Okunma

Office 2007, Download’a Hazır!


19 Kasım 2006 Pazar 14:00
Office 2007, Download’a Hazır!

MSDN (Microsoft Developer Network) üyeleri, yazılım devinin çıkaracağı yazılımları ilk gören ve kullanan kişiler oluyor. Bu ayrıcalık, uzun süredir beklenen ve çıkış tarihi ertelenip duran Microsoft Office 2007 için de geçerli. Yeni ofis paketi, şu anda kullandığımız Office 2003‘ten oldukça farklı.

Uzun süredir test ettiğimiz Office 2007’ye alışmak,
ilk zamanlarda biraz zor.

Paket içerisinde neler var?
Office 2007 Professional içinde standart Microsoft ofis programlarının 2007 sürümleri mevcut. Bunlar;

:: Microsoft Office Access 2007
::
Microsoft Office Excel 2007
:: Microsoft Office Outlook 2007
::

Microsoft Office PowerPoint 2007
::

Microsoft Office Publisher 2007
::

Microsoft Office Word 2007

Bunlara ek olarak;

::

Office Groove 2007
::

Office InfoPath 2007
::

Office OneNote 2007
::

Office Project 2007
::

Office Visio 2007

programlarıda pakete dahil edilebilir durumda.

Bilgi için: MSDN
Yazar: Ali Can Yılmaz
SDN http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

146 yorum - “Office 2007, Download’a Hazır!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    nerden ındırece

  2. SDN Okuru dedi ki:

    süper oolmuş

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bütün office proğramları KEY istiyor mu? KEY istemeyen Office proğramı yok mu?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    bunun linki yok mu

  5. SDN Okuru dedi ki:

    kardeşim bende office 2007 var ama ikide bir ürün anahtarı istiyor şimdide kullanamıyorum 25 karakterli bi şeymiş

  6. SDN Okuru dedi ki:

    ürün kodu lazım bana nasıl buluruz

  7. SDN Okuru dedi ki:

    iii iyi olduu iyi oldu boşver sen ii oltu

  8. SDN Okuru dedi ki:

    sıfresı nerde bunun

  9. SDN Okuru dedi ki:

    ben microsoft officenin 2003 ürün anahratırı arıyorum yardımcı olurmusunuz lütfen

  10. SDN Okuru dedi ki:

    teşekkür

  11. SDN Okuru dedi ki:

    gerçekten farklıymış 🙂 Teşekkürler.

  12. SDN Okuru dedi ki:

    bende microsoft 2oo7 var ama açmak için ürün kodu istioben pc mi interneti daha yeni aldım nolur bana şu 25 haneli ürün kodunu verebilir misiniz
    :(:(

  13. SDN Okuru dedi ki:

    çok lazım bence

  14. SDN Okuru dedi ki:

    ya bu şifre nee…

  15. SDN Okuru dedi ki:

    şifresiz ne işe yarar,…

  16. SDN Okuru dedi ki:

    çok güzel mükemmel

  17. SDN Okuru dedi ki:

    şifresini verin lütfen

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ilac aktif mi

  19. SDN Okuru dedi ki:

    nerden indiricez yaa

  20. SDN Okuru dedi ki:

    nerden indirecez

  21. SDN Okuru dedi ki:

    madem 25 karekteri söyleyemezsin senin burda işin ne…

  22. SDN Okuru dedi ki:

    hakketen arkadaşlar indirenler var şifre istiyosunuz nerden dowload ettiniz

  23. SDN Okuru dedi ki:

    ya 25 karakterli sifre bende var ama nedense kabul tmio vista ası bişe bol

  24. SDN Okuru dedi ki:

    NERDEN DOWLAND EDİORUS???

  25. SDN Okuru dedi ki:

    teşekürler

  26. SDN Okuru dedi ki:

    vala bu nasıl iştir anlamadım yukluyorum sonra acılıyor yazamıyorum:D:D:
    kalsın bir arkadastan alırım CAN

  27. SDN Okuru dedi ki:

    TeşekkürLer

  28. SDN Okuru dedi ki:

    gzl

  29. SDN Okuru dedi ki:

    ürün anahtarını nerede bulabilirim

  30. SDN Okuru dedi ki:

    tşk

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Harikasınız yaa..

  32. SDN Okuru dedi ki:

    yaw microsoff osif wista casper word de felan ürün anahtarı dioo deli oluom lütfen yardım help mi pls
    HELP Mİ PLS HELP Mİ PLS

  33. SDN Okuru dedi ki:

    allahım çıldıracam nerede bu düğme

  34. SDN Okuru dedi ki:

    frontpage yok mu paketin içinde, orda yazdıklarınıza göre yok

  35. SDN Okuru dedi ki:

    nerden download ediliyo bu

  36. SDN Okuru dedi ki:

    calismalarinizdan dolayi tesekkur ederim

  37. SDN Okuru dedi ki:

    urun anahtarı neee

  38. SDN Okuru dedi ki:

    anlatacağına link ver!!!

  39. SDN Okuru dedi ki:

    download nerede

  40. SDN Okuru dedi ki:

    bu paketın ıcerısınde heralde frontpage yok abı bana lazım ama yok okadar bekledım ındırmek ıcın

  41. SDN Okuru dedi ki:

    donwload nerde

  42. SDN Okuru dedi ki:

    bu site yasal bir site
    lütfen key keygen crack istemeyelim


    ***** Severler Kulübü

  43. SDN Okuru dedi ki:

    buradan indirdim bi hareket yok bozuk dosya olarak kaydetti bu nasıl iş

    *****

  44. SDN Okuru dedi ki:

    hepinizi tek tek yorumlarınızdan dolayı öpüyorum

  45. SDN Okuru dedi ki:

    güzel ama bende yok

  46. SDN Okuru dedi ki:

    harikasın

" Office 2007, Download’a Hazır! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Office 2007, Download’a Hazır! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Office 2007, Download’a Hazır! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "