Okunma

Outlast 2 sistem gereksinimleri güncellendi!


24 Şubat 2017 Cuma 08:30
Outlast 2 sistem gereksinimleri güncellendi!

Outlast 2 sistem gereksinimleri bir kez daha güncellendi. İlk oyunu ile hayli popüler olmayı başaran ve milyonlarca oyuncuyu peşinden koşturan Outlast, yeniden bizlerle buluşmaya hazırlanıyor. Geçtiğimiz aylarda PS4 ve PC için demosu çıkan Outlast 2 için, güncellenmiş sistem gereksinimleri yayınlandı.

Outlast 2 sistem gereksinimleri

Oyunun sistem gereksinimleri hakkında halen bazı belirsizlikler bulunuyor. Outlast 2 çıkış tarihi henüz belli olmadığı için Red Barrels bazı konularda net olmamayı tercih ediyor. Yayınlanan son sistem gereksinimleri ise şu şekilde:

Outlast 2 minimum sistem gereksinimleri

İşlemci: Intel Core i3-530

Bellek: 4 GB RAM

Ekran Kartı: 1 GB VRAM NVIDIA Geforce GTX 260 / ATI Radeaon HD 4000 series.

DirectX: 10

Depolama: 10 GB

17-02/24/outlast-2-sdn.jpg

Outlast 2 önerilen sistem gereksinimleri

İşlemci: Intel Core i5-760 2.8GHz veya Phenom II X4 B50

Bellek: 6 GB RAM

Ekran Kartı: GeForce GTX 460 veya Radeon HD 6850

DirectX: 10

Depolama: 10 GB

:: Outlast 2 oynamayı düşünüyor musunuz?




yazarEmin Çıtak

Tamriel'in bağrından kopup gelen Emin, sıkı bir TES ve Dark Souls hayranıdır, tam bir oyun delisidir. Çok uzun zamandır oyun oynuyor, tam çözüm çekip, inceleme yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

18 yorum - “Outlast 2 sistem gereksinimleri güncellendi!”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    inş açar beyler sorduğum soruya cevaplarınızı bekliyorum
    yinede tekrarlayım
    ram 8 gb ddr3
    ekran kartı 2 gb amd redeaon r5
    işlemci amd a8
    1 trb hafıza
    windows 10 home

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    benim pc amd a8 8 gb ram amd readon r5 2 gb beyler açar mı ? açarsa kasar mı ? fikrinizi belirtirseniz sevinirim

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çok Düşükmüş yahu görüntüsüne göre 🙂 benim alacağım bilgisayarın özellikleri

    # İ7-970 3.2GH.Z
    # 8 GB RaM
    # GTX 970 4 GB Ekran Kartı
    😂😂 Şu an çok mutlu oldum 😂 İnşallah herkese böyle bir bilgisayar nasip olur.

  4. Anonim dedi ki:

    illa ekran kartı gtx mi olması lazım

  5. SDN Okuru dedi ki:

    bütün sistem gereksinimleri uyuyo benim bilgisayarımın Intel Core i5-760 2.8GHz veya Phenom II X4 B50 16 gb ram directx 10 124 gb boş alan tek 32 bit bilgisayarım onuda formatla 64 bit yaparım 😀 şu anda çok heyecanlıyım babam yarın format attırıcak 64 bit olcak pc sonra direk indircem outlast 2 yi steam den 😀

  6. SDN Okuru dedi ki:

    intel core i7 4510u 2ghz 2.60ghz
    8GB RAM
    AMD RADEON R7 M260 2GB DX12
    WİNDOWS10 PRO YÜKSEK AYARLARDA OYNAYABİLİRMİYİM

  7. SDN Okuru dedi ki:

    gt 520 mx ekran kartı kaldırır mı

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Çıkış tarihi bundan yaklaşık olarak 1 ay öncesinde mart olarak geçiyordu. Şimdi ise çıkış tarihi ile ilgili hiç bir bilgi yok.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Gençler acaba bu sistemle oynayabilir miyim ? Lütfen okuyup geçmeyin çok seviyorum bu oyunu düşüncelerini belirtirseniz oldukça mutlu olurum ( Bilgisayar hakkında ufacık bir bilgisi bile olmayanlar "abi ne kastırması 1000 fps'in üzerinde oynarsın sen bu oyunu" tarzında sallayacaklar yanıt vermesin lütfen. )
    Bilgili arkadaşları bekliyorum. Sistem :
    Ekran Kartı : Nvidia GT 220
    Ram : 2 GB
    İşlemci : Intel Core E6600 2.40 GHz
    Yorumlarınızı bekliyorum abilerim, küçüklerim, yaşıtlarım ve sayın SDN yazarları……

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bu sistem gereksinimleri steam de hep yazıyordu zaten aynı sistem gereksinimleri değilmi bunlar bi arkadaş sistem gereksinimlerini yazmış m veya h ayarlarda rahatlıkla oynarsın kardeşim

  11. SDN Okuru dedi ki:

    oynarım bunu ben

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Outlast2 Demo Sürmünün Sistem Gereksinimleri 🙂

  13. SDN Okuru dedi ki:

    İşte bu ya ne güzel bf1 de bf4 gibi sistemi zorlamasa

  14. SDN Okuru dedi ki:

    emin, ben garavel bul beni

  15. SDN Okuru dedi ki:

    İ3 6100u 8gb 2gbir nvidia destekler mi

  16. SDN Okuru dedi ki:

    oha sapıtmış bunlar

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Hiç bişey istemiyor

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Merakla bekleyen tayfa online.

" Outlast 2 sistem gereksinimleri güncellendi! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Outlast 2 sistem gereksinimleri güncellendi! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Outlast 2 sistem gereksinimleri güncellendi! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "