Okunma

Nokia XL Android Telefonu İnceledik


24 Şubat 2014 Pazartesi 10:30
Nokia XL Android Telefonu İnceledik

Microsoft’un gözetiminde Android tabanlı modeller geliştiren Nokia, üç yeni cihazı bugün sabah saatlerinde tanıttı: Nokia X, Nokia X+ ve Nokia XL. Özellikle sonuncu cihaz herkes için sürpriz oldu. Orta sınıf bir ürün ailesi olan Nokia X serisinin 5 inçlik bu en büyük modelini ShiftDelete.Net ekibinden Hakkı Alkan yerinde inceledi.

Nokia XL İnceleme Videosunu İzleyin:

:: Nokia XL’i nasıl buldunuz?




yazarErhan Kahraman

ShiftDelete.Net'in ilk günlerinden itibaren ekibin bir parçası olan Erhan, uzun bir süre metin yazarı olarak içerik deneyimini zenginleştirdikten sonra tekrar yuvaya döndü.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

178 yorum - “Nokia XL Android Telefonu İnceledik”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    2senedir kullanıyorum bu telefonu hayatımda böyle bir telefon görmedim iki uygulama yüklüyosun hafızası doluyo marketinfe ne snapchat yok whatsapı indirirken atla karayı şeçtim bir hafta uğraştım o derece arkası da hemen kitleniyor ve çıkmıyot lekesi hiç önermem

  2. SDN Okuru dedi ki:

    e benimki oyle deilki onun 4 gg hafızazı var bnmknde 2 gb ve hafıza desteyinide max 2 gb destekliyor bilgisi oln yardım edeblrmi 🙂

  3. SDN Okuru dedi ki:

    salam

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Bende aldım hiç memnun değilim pişman oldum sinir hastası olmak isteyen alsın reklamları çok abartılı yapmışlar bir ona birde büyüklüğüne kapılup aldım pişmanım

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba, ben aldım pişman olmakta hakszı mıyım bilmiyorum. Fakat arka kasası çok farklı bir şekilde kirlendi, ren attı diyebilirim, çok yavaş şarj alıyor ne yapmalıyım ? Kasasını değiltirebiliyor muyum ? Lütfen ciddi bir şekilde yardım istiyorum, lütfen..

  6. SDN Okuru dedi ki:

    snapcahat indire miliyo muyuz acaba?*?

  7. SDN Okuru dedi ki:

    ben yapılamıyor diye biliyorum ben denedim başka telefonlardan görüntülü arama çağrısı gelmiyor bile direk kapanıyor kötü bi yanı

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Igrenc bi telefon hic tasfiye etmm

  9. SDN Okuru dedi ki:

    benim arkadaki flaş çalışmıyor ?

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben alalı 3 ay oldu telefondan memnunum gplay yok alternanif market sayesinde bo sorunu aştım istediğim her uygulama oyun vs indirip kuruyorum direct görüntülü arama yok ama skype viber tango ile g arama yı çözdüm ilk aldığımda çok pişmandım şimda rahatım eminim yeni güncelleme geldipinde daha iyi olacak fiyatıda iyiydi kıbrıstan 400 tlye aldım işimi görüyor hola luncher yükledim harika biçok özellik yükleyebilirsiniz iyi oldu

  11. SDN Okuru dedi ki:

    here maps sesli yönlendirme nasıl yükleniyor

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben aldım kullanıyorum telefon güzel ama hafızası az sadece sorun bu wahatsap yükleniyo andiroid market 1 indirin orada yükleye bilirsiniz yalınızca sorun hafızası yetersiz

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia xl de telefon hafızasından veriler micro sd kartı nasıl atılır bir bilgi verebilir misiniz lütfen

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Whatsapp yüklenmio ve 1market te

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Clash of flanş Yükleniyor mu ?

