Okunma

Nokia’nın 41 Megapikselli mi, iPhone 4S mi?


05 Mart 2012 Pazartesi 12:30
Nokia’nın 41 Megapikselli mi, iPhone 4S mi?

Nokia‘nun MWC 2012‘de tanıttığı 41 megapiksel kameraya sahip Nokia 808 PureView, kamerası ile MWC‘nin göz bebeği olmayı başardı.

Peki hakkında çok konuşulan bu kamera, iPhone 4S ile karşılaştırıldığında nasıl sonuçlar veriyor? iPhone 4S ile Nokia 808 PureView‘in kamera kalitesinin karşılaştırıldığı bu video, oldukça ilginizi çekecek gibi gözüküyor.

Videoyu izleyin ve kararı verin. İyi seyirler.

:: iPhone 4S mi yoksa Nokia 808 PureView mi daha iyi fotoğraf çekiyor?

 




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

80 yorum - “Nokia’nın 41 Megapikselli mi, iPhone 4S mi?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    android olsaydı süperdi

  2. SDN Okuru dedi ki:

    en önemlisi kameradır kamerası iyi olmayan telefona tekme atarım ne olursa olsun onuda en iyi nokıa yapıyo helal olsun 41 mega arkadaşım aldı ne kamera o ya yapmış adamlar gece fotoğraf süper bayıldım başka telefonlara para vermeyin nokıa bir tane

  3. SDN Okuru dedi ki:

    şu iphone zımbırtısını nokıa ile bir tutmayın en iyi telefon nokıa

  4. SDN Okuru dedi ki:

    ne kadar kalın kafalı insanlarsınız nokıanın üzerine telefon yok çekimini gördüm gerçek bi kalitede el kamerası gibi çekiyo nokıadan başka firmalar batsın sevinirim en önemli kameradır anılar hatıralar için 41 mega

  5. SDN Okuru dedi ki:

    iphone iphone iphone…..kazıklanmak isteyenler için güzelllll bir telefon…

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia önceden en iyi telefon markasıydı ama ios ve android çıkınca yere yıkıldı.Nokia symbian belleyi çıkarınca yeniden yükselmeye başladı.Zaten çoğu kişinin bildiği gibi ilk kameralı telefonu da nokia yapmıştı.Şimdi yeni işletim sistemi,performans ve kamera açısından yine zirveye çıkmaya başladı

  7. SDN Okuru dedi ki:

    dogan gorumlu sahine 12 silindir 7,50 motorunu cakmislar, ondan sonra karsina gecip “hey yavrum ne gider bu, 100 m yi 2 saniyede almassa ne oluim” tarzinda bir geyik cevirmeye baslamislar….. gibi *****

  8. SDN Okuru dedi ki:

    41 kerre maşallah. Darısı iPhone a

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Böyle konu başlığı mı olur 🙂 bunu tartışmak bile saçma zaten. Nokia isterse 100 Mp’lik bir ürün çıkartsın tabi ki tercihim yine İphone 4S’den yana olurdu..

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bence i phone 4 s kesinlikle daha ii ben cok telefon kullandi ama boylesini hic gormedim bence abartmislar 41 megapixsellik bi kamera boyle olmaz yani tavsiyem i phone 4 s

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Bence 4s daha iyi çünkü Retina Display 640 x 960 px 808 ise 640 x 360 piksel AMOLED kullanı***** Display derinlik olarak daha iyi)

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar nokianın bu telefonu 41 mp lik görüntü çekmiyor sadece pikselleri sıkıştırarak 41 mp lik bir fotoğraf gibi görünmesini sağlıyor.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    ”Nokia Gercekten Arkadasın dedıgı gibi Kamerada Seste Yazılım Yok neye yararr Anroid İos Dev Olmus 41 Megapiksellee nokia Gündeme oturucagını sanıyor”
    Yazan arkadaşa öncelikle selam ***** da bir söz:
    Nokia 808PureView, MWC’nin en iyi mobil cihazı seç***** gündeme biraz fena oturmadı: ”Oturttu”.

  14. aquess1999 dedi ki:

    tabikide nokia

  15. orcnd dedi ki:

    samsung ve sony gibi firmalar bu tarz donanımsal üstünlükleri hemen yakalıyorlar. yapamadıkları şey ios yada android gibi popüler olabilecek şeyler üretmek. nokia donanımsal üstünlüklerin 2. plana düştüğü gerçeğini anlamamakta kararlı. windows phone satışları patladığında belki anlarlar ama o zamanda htc ezip geçebilir.

  16. karalamaca dedi ki:

    bende N8 var ekran çözünürlüğü olsun kamera çözünürlüğü olsun kusursuz. olympus marka hatırı sayılır fiyata aldığım fotoğraf makinem var onu hiç kullanmıyorum N8 aldığımdan beri. kaldı ki xenon flaş bile başlı başına bir ayrıcalık

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia Gercekten Arkadasın dedıgı gibi Kamerada Seste Yazılım Yok neye yararr Anroid İos Dev Olmus 41 Megapiksellee nokia Gündeme oturucagını sanıyor

  18. SDN Okuru dedi ki:

    4S’teki kalite yok demişssiniz ama affedersinizde Nokia’da yer alan Carl Zeiss her türlü iPhone’un kamerasını geçer..

