Obama’ya Twitter’da Büyük Tepki


31 Temmuz 2011 Pazar 16:00
Obama’ya Twitter’da Büyük Tepki

Twitter siyasiler için halka buluşmak için en iyi yollardan biri. Dünyada Twitter‘ı ilk kullanan siyasilerden olan Amerikan Başkanı Barack Obama geçtiğimiz günlerde tarihe geçecek bir olay yaşadı.

2012 seçim çalışmaları için Twitter’dan kullanıcılara tweet atmaya başlayan Obama, kişisel tartışmaya girince sadece birkaç saat içerisinde 36 bin takipçisini kaybetti.

İnsanların bu olaya tepkilerini göstermek için Obama‘yı listesinden silmeye başlamış. Bu olayın grafiksel açıklaması ise durumun nasıl olduğunu gösteriyor.

Obama’nın Twitter üzerinden Cumhuriyetçi‘lere laf atarken hesabı kullanıcılarına üst üste yerel yetkilileri sorgulamasını anlatan mesajlar yolladı. Spam‘dan rahatsız olan ve başkanın açıkça rakiplerine karşı siyaset yapması sorun çıkarttı.

:: Twitter’da bu tarz tepkisel durumları ülkemizde de görmek ister misiniz?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

29 yorum - “Obama’ya Twitter’da Büyük Tepki”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    yahu bir defa okuduk içi eksik çıktı bir daha dönüp bakmamızı mı bekliyorsunuz birde…

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    “Get out and don’t forget your mum, sanovabiç!” -Barack Obama

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Arada habere baksanız zaten update ettiğimi görürsünüz. Bu kadar ilgi var diye spam olayını ve hedef gösterdiği olayları yazdım. Verdiğiniz örnekler teknoloji sitesi değil normal haber sitesi aradaki fark önemli.

  4. Ziyaretçi dedi ki:
  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Google’a "obama unfollow" yazınca çıktı.
    Twitter’da spam yapmış obama. Republican Congress üyelerinin hesap isimlerini üst üste tweetlemiş.

    The Dark Knight’ın dediği gibi "kimse yazmamış" değil, herkes yazmış. Demekki haberi Türkçeye çevirirken tam okuyup çevirmemiş. Üstüne gelip sıvamasaydı iyi olurdu ama.. Her ***** />

    Washingto Post:
    ***** />

    Başka bir tane:

  6. Ziyaretçi dedi ki:
  7. Ziyaretçi dedi ki:

    tabi ne gerek var Obama ne söylemiş kimin ***** yorum yapanar demek ki benim gibi ne dedi acaba diye girip ***** üstüne verdiğiniz cevaplar…
    Kendi yerinizi iyice belli ettiniz..

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Siz buraya gelipte obamayı 35 bin kişi yazdığı bir şey yüzünden takip etmeyi bıraktı yazarsanız merak ***** merak ***** bu ne yazdıda bıraktı bunlar bunu diye düşünür yazınızı okuyan bir ***** mantığınızla yazıyı okuyalım peşinden obama 35 bin kişi kaybetti hobaaa 35 bin kişi tayyipe koşun hadi mi *****, peki, tamam mı diyeceğiz ? Hayatın gerçeklerini öğrensin mi yazacağız ? Tabi ki merak edeceğ***** akıllı söyle Cem abi büyüğümsün abi diyorum hiç mi senin de aklına gelmedi bu adam ne yaptı ya böyle şu kadar kişi terketmiş bunu ***** bu normal bir şey herkes merak ediyor ki ben hala merak ediyorum.