  16. SDN Okuru dedi ki:

    androidi kaç nokta kaç ve uygulama mağzası ne

  17. SDN Okuru dedi ki:

    tabi yapılıyo

  18. SDN Okuru dedi ki:

    1 mobile market indirin en fazla uygulama onda

  19. SDN Okuru dedi ki:

    mx player indir

  20. SDN Okuru dedi ki:

    hayır 1mobile market

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba ön kamerasi guzel resim çekiyor mu ve wechat yükleniliyor mu.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba ön kamerası iyi çekim yapıyor mu bilen var mı.ve wechat yükleyebiliyor muyuz.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    noki xl ile görüntülü konuşma yapılabiliyor mu?Yani herhangibir skpe veya benzeri program kullanmadan direk şebeke üzerinden görüntülü konuşma yapılabiliyor mu?Vereceğiniz cevaplar için şimdiden teşekkür ederim…

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Herşeyinden memnunum ama rehberi silemiyorum bu salt okunuru nasıl düzeltcez

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Yeminle okadar tel kulandım bu tel kadar saglam tel görmedin bir oyun kasmıyor face kasmıyor markete var her istdini google playerden indirdin gibi marketen indiriyon google player isteyenler hem aglayın ram doluyor diye hemde playersiz olmaz diyin şakamısınız

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar neden play store yüklenmiyo

  27. SDN Okuru dedi ki:

    bugun bu telefondae baslangic bilgileri istiyor ben bouyle seylerden anamadim icin yardim istiyorum luttfen

  28. SDN Okuru dedi ki:

    rica etsem ben nokia xl kullaniyorum gercektende memnunum sadece merak ettigim birkac soru vr billeniniz varsa cevap verbilir mi orn.: goruntulu konusm yapilabiliyormu baska cihazlara bluetooth ile muzik vs gonderilebiliniyor mu ve telefondaki uygulamalari hafiza kartina nasil aktarilabilir ?

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia XL'ye instagram swarm vs. yükleniyo mu artı arama motoru google değilde yandex mi ??

  30. SDN Okuru dedi ki:

    YARI TÜRKÇE YARI AZERİMİSİN KARDEŞ ***** BAŞI TÜRKÇE SONRA AZERİCE BAŞLIO

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Ya ben anlamıyorum bu ***** ben lumia 1020 aldım.2 yıldır hor kullanıyorum daha ekranını ç***** mükemmel anlatılmaz yaşanır.kuzenm de s4 aldı benden 1 ay snra .şuan 2. Tlfnnunu kullanıyor. Milleti android die kandırmış***** e gerek yok nokia zaten güzel sağ***** çok şık.bu milletin nokia a düşmanlığını bi trlü çözemedm. Kötüleyenler de emnm kullanmamış yalan atıyorlarrr.

  32. SDN Okuru dedi ki:

    google play store indirebilir miyim peki?

  33. SDN Okuru dedi ki:

    mrb arkadaşlar Nokia xL aldım ama gürültü giderme menüsünü bulamadım bana yardımcı olur musunuz

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia XL alan arkadaşlar telefonda yüklü olan uygulamaları MicroSD karta taşıyabiliyor muyuz? Alan arkadaşlar bilgilendirebilirse çok sevinirim.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    yapılıyorr
    telefoncuya git tursell bayısıne osıze yardım cı olur

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Ekrandan resım almak icin kilit tusu ile ses kısma tusuna aynı anda basıp bi kac sanıye sonra resım cekiliri

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia XL’de Clash Of Clans oynanıyor mu?

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Instagram varmi almak istyorum ama kararszm

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşkar ekran görüntüsü ses kısmayla kapatma tuşuna basılı tutunuz

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia xl de gmrüntülü konuşma yapılabiliyo mu acaba yardımcı olursanız sevinirim 🙂

  41. SDN Okuru dedi ki:

    2 aydır kullanıyorum hiç de pişman digilim ,ilk başlar alişamadım ama şimdi çok memnunum bence piyasadaki en güzel telefon androit özellikli windows tecrübesi

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Aldim cokta pewimam oldum adigim gun bozuldu bir sozle telefon deyil

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonu alanlar ve kullananlar ön kamerası iyi çekiyor muu :))

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Vidyo açmıyo nasıl ayarlamayı bilmiyom bileniniz varmi

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Whatsapda ilk once bende sorun yawadim ama wimdi wukurler olsun rahatlikla kullaniyorum

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Ilk aldigimda bende bi kac sorun ***** wimdi her weyni ***** telefonumu cok seviyorum))

" Nokia XL Android Telefonu İnceledik konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Nokia XL Android Telefonu İnceledik ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Nokia XL Android Telefonu İnceledik ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "