teknoloji yoktu. bir güvenlik yazılımı şirketini satın aldı ondan sonra bu özelliği koydu telefonlara. kendi icadı falan değil yani.

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    beyler siz androidi daha iyi bulabilirsiniz yaklasik 3 yıldır farklı nexus ları kullandım 6s plus candır .d

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    0.5 milisaniye erken açılmış hemen yarın 6'yı satıp nexus alıyorum

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Ender Öztürk – ***** 'te Haber Müdürü

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    izlediğiniz youtube videolarından haber yapacak kadar mı…

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    youtube videosundan haber , Ender Öztürk – ***** 'te Haber Müdürü

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    parmak izi okuyucunun okuma süresi ayrı mevzu , okuma işlemi bittikten sonra ekranın açılması ayı mevzu, adam gibi ölçüm gözle yapılmaz, bilimsellik sıfır bunu bunu haber diye önümüze getirmek 100 puan, aferim, şu dandik deneyi al kendin yapta bari bi haber niteliği taşısın

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    çok saçma gelecek ama aynı anda basmıyor gibi geliyor bana, hangisine önce bastığını düşündüğümü yazmıyorum, iki grup arasında kalıp linç edilmemek için

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Nexusta telefonu öyle yampiri tutacaksam 0.1sn erken acilsa ne yazar

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne yapalım sımdı fırs 0.01 sanıye daha hızlı dıye dandıroid mi kullanak ?

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Yarım saniye bile fark yok. Telefonu açarken çok önemli herhalde 0.05 saniye. Android fanları güldürdü 🙂

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    İPhone ne lan? Adı var sadece. Şekil olsun havalı olsun diye alıyorlar olay bu. Android her zaman daha öndedir. Millet S3 mini, General Mobile gibi telefonlar kullandığı için Androidi kötü sanıyor. Hayatında eline NEXUS almamış ahmaklar Androide laf atmasın. Nexus Android'in aslıdır köküdür özüdür. Bırakın dandik markaların telefonlarını. İPhone'u getirin Nexus ile kapıştırın yiyorsa..

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Nexusun da animasyonunu acin yine ***** bu kadar basit.

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    daha hızlı okuyor da ne kadar hızlı… yahu bırakın artık şu donanım hız karşılaştırmalarını… belli bir seviyeden sonraki farkların hiç önemi yok… sanırsın iphone 1 dakkada okuyor… hepi topu milisaniye farkı vardır… onun da hiç bir önemi yok… uzak doğulu donanım üreticilerini zengin etmekten öte bir şey değil bunlar…

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    merak etmeyin nexus zamanla yavaşlar 🙂 apple aynı kalır en yalın boş hali en güncel ve güncellemeleri ilk alan tek cihazda olsa android zamanla düşen bir performansa sahip bu bir gerçek

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    Nexus'ta animasyon yok ki iPhone animasyondan dolayı kaybetmiş

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    Videoda 1:00 ile 1:24 arasına dikkat nexus'ta kilit ekranını kaydır animasyonu yok. İphone'da ise var böyle yalan haber yapılmaz bakın işinize herşeye rağmen iphone'un ışığı ekranı daha önce açılıyor.

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    İkiside fazlasıyla hızlı zaten sorun nedir.

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    Belkide nexus parmak okuyucusu daha yüzeyseldir. Yani başka bir parmak da açabilir. Hemen appledan iyi denmemeli

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Hahahha lg nexus koymus gecmis hala bahane bulmaya calisiosunuz 😀 adamlar basmis yani iponcular kendinizi avutun 😀 nexus lar bence dunyanin en hizli cihazlari… kullandim da biliyorum

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    Android kullananlara hak vermemek elde değil, firmalar bile gerizekalı. Yahu parmak izi apple ile heryere girdi. Alışveriş appstore vs vs. kullanılabilirlik diğer firmalarda sıfır. Önce ona ağırlık vermeleri lazımken nelerle uğraşıyorlar.

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    Abi apple ı bu kadar büyütmeyin ya

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    nasıl bir büyük kayıp. 1 saniye bile etmeyen kayıp

  32. Ziyaretçi dedi ki:

    Bence de animasyondan dolayı kaybetmiş yoksa iPhone alırmış gibi

  33. Ziyaretçi dedi ki:

    Yav he he mutlaka bi sebebi vardır geç açılmasının. Yoksa ayfonun daha hızlı olması lazım

" Nexus 5X, iPhone 6s’ten Daha Hızlı Parmak Okuyor! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Nexus 5X, iPhone 6s’ten Daha Hızlı Parmak Okuyor! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Nexus 5X, iPhone 6s’ten Daha Hızlı Parmak Okuyor! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 1+1'i 3 yapan şirket eLogo neler yapıyor? 1+1'i 3 yapan şirket eLogo neler yapıyor?
  2. 2 Netflix'i daha keyifli hale getiren 10 eklenti! Netflix'i daha keyifli hale getiren 10 eklenti!
  3. 3 iPhone 12, 6.000 TL'ye nasıl alınır? iPhone 12, 6.000 TL'ye nasıl alınır?
  4. 4 Girişimciler sahnede! İşte Big Bang 2020 etkinliği Girişimciler sahnede! İşte Big Bang 2020 etkinliği
  5. 5 Hayat kurtaran AFAD deprem çantasını inceledik Hayat kurtaran AFAD deprem çantasını inceledik
  6. 6 Anker PowerPort III Nano adaptör inceleme! Anker PowerPort III Nano adaptör inceleme!
  7. 7 AFAD hangi teknolojileri kullanıyor? (Video) AFAD hangi teknolojileri kullanıyor? (Video)
  8. 8 Xiaomi Mi 10T kutusundan çıkıyor! Xiaomi Mi 10T kutusundan çıkıyor!
  9. 9 SDN ofisindekiler en çok hangi şarkıları dinledi? SDN ofisindekiler en çok hangi şarkıları dinledi?
  10. 10 Redmi Note 9 Pro'ya Open Camera ile meydan okuduk! Redmi Note 9 Pro'ya Open Camera ile meydan okuduk!