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Hocam bilmiyorum bir yerden duydum yazdım de olsun bitsin

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    açık fikrimi söyleyeyim SDN anasayfasından manşet diye tabir ettiğim yerden siz ne derseniz deyin artık, ayda bir tarayıcı testleri karşılaştırmaları, medya oynatıcı karşılştırmaları ne bileyim teknoloji sitesi diye girince teknolojiyle alakalı işler görmek istiyorum yoksa obamanın unfollow olması hiç umrumda değil açıkçası ama siz anasayfadan o konuyu açınca acaba ne demişte 35bin kişi kesik atmış dedik. Hata ettik sanırım ne verirseniz anasayfadan okuyup ciddiye almamak gerekiyor sanırım. zaten geçenlerde amy öldü diye haber yapınca noluyo dedim habertürk’e mi girdik yanlışlıkla hadi önemli bir haberdir verin tabi ertesi gün şehitler verdik o daha önemli benim için…

  11. Ziyaretçi dedi ki:
  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Manşeti bomba gibi gözüküyor ama içi boş bir haber…

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    Obama’nın ne dediğinin önemi mi var? Önemli olan Twitter’da bir tepki olması haber bu. Haberin başlığı Obama’ya Twitter’dan tepki. Obama Twitter’da saydırdı diye başlık mı attık?

    Bir linç etmediğiniz kalmış. ABD’de mi yaşıyoruz, Cumhuriyetçi’lere laf atmış adam. Bunun ne olduğunu hiç bir yabancı site de yazmamış. Anlaşılan bir tek bizim millet merak ediyor Obama’nın dediğini.

    Adamı bir anda 35 bin kişi unfollow ediyor bunu sallayan yok vay Obama’nın ne dediğini yazmadınız oluyor.

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    geçenlerde ben de bir kaç habere böyle tepki koydum ama bence yazarların burayı salladığı yok….

    neyse mazinin verdiği bir kredi var shiftdelete e umarım abartmazlar…

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Cidde içi boş bir yazı bilgi ***** olsunda gerisi önemli değil…
    Böyle editörlük olmaz bukadar kişinin sorusunu inş.cevaplarsınız…

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    ShiftDelete -unfollow

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Sayfasına baktım.Hep reps bilmem kim twitter falan yazmış ***** kadar 1.7 trilyon dolar mı ne yakıttan tasarruf edecek bir çözüm bulduk falan demiş.Bir iki isim verip bunlar bütçe açığı ile ilgili bir şeyler mi ne çözecek demiş.Bu şu kongre üyesi falan demiş twitterde isimlerini vermiş ***** translateye bakarsak kimseye sataşma falan görmedim ya da bu adam durmadan tweet atıyorki aşağıda kalmış o sataşmalar ?

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    @The Dark Knight
    sizi etiketliyorum lütfen başlık açtıktan sonra cevapları okuyun.

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    küfür mü etti

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Biim başbakanın ettiği lafları söylese birde

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    çok büyük bir olaymış

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    stockholm sendromumu dedi acaba cumhuriyetçilere oy verenlere

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    aynen, ha sildim ha siliyorum bookmark’i bak

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    ShiftDelete’i takip etmeyi bırakacam bende böyle yazılar eklenmeye devam ederse.

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    küfür mü etmiş

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Ne yapmış diye girdik ama içi boş bir başlık olmuş.

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    Adam bende hala ekli degil

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu tarz grafiklerden nefret ediyorum. Sayi buyuk ama adam takipcilerinin %0.4unden bile azini kaybetmis. Cok ciddi bir rakam degil.

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    Napmış ki ?

" Obama’ya Twitter’da Büyük Tepki konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Obama’ya Twitter’da Büyük Tepki ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Obama’ya Twitter’da Büyük Tepki ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 69 liraya YouTuber, Tiktoker, Instagramer yapan set! 69 liraya YouTuber, Tiktoker, Instagramer yapan set!
  2. 2 Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG
  3. 3 C4U kulaklık inceleme - Fiyat performansı sevdik! C4U kulaklık inceleme - Fiyat performansı sevdik!
  4. 4 iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor? iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor?
  5. 5 JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi! JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi!
  6. 6 Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC
  7. 7 Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC
  8. 8 RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme! RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme!
  9. 9 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  10. 10 Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık! Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık!