Okunma

Symbian^3’lü Nokia’lar Günceleniyor!


21 Haziran 2011 Salı 17:30
Symbian^3’lü Nokia’lar Günceleniyor!

Emektar mobil işletim sistemi Symbian’a artık öldü gözüyle bakılıyor olsa da Nokia geliştiricileri, eski dostun üzerinde yoğun olarak çalışmaya devam ediyor. Kısa bir süre önce duyurulan Symbian Anna, ilk olarak Nokia C7 ve E6 modellerinde karşımıza çıkmıştı.

İlk yorumların gayet olumlu olduğu Anna, Symbian^3’ün ilk sürümünde karşılaşılan bir çok hatayı da gideriyor. Sistemin daha hızlı bir yapıya kavuşmuş olduğu da edinilen bilgiler arasında. Görsel olarak da hayli başarılı olan Symbian Anna için merak edilen konulardan biri de önceki sürümlere sahip cihazların ne zaman güncellenebileceği yönündeydi.

Konu sonunda Nokia tarafından aydınlığa kavuşturuldu. Buna göre Anna yüklü N8, E7, C7 ve C6-01 Temmuz ayından itibaren satışta olacak. Güncelleme ise Ağustos ayı içersinde kademeli olarak tüm ürün kodları için yayınlanmış olacak.

:: Symbian Anna’nın görsel olarak başarılı olduğunu düşünüyor musunuz?




yazarAhmet Gözütok

Mobil cihazların dünyasında neler olup bittiğini yakından izlemekten öteye geçen Ahmet, en yeni mobil gelişmelerin nabzını adeta bu dünyanın damarlarında dolaşarak tutuyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

20 yorum - “Symbian^3’lü Nokia’lar Günceleniyor!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    5800 gü***** o yetmedi c6 yazılımını kurdum memnunumda…..

  2. SDN Okuru dedi ki:

    tr herzaman en sona kalır navi de hepsi çıkmış yazık tr yok

  3. onuryigit dedi ki:

    valla 5800 xm aldık sözde iphone nun en buyuk rakibi olcaktı ne rakibi iphonun eline su dökemez nokia tarafından resmen kazıklandık ogun bugundur nokiayaya kılım. bide windows 7 le iş birliği yapıp biz symbianları unutması mendil gibi kullanıp çöpe atmasını kaldıramıyorum 5800 a keşke android kurabilmenin bi yolu olsaydı asla unutmuycam nokianın bu kazığını çok pişmanım aldığını bari adam gibi bi işletim sistemi yapsaınlar kasıntı olmayan falan ona guncellesek telefonu köklu dişiklikler içeren guncellemeler bekliorz bidaha evime nokia sokmam bundan sonra ii bişey yapmazsa biz nokia 5800 kullanıcılarına ((

  4. SDN Okuru dedi ki:

    nokia x6 ya geçen ay v32 çıktı başka güncelleme gelirmi ki?

  5. yer6 dedi ki:
    Alıntı Blackout Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Evet Nokia’nın yeni N8’ler hazırladığı haberi de vardı 1 ghz işlemcili 512 bellekli falan. Yani bizimkilerde olması gereken şekilde. Fiyatı da aynı olur eminim. Son Nokia telefonum mu olur bilinmez ama son symbian’lı telefonumun N8 olacağı kesinleşti.

    işletim sistemi bakımından benim için sorun yok.ama win7 li çıkarsa süper olur.son bir düzenlemede ekran için yapılsa,n8 kusursuza yakın olur.ahh ahhh

  6. byyasin dedi ki:
    Alıntı Xx_SeZeR_xX Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    5800 XM aldık. s60v5’i unutmasınlar…

    Malesef hevesini kırmak gibi olmasın ama o cihaz için tam 2-3 ay güncelleme bekledim.
    Yapmadılar sonra bi güncelleme yaptılar hayal kırıklığı Media Playeri güncellediler Oviyi güncellediler neye yarıcaksa

    Arkadaşlarında dediği gibi son güncellemesini aldı o.

    Telefondan sıkılıp farklılık aradığında sana tavsiyem C6 Firmware yüklemen yönünde olur nokiacep ve maxicepde felan baya var modlama olayları

  7. serkanbb06 dedi ki:

    simgelerini vs kullanıyoruz gözüm çok alıstı diğer temalar saçma gelir oldu gelsede denesek

    ———- Post added at 01:11 ———- Previous post was at 01:07 ———-

    Ve Temmuzda cıkan annalı telefonların firmware’leri düşer temmuzda nete o zaman güncelleriz ağustosu kim bekleyecek

  8. serkanbb06 dedi ki:

    simgelerini vs kullanıyoruz gözüm çok alıstı diğer temalar saçma gelir oldu gelsede denesek

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bizm 5800 Xm Güncellesinler Önce TeL yavaş mk

  10. SDN Okuru dedi ki:

    N96 kullanıcısı olarak Güncellemelerden ümidimi hâla kesmedim :)) Oha diyenleri kınıyorum :)))))))))

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Gene sizin Ağustos gibi geleceği ***** hala Bada’nın 2.0 sürümünü bekliyoruz ve ne zaman geleceği belirsiz.

  12. Blackout dedi ki:

    Evet Nokia’nın yeni N8’ler hazırladığı haberi de vardı 1 ghz işlemcili 512 bellekli falan. Yani bizimkilerde olması gereken şekilde. Fiyatı da aynı olur eminim. Son Nokia telefonum mu olur bilinmez ama son symbian’lı telefonumun N8 olacağı kesinleşti.

  13. yer6 dedi ki:
    Quote Originally Posted by Blackout
    View Post
    Konu başlığını görünce heyecanlandım, ta Ağustos’ta geliyormuş N8’e yuh arkadaş bu ne ya.

    biraz daha beklersek win7 li telefonlar gelicek :S

  14. Blackout dedi ki:

    Konu başlığını görünce heyecanlandım, ta Ağustos’ta geliyormuş N8’e yuh arkadaş bu ne ya.

  15. NETWORK dedi ki:

    Nokia X6 yı unutmasın guncelleme de o zaman

  16. spybot dedi ki:
    Xx_SeZeR_xX Nickli Üyeden Alıntı:
    5800 XM aldık. s60v5’i unutmasınlar…

    Aynen

  17. ReDo dedi ki:

    N8 Hasret kaLdı hadi gel artık

  18. acer dedi ki:
    Alıntı Xx_SeZeR_xX Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    5800 XM aldık. s60v5’i unutmasınlar…

    Unuttu bile emin olabilirsin malesef son güncellemesini aldı o cihaz.

  19. mylife.eg dedi ki:

    N8im hala pr1.2 pr 2.0 ne zaman gelcek asıl onu bekliyom düz haldeyken bile klavye falan çıkıyormuş. Anna o pembe n8 deki görsel ise güzel.

  20. Xx_SeZeR_xX dedi ki:

    5800 XM aldık. s60v5’i unutmasınlar…

" Symbian^3’lü Nokia’lar Günceleniyor! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Symbian^3’lü Nokia’lar Günceleniyor! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Symbian^3’lü Nokia’lar Günceleniyor! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "