Okunma

O Zamanlar Windows


31 Aralık 2006 Pazar 14:00
O Zamanlar Windows
Bu güne kadar size Windows Vista ile ilgili bir sürü haber yaptık, hep Windows‘un yeniliklerinden bahsettik. Şimdiyse bir nostalji yapalım dedik ve yaklaşık 12 yıl öncesine doğru bir yolculuğa çıktık. Windows 95‘in çıktığı günlere bir göz attık. Bakın elimize nasıl bir video geçti.

http://www.youtube.com/v/DYYTRg5vdj0

Microsoft’un o zamanki karizması


SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

29 yorum - “O Zamanlar Windows”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Mahsun Kırmızıgülün karizması gibi.. 🙂 nerden nereye

  2. SDN Okuru dedi ki:

    95 çıkığında kaç paraydı?

  3. SDN Okuru dedi ki:

    ya acaba bu video kaç saniye ben 31 saniye izliyebiliyom oofff çatlarım ben şimidi

    Editör: O zaman video’yu sonuna kadar izlemişsiniz.

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Microsoft’un o zamanki karizma bayaa bi gelişmiş

  5. SDN Okuru dedi ki:

    bizim zamanda bunlarla idare edebiliyoduk

  6. SDN Okuru dedi ki:

    acıkcası ben yenı nesıl bılgısayr kullanıcılarındanım xp ile basladım bılgısayara onun ıcın o kadar mazıyı hatırlamıyorum. hatta ble fazlasıyla nostaljı bana

  7. SDN Okuru dedi ki:

    rezalet bi reklam 🙂

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Ne kadar gelişme olursa olsun. Mavi ekranlar, göçen sistemler, tak çalıştırama ürün desteği gibi şeyler windowsdan tiksinti duymama sebep oluyor.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Win95 gerçekten bir devrimdi, şimdikiler sadece güncelleme. Fakat linuxda çok devrimler yapıyor, ingilizce yetersizliğinden kimsenin haberi yok. Ben derimki Pardus 2007′ yi mutlaka deneyin, zaten kurmak çok kolay. Hatta kurmasanız bile oluyor 🙂 Tak çalıştır versiyonu da mevcut.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Ama win95 le gelen bomba tekrar patlamadı yani win95 büyük bi devrim.

  11. SDN Okuru dedi ki:

    win 98 ile b.sayar kullanmaya başlayıp 95in neye benzediğini hatta videosunu bile ilk kez sdn den izlemiş biri olarak hey gidi yıllar demekten kendimi alamıyorum 🙂

  12. SDN Okuru dedi ki:

    ben de kullanmıştım ama o zamanlar pek farkını anlamamıştım çünkü o zamana kadar dos agırlıklı çalısıyorduk excel vardı ama gelişmiş degildi biz quatro pro vardı onu kullanıyorduk gelişme memnuniyet verici

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Çok güzel tanıtmışlar tebrik ediyorum kendilerini 😀

  14. SDN Okuru dedi ki:

    kendilerini ilk hallerinden daha da bi ileri getirmişler bu bi k

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Evet çok güzel yol kat etmişler gerçektende 🙂

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Windows 3.1’den bir disketle 3.2’ye update yapınca nasıl da sevinmiştim.. Şimdi yok vistaydı yok longhorndu neye sevineceğimi şaşırdım..

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Sadece şunu söylüyorum Microsoft dünyayı değiştirdi linux ise windowsu izledi hep izleyecek ama geçemeyecek

  18. SDN Okuru dedi ki:

    bence o zaman da bırşeye yaramıyormus onun için sadece start tusunu koymuslar..

    kesin içerigini gösterseneler kimse almazdı..D

  19. SDN Okuru dedi ki:

    “microsoft, where do you want to go today?” >> “microsoft, bugün nerede olmak istersiniz?” demek 🙂

    ayrıca ilgi çekecek bir şey yok diyen arkadaşa bunun 12 yıllık bir video olduğunu ve o zamanın koşulları için bahsedilenin çok üst bir şey olduğunu belirtmek isterim.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Yaşlanıyoruz… 🙂 Okulda bozarım diye korka korka Win95 kullandığım zamanları hatırladım bi an. Sınıfta bi arkadaşımız mayın tarlası oyununu açtı diye olay olmuştu :)) Nereden nereye…

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Bilgisayar kullanmaya Windows 95 ile başladım yani 95 öncesini pek bilmiyorum fakat gerçekten büyük bir devrimin yapıldığını görebiliyoruz. Bence Linux’u da böyle görmemiz gerekli. Linux yaygınlaştıkça önemi daha fazla anlaşılacak ve belki de Windows’un önüne geçecek.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    gerçekten zaman çoook çabuk geçmişşşş;-)

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Reklamda ilgi çekecek birşey yok. Sadece start butonu ile Windows penceresi var. İzlemeyin daha iyi.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    Linux rulez!

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Hipnoz ediyorlar sanki 🙂 3.1 kullandığım günlere gittim 🙂

  26. SDN Okuru dedi ki:

    varya video sonundaki laf hakkatan doğru.
    “microsoft where do you want to go today” >> microsoft bugün olmak istediğiniz yer.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Windows95’i ilk kez ilk tanıtım videolarında görmüştüm. Tabi o zaman karakutu adını verdiğim atariden başka bir şey tanımıyordum. Bill Gates ile de o zaman tanıştık 🙂 Allahım o ne cafcaflı tanıtımdı. Yalnız itiraf etmek gerekir ki Win95 tam bir devrimdi. Tabi ben bunu çoook sonra anladım.

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Nerden nereye. Gerçekten baya bi gelişme var. Son kullanıcıya en iyi hizmet vermek için süper yol katetmişler. Nerde Windows 95 Nerde Vista 😉 BRAVO!!

  29. SDN Okuru dedi ki:

    vawww beeee zaman ne çabuk geçiyor…

" O Zamanlar Windows konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere O Zamanlar Windows ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda O Zamanlar Windows ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "