Office 2007 60 Gün Bedava!


16 Aralık 2006 Cumartesi 14:00
Office 2007 60 Gün Bedava!

Microsoft, Office 2007 Enterprise‘ın deneme sürümü, geliştiriciler ve IT profesyonelleri
için download edilmeye hazır olarak Microsoft sunucularına yerleştirildi. Yaklaşık
500 MB
olan kurulum dosyasını indirdikten sonra çalıştırarak kurulumu kısa zamanda
gerçekleştirebiliyorsunuz. Bilgisayarınızda Windows XP (SP2) veya Windows Server
2003 (SP1)
işletim sistemlerinden en az biri kurulu olmalı.

 

Demoyu izleyin

Microsoft Office 2007 Enterprise
hakkında bilgi almak için yine Microsoft‘un
kendisi tarafından hazırlanmış bir flash video (İngilizce) bulunuyor. Buraya
tıklayarak izleyebilirsiniz.

Nasıl bir donanım istiyor?

Office 2007
‘yi en iyi şekilde çalıştırabilmeniz için gerekli olan donanım özellikleri
ise şöyle;

:: 500 MHz işlemci
::
256 MB RAM
::

3 GB boş alan
::

1024×768 ekran çözünürlüğü

İndirin

::

Microsoft Office 2007 Enterprise’ı indirmek için buraya tıklayın.
::

Seri numara almak için buraya tıklayın. (Link güncellendi – 22-12-2006)

Bilgi için: Microsoft Office
SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
40 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

seri no sayfası çalışmıyor

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

seri nosunu hangi başlıktan alacağız

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

seri no sayfası açılmıyor şöyle bir hata veriyor
We’re sorry, but there is no ***** Web page that matches your entry. It is possible you typed the address incorrectly, or the page may no longer exist. You may wish to try another entry or choose from the links below, which we hope will help you find what you’re looking for.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Seri numarası almak için gerekli link:
Seri numarası almak için gerekli link:
Seri numarası almak için gerekli link:

*****

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Oda güzel

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ya bir numara istiyor bu 2007. Artık 2003’ü de kullanamıyorum. ***** diye bir dosyayı bulamıyor.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

şu seri numarasını bir türlü alamadım. microsoft un sayfasında hangi bölümü tıklayacağım

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

arkadaşlar product key diye birşey istiyor office 2007 lütfen yardımcı olun bulamadım şu 25 haneli producr key i
HÃœSEYİN

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ya snd yetkilileri ya buraya yazın bu şifreyi yada nerden bulucaz onu gösterin olmadı bu sayfayı yayından kaldırın bu ne ya…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

hacı seri no alamıyoz bi el at olmaz böle

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

kimse yok mu orda???? indirdiğime p
şman oldum 2003 e de geri dönemiyorum sco011cab diye bir dosya bulunamıyor. 2003 de gitti bi yardımcı olun

Editör: Donatılar>Sistem Araçları>Sistem Geri Yükleme işlemini uygularsanız bir ihtimal 2003’e ulaşabilirsiniz. Tabi

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

formu doldururken ingiltereden bir posta kodu yazmanız lazım yoksa kabul etmiyor.
ben şu kodu yazdım SW1A 2BN msn üyelik bilgilerimdeki kısımdada ülkemi birleşik krallık diye değiştirdim. kolay gelsin. HÃœSEYİN

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Ãœlkeyi değiştirdim yine işe yaramadı
aldığın kodu buraya yazsan biz kullanamazmıyız

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

3 GB mi kotanın hepsi dolar 🙁

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ya abiler bence demosunu değilde tamamını indirmek lazım başkalarına inat olsun diye hakan aranıza yeni geldim bakalım ne olacak

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Office 2007 kullanıcıları görüşlerini bizlerle paylaşırlarsa seviniriz.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

abi seri no girince full sürümmü oluo

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ya bu rogram güzel ama boş malesef ne lisans numarası alınıyo nese türkçe yama oluo programı asla yüklemeyin yoksa sinirden patlayacaksınız :(:(

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Aradaslar ben pentium 3 kullanıcısıyım windows xp professional kullanıyorum kurulum yapmam gerekiyo ama kurulum için 25 haneli şifre istiyo bende bu cd yi parasyla satın aldım ondan yok nasıl buulurum yardımcı olabilirmisiniz

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

YAAA o siteye giriyozda orada office 2007’i deneyin filan yazıyo!!!