  19. Fearlees dedi ki:

    Böyle saçma bir karşılarştırma olabilirmi yahu,kalkmışsınız 41 megapikselle 8 megapikseli karşılaştırıyorsunuz,böyle saçma şeyleri bırakıpta ürün incelemelerine daha özen gösterseniz diyorum…

  20. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar öncveikle şuna açıklık getiriyim megapixel baskı boyutudur yani 4mp fotoğrafta kağıda bastığımız zaman a4 boyutunda görüntüde dagılma olmadan basrız 10mp 1metre boyunda baskı alırız
    15mp 1,5metre alırız
    olay şuki duvara afiş basmıcaksanız megapixselin bir önemi yok
    100mp de olsa 1 mp de olsa önemli olan cihaz içindeki sensör ve işemcide biter
    bu tür cep telefonlarında mercimek tanesinden küçük sersörlerle hiç bir yere varamazlar bu sadece insan oğlunu kandırmaca ve para tuzagıdır
    2000tlye böle bi tlefon alcana 200tlye fotoğraf makinası al 30 kat dahi iyidir

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonun niye 41mp yapıldığını anlamanız için biraz araştırmanız lazım.Ama atmasyon yok reklam yok nokia bu işlerle uğraşıyor yok öle yok böyle nokiaya ***** telefon 41mp yapmasının sebebi kendi işletim sistemini ayakta tutmak için yapılmış bir yö***** 41mp yapmasaydı nokia akıllı telefonda sadece windows phone üreten bir firma olucaktı.Wpli cihazlarla fark yaratmak için yapılmış bir yö***** yöntem doğrumu doğru MWC 2012 fuarında en çok dikkatleri üzerinde toplayan bu telefon……

  22. SDN Okuru dedi ki:

    ortalık sidik yarışından geçilmiyor:))). o marka bu marka önemli değil. gavur yapıyo biz alıyoruz. sonuçta verdiğimiz para aynı yere akıyor sadece musluklar farklı

  23. SDN Okuru dedi ki:

    büyük fark var kamerada nokianın..

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Ben fanatik bir nokia kullanıcısıydım ve iphone a karşı acayip ön yargılıydım taaaa ki bir hafta boyunca arkadaşın iphone ununu kullanmak zorunda kalana kadar. bir hafta sonunda arkadaşa telefonunu geri vermedim ve üç senedir başka bir telefon kullanmadım kullanamam da. zevk vermez artık. bilgisayar ve telefonda işletim sisteminde tek dev var apple gerisi yalan. programlara erişilebilirlik kullanım kolaylığı herşey çok güzel. tabi biraz bilgisayardan anlayan arkadaşlar için. iphone a müzik atılmıyormuş zil sesi yapılmıyormuş diyen arkadaşlar zaten nokia kullanmaya devam etsinler hiç bulaşmasınlar :)(:
    biraz bilgisayar kullanmışlığı olan herkes(sadece internete girmek için kullananlar hariç) iphone da hertürlü işlemi yapabilirler.
    velhasılı eski bir nokia fanatiği olarak. iphone un üzerine tanımam. htc, samsung, nokia, lg hepsini denedim hiçbiri tutamaz iphonu ki kamerası 2 mp olsa bile 🙂
    KARGADAN BAŞKA KUŞ TANIMAM ARKADAŞ……
    İPHONE

  25. SDN Okuru dedi ki:

    hiç bir zaman megapixel önemli değildir , o minicik sensör’e 41 mp yapsan ne olacak ! şuan’a kadar hiç bir dslr ‘da bile 41 mp koymadılar ki gel gelelim o megapixel’den verim alabilmek için sensörünün telefonun arkasını komple kapatması lazım ki doyursun çekilen görüntüyü saçmalık diyorum birşey demiyorum telefonlarda maksimum megapixel 12 olmalıdır , gerisi yalan …

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Iphone once bluetooth yapmayi ogrensin. ya da radyo yapmayi. muzik at diyosun kablolar kasklar takiyo sahipleri. sanirsin uzaya uydu atacaklar

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Yav sene 2005 nokia n95 i yapmis. diger markalar hala kodugum yerde otluyor. su yeni oyuncaklar n 95 in yapamadigi neyi yapiyor. heç hikaye

  28. SDN Okuru dedi ki:

    ezdi diyen arkadaşlara ufak bir sorum olacak fotoğrafı zoom yaptığınızda bile sizi bekleten bir telefonun 41mp boyutunda fotoğraf çekmesinin neresi sizi tatmin edebilir 🙂

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Nokia 808 Puruwiew gece çekimi… Kapak Olunur…

  30. SDN Okuru dedi ki:

    apple ın kullanıcıyı yolunacak tavuk gorme mantıgını sevmedıgımden nokia dıyorum. sd kart ıle ıstedıgın kadar buyutebılecegın hafıza ıcın apple da apra verıyorsun. flash playerın yok, sarjın 1.5 gun gıdıyor, elınden kazara dusse paramparca oluyor. ustelık n8 ın ıkı katına satılıyor. oldu, memlekette saf cok ama. yukarıda bı arkadasın dedıgı gıbı ayfon once N8 ı yakalasın. sonra 808 ı dusunuruz 🙂

" Nokia’nın 41 Megapikselli mi, iPhone 4S mi? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Nokia’nın 41 Megapikselli mi, iPhone 4S mi? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Nokia’nın 41 Megapikselli mi, iPhone 4S mi? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "