Okunma

Nexus 6 için Android 7.1.1 Nougat çıktı!


06 Ocak 2017 Cuma 06:00
Nexus 6 için Android 7.1.1 Nougat çıktı!

Google, Motorola’nın 2014 yılında kullanıcılar ile buluşturduğu Nexus 6 modeli için Ekim ayında Android 7.0 Nougat sürümünü yayınladı.

Güncelleme desteğinin halen devam ettiği telefon için Android 7.1.1‘in ise Ocak ayında yayınlanacağını daha önce sizlere duyurmuştuk.

Nihayet Google, Nexus 6 modeli için Android 7.1.1 Nougat sürümünün fabrika imaj dosyalarının yanı sıra OTA güncelleme dosyalarını geliştiriciler sayfasından indirmeye sundu.

Nexus 6 için Android 7.1.1 Nougat güncellemesi!

Nexus 6 modelleri için Android 7.1.1 güncellemesi, henüz OTA yoluyla yayınlanmış değil.

Yani, Android 7.1.1 güncellemesini Nexus 6 cihazınızın yazılım güncellemeleri bölümünde görebilmeniz için bir süre daha beklemeniz gerekiyor.

17-01/06/nexus-nexus-6-w782.jpg

Eğer güncellemenin OTA yoluyla yayınlanmasını beklemek istemiyorum diyorsanız, aşağıda yer alan linklerden güncelleme dosyalarını indirebilirsiniz.

Nexus 6 için Android 7.1.1 Nougat OTA dosyalarını indirmek için tıklayın.

Android 7.1.1 sürümünü OTA dosyaları ile yüklediğinizde, telefonunuz doğrudan güncellenecektir.

Nexus 6 için Android 7.1.1 Nougat fabrika imaj dosyalarını indirmek için tıklayın.

Eğer, telefonu tamamen sıfırlayarak Android 7.1.1 Nougat’ı kullanmak istiyorsanız, yükleme işlemini fabrika imaj dosyaları ile gerçekleştirmeniz gerekiyor.

:: Motorola Nexus 6 için Android 7.1.1 Nougat’ı yüklediniz mi?


yazarMehmet Ali Ertunç

2015 yılı Ekim ayında SDN ailesine dahil olan Mehmet Ali, İskenderun Teknik Üniversitesi’nde eğitim hayatına devam ediyor. Uçaklara olan hayranlığı ve merakı her geçen gün artarken, 7 yıl önce başlayan spor hayatına zorunlu bir ara sonrasında kaldığı yerden devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

9 yorum - “Nexus 6 için Android 7.1.1 Nougat çıktı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung galaya a7 2016' ya 7.1.1 gelecek mi bilen var mı ?

  2. SDN Okuru dedi ki:

    (İlk s7 verip iPhone alan kullanıcı )32gb aynen değişimden sıfır aldım 1 yıllık garantisi var ama olsun . Kardeşim telefon sapıtmıyor en azından kardeşim gm5plus kullanıyor 7 ye geceli kaç ay oldu , 3000 tl verdim s7 aldım hala 6 da iyiki sattım . Kafa rahat

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Sony x e daha once geldi:))

  4. SDN Okuru dedi ki:

    S7 kullanicisi olarak topluca ağaç olduk ha

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Lg G4 de ne zaman gelecek acaba?

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Umarim 6s plus 3gb almissin zaten i phone 7 ye para verilmez iphone 6s plus en iyisi 😀

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Lanet olsun şu 7 güncellemesi gelsin artık

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Bence nexus için tek efsane telefon nexus 6 dır

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Ulan yeter be s7 dim vardı , en son garantiye verdim sesi cızırtılı çıkıyor diye , oldu diye verdiler yine olmadı , zaten güncelleme almadı 2017 oldu 3 Aydır 7 güncellemesi verilecek , gittim 6splus aldım kafam rahat yeter ya

Yorum yazın

Geri bildirim