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Ya abı sıfresını yollasanız guzel olmaz mı

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

arkadaşlar bu programın product keyi ‘*******’
product keyi yazdıktan sonra biyer daha çıkıyo. oraya da ‘*****’yazıyoruz. bende oldu .herhalde sizde de olur!!!

Editör: Yasal olmayan içerikler SDN’de yayınlanamaz.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Kardeş benim PC me hiç birşey yapmadan SETUP falan demeden Office 2007 yükle geliyor. Yükle dedim 2003 ve 2007 birarada oldu 2007’yi nasıl silerim??

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ne anladık?aradığını bulabilen var mı?

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Arkadaşlar yüklerken product key yazan yere ‘*********
‘ iknciyere de ‘****’ yazıyoruz oluyo. daha doğrusu bende oldu .inşallah sizde de o

Editör: Anahtar numaraları bulunan bu tür paylaşımlar genellikle yayınlanmamaktadır. Yayınlananlar ise yukarıdaki gibi sansürlenmektedir.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Abi herkes bişeyler yazmıs ama sonuç yok ortada!
hani product key? var mı bulan? yok…
sallamayın artık!

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Seçim kilidi nedir???

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Abi bunun şifresi kimde varsa allah rızası için yazsın suraya

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Denenmesi icin bi sürümü konsaydı iyi olurdu görürüdük

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

2007 şifresını bırı mail atsa süper olur.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

kardesim biri kuyuya bir tas atmis gerisi anlayana…yardimci olan kimse yok mu bu sitede?

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

arkadaslar 2007nin urun anahtarını verseniz

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

ewet

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

sadece anahtar kelıme ne arkadaslar onu soyleyınn

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

bu werilen linklerin hiç birinde serial numara yazmıo

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

2007 microsoft office kodu
**************************

SDN Okuru
SDN Okuru
51 yıl önce

ya bunun key kodu nedirrrrrrrr???????

SDN Okuru
SDN Okuru
51 yıl önce

ya abicim sen aşağıda vermişin kodu ama sansürlenmiş.
sen onu bi şuraya gönderebilirmisin??
Allah rızası için

SDN Okuru
SDN Okuru
12 yıl önce

TÃœRKÇEMİ

SDN Okuru
SDN Okuru
10 yıl önce

güzell bi site

" Office 2007 60 Gün Bedava! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Office 2007 60 Gün Bedava! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Office 2007 60 Gün Bedava! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 iPhone 12 Pro Max'i 'zırhlayıp' test ettik! iPhone 12 Pro Max'i 'zırhlayıp' test ettik!
  2. 2 Xiaomi'nin en güçlü telefonu Mi 11 incelemesi Xiaomi'nin en güçlü telefonu Mi 11 incelemesi
  3. 3 Performansı yeterli mi? MSI GL75 Leopard inceleme Performansı yeterli mi? MSI GL75 Leopard inceleme
  4. 4 Yarıyıl tatili için hangi Oppo'yu alalım? Yarıyıl tatili için hangi Oppo'yu alalım?
  5. 5 Dışı da içi de sizi yakan 3 ısıtıcıyı inceledik! Dışı da içi de sizi yakan 3 ısıtıcıyı inceledik!
  6. 6 3D yazıcıda ofis için neler bastık? 3D yazıcıda ofis için neler bastık?
  7. 7 Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk! Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk!
  8. 8 Clubhouse uygulamasını denedik Clubhouse uygulamasını denedik
  9. 9 Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi
  10. 10 Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık! Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık!