Okunma

PES 2014’ün İlk İnceleme Notları Gözüktü


19 Eylül 2013 Perşembe 11:30
PES 2014’ün İlk İnceleme Notları Gözüktü

Konami‘nin bu sene köklü değişikliklere imza atarak oyuncuların beğenisine sunduğu PES 2014‘ün ilk inceleme puanları belli oldu. Oyunu önceden deneyip inceleme fırsatı bulan dünyanın önde gelen oyun mecraları yapıma genel olarak yüksek puanlar vermişler.

PES 2014‘ün aldığı ilk notlar şu şekilde;

IGN – 8.4/10
Eurogamer – 9/10
CVG – 8/10
Videogamer – 9/10
Digital Spy – 4/5
Gamespot – 6/10
ShopTo – No Score
Games.ch – 91/100
OPM – 8/10
Games.it – 8.8/10
GamesVillage.it – 7.5/10
GamerGen – 15/20

PES 2014‘ün ilk inceleme notlarına baktığımızda en yüksek puanın 100 üzerinden 91 ile Games.ch‘den geldiğini görüyoruz. PES 2014‘e en düşük puanı ise 10 üzerinden 6 ile önemli oyun mecralarından biri olan Gamespot vermiş.

Bilindiği üzere PES 2014‘te bu sene Fox Engine ve Havok fizik motorundan yararlanıldı. Tamamen farklı bir kimliğe bürünen yapım bakalım serinin fanlarını memnun edebilecek mi? Bunu yakında göreceğiz.

:: PES 2014’ü deneme şansınız oldu mu? Olduysa düşünceleriniz nedir?




yazarOsman Tufan

Oyunculuk serüveni 1996 yılında 16 bitlik oyunlarla başlayan Osman, tam bir oyun tutkunu. Oyun dünyasını ve teknolojiyi yakından takip etmekte olan Osman, Xbox 360'a sahip fakat gözü PlayStation 4'te.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

264 yorum - “PES 2014’ün İlk İnceleme Notları Gözüktü”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Ya efsane olda dakka 60 nllarda atiyo neden

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaş vurduğum her top ters tarafa falso alıyor hiç içeri falso aldığını görmedim hep ters falso mesela sola vuracam top sola gidiyor ama falso ile sağa gidiyor yani ayak içi falso vermek imkansız
    zaten hep aynı goller kaleci ile karşı karşıya kaldığımızda o GARANTİ GOL dür 50 kere karşı karşıya kalsan 48 i gol kalecinin kurtarma diye birşeyi yok saçma olmuş bence grafikleri iyi ama oynanışı berbat ötesi..
    rakip takım hep aynı çalımı atıyor. bak çalımları değil çalımı .. hep aynı çalımı atıyorlar..

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Biraz yapmacık ama güzel

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Yahu buraya yazan insanlar ile benim oynadigim oyun ayni degil mi yada ben mi oynamayi bilmiyorum diye dusundum yorumlari okurken. Xbox 360 ile evimde Pes 2014 oynuyorum ve oynarken zevk aliyorum. Sadece grafikler yani oyuncular pek benzememis okadar. Penalti da atiyorum serbest vurustan gol de atiyorum vs. Ingiliz futbolu gibi pas yaparak oynayabilirsiniz tek adamla oynayacaksan 10 kisiye gerek yok zaten. Fifa 2013-2014 de yuklu konsolumda ama cocuk oyunu gibi, pes ile kiyaslayan arkadaslar bence gidip tetris filan oynasin.

  5. SDN Okuru dedi ki:

    eski pes’lere göre değiştirmiş olabilirler ama oyunu internet cafede oynamakla olmuyo alışmak lazım adamların tiplerini yapamamışlar lisans sorunu var ingiltere liginden sadece manchester united lisanslı türkiyeden sadece galatasarayı koymuşlar bence pes 2013’de iyi deyil adam kaleciyle yürüyerek gol atıyo ! ben pes serilerini sevmiyorum ama en iyisi 2012

  6. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaş ben şut atarken çıldırcam ya toplar dışarı gidiyor berbat bi oyun

  7. SDN Okuru dedi ki:

    hayatımda gördüğüm en berbat en salakça oyun kontrol edilmiyor adamlar bi daha pes almam.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    bu oyunu bu oyunu bu hale getirirken hiç utanmadılarmı?? güya yeni oyun motorunda kontroller tamemen bizim elimize geçecektim ama oyun almış basını gidiyor oyuncu konrol edemiyorsun bazen kendi hareket ediyor oynatan adamı kanser ediyor resmen bence bu yıl pes kendini batırdı bu kadar oyun motoru satın almalar falan çok yaramadı hiç denemedilermi oyun oynanmıyor resmen yaaa!!!! içerik çok güzel ana lig efsane ol oyunun senaryosu güzel bence oyunun oynanmayışını bu içerikle kapatmaya çalışmışlar ama yemedi bu yıl kendine iyi bak pes yerin dibine çöktün

  9. SDN Okuru dedi ki:

    oyunlardan anlamadığınız belli konuşmalarınızdan pes 2013 ve daha eski serilerinde Bi adamla dribling yaparak 5-6 adam gecebiliyodunuz ama pes 14 te adamlar daha gerçekçi yapmışlar pas vererek oyunu açarak kademe kademe yani ingiliz futbolu meselesi gibi tabi biz turk halkı alışmışız 1 adamla top koşturmaya oyun süper olmuş hatta yeni güncellemelerle fifayı geride bıraktı siz hala tek adamla oynamaya devam esin pes 13!!! Pes 2014 prof. İşi anlayana

  10. SDN Okuru dedi ki:

    çok güzel 190 tl verdim

  11. SDN Okuru dedi ki:

    pes 2014 berbat olmuş iyi diyenler pes oynamayanlar heralde yada kafayı çekip yorum yapmışlar ..

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Pes 2014 e 180 tl verdiğime binpişmanım. Manuel kontrol ile asla oynayamam..Pes 2012 oynamaya devam 2014 rafda sadece süz olarak duracak.

" PES 2014’ün İlk İnceleme Notları Gözüktü konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere PES 2014’ün İlk İnceleme Notları Gözüktü ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda PES 2014’ün İlk İnceleme Notları Gözüktü ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "