Reklam

Online Oyunda Oyuncu Patlaması!

4
Reklam

Strategy Analytics isimli araştırma şirketinin çalışmasına göre, bundan 10 yıl sonrasına kadar, yani 2018 yılına kadarki süreçte devasa online oyunlar (MMO) kullanıcı sayılarını katlayacak. Şu sıralarda milyonlarla ifade edilen devasa online oyun üyeliklerinin 2018 yılında bir milyar seviyesine ulaşması bekleniyor. Bu tahmin ilk başta inandırıcı gelmemekle beraber, değişik oyun türlerinin gelişmesi ve yaygınlaşmasıyla belki mümkün olabilir.

Biraz Uçuk Bir Hedef

Açıkçası şu zamanda, üyelik aidatıyla oynanan World of Warcraft’ın 10 milyon oyuncu sınırını, en popüler oyun olmasına rağmen dört yılda ancak aşabiliyor. Zamanında herkesin cebinde bir hayvan beslediği tamegoçi’lerle, telefon şebekesinden bağlanılan devasa online oyunlar yapılırsa bu hedefe ancak ulaşılır.

Reklam

Bilgi için: Strategy Analytics
Yazan: Berkin Bozdoğan
SDN – http://shiftdelete.net

4 Yorum

  1. Bence tutar hatta geçer bile bu tür oyunlar resmen bir tutku sanki bağımlılık yapan bir madde var vucuduna işliyor ve saatlerce bilgisayar başında kalmanıza sebep oluyor . Özellikle gençleri bilgisayar başına esir ettiğini düşünürsek sonumuz ne olur bilmem. Tabiki oyunda oynayacağız ancak denge seviyesini iyi ayarlamak gerekiyor….

  2. çok zararlı ve bağımlılık yapıyor ben elin oğlu yapmış bizimkiler neden yapamıyor diye kızıyorum biras köşe olursam çok güzel bir oyun yaptırıcam biraz dünya bize takılsın biz ogamede gemilerle uğraştık çoookk….

  3. Tahminin tutup tutmayacağı kesin olarak söylenemez belki de, ancak online oyunlarda patlama olacağına inanıyorum. Benim favorim Second Life. Yaşım 60 ve bugüne kadar bilgisayar oyunu oynamadım. Fakat, Second Life’dan kalkamıyorum. Çünkü, oyun dışında bir sistem. Gerçek yaşamın internet ortamına aktarılmış şekli olarak düşünüyorum….

Yorum yap

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

Exit mobile version