Photoshop Güzelleri – 1


05 Aralık 2006 Salı 14:00
Photoshop Güzelleri – 1
Reklam afişlerinde, dergilerde, gazetelerde bulunan resimler, Photoshop ya da benzer programlarla düzenlenmeden yayına girmez oldu. Bu resimler üzerinde emek harcayan kişiler ise ortaya harikalar çıkartıyor. Bu harikaları yapanlardan biri olan Brezilya‘lı Rogrigo Bressane, resimler üzerinde yaptığı çalışmalarıyla herkesi hayran bırakmayı başarıyor. Rodrigo Bressane‘nin bu eserlerini, aşağıdaki videolarda seyredebilirsiniz.

Bilgi için: bressane.com

Hazırlayan: Volkan Taş

SDN – http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Abone ol
Bildir
guest
32 Yorum
Dahili geri bildirimler
Tüm yorumlar
SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

sonuna kadar izledim.. güzel olmuş..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

harika bişey bu ya, ne para kazanıyorlardır ama.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

waybe bendemı kendıme Photoshop yaptırsam ne bu gıdısle bızım ısımızde tehlıkede :)))

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

tek kelımeyle harıka

tam bir sanat olmus bızım de egıtım almamız ıcın desteklı bır gosterı olması harıka olurdu.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bravo, gerçekten her genç kızın görmesi gerekir.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Gelişen bilgisayar teknolojisiyle bunları görmek pek şaşırtıcı olmadı. Bakalım ilerleyen günler nelere gebe olacak. Harun Kaya

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Teknoloji işte. Neleri nelere dönüştürebiliyor. 😉

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Gayet güzel bir video ama ben asıl müziklere takıldım.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

vallahi çok süper

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

alttaki kızın makyajsız hali daha hoş…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Çok güzel bişi bu ya vallahi bayıldım bende istıyorum yaaa:(

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

evet makyajsız hali gerçekten çok daha güzel

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

abi naptın yaaa ne güzel erkekleri kandırıyoduk :)))))

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bence hatun zaten gusel, son halı degıl cunku son halı cok abartılı olmus fakat ortalarda kı halını cok begendım.. gercekten dogru sac rengı ve makyajla daha guzel olunabılıyor.

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

alttaki mankenin makyajsız hali çok çok daha güzel

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

makyaja hayır
arkadaşlar evlenmeden önce bi yıkayın lütfen gerçek yüzü ordaya çıksın
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 =))))

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

müzikleri istiyoruuummm 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

bencede yıkayın…

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Müzikler kişisel kullanım için bedava dagıtılıyor.. .

müzikler için : *****

veya

*****

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Mükemmel bir şey olmuş bir yandan diyorsun ki bir aldatmacanın içindeyiz. Bir yandanda ustanın emeğine saygı göstermek lazım ama mükemmel olmuş

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Valla direkman şoktayım adam yardırmış… Bizim burada grafikerim diye geçinenlere kapak olabilecek videolar. 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

ya kardeşim insanın kişiliği degişmedikten sora yüzü degişse ne yazar önemli olan iç güzellik

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bencede yıkayın

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

arkadaşlar bende grafikerimm olmaz demeyin gönderin deneyelim yaff [email protected]*****

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

heheee 0 makyaj 0 photoshop her halimle beş basarım 😀 Dogalım güselim vs. çokta ukalayım:)

ama harbi beyler herkes ben deil evlenmeden önce bi yıkayın 😀

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Dijital sanat dedikleri bu olsa gerek.. Chicek sdn de biraz daha terbiye ve sükunet LÃœTFEN.. Yazın onaylanmış fakat altına yatan mana derin..

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

Bu derece profesyonel olmasada bende yaparım sanırım. Bir kaç kişiye yapabilirim [email protected]***** a gönderirseniz. Yapıp göndere bilirim. İşler az bu aralar da ondan 🙂

SDN Okuru
SDN Okuru
14 yıl önce

sanal dünyanın estetik uzmanları bir harika yawww

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Bende kendimi çirkin sanardım

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Ben de bir fotoğrafçı olarak hiç şaşırmadım photoshop da benim dandik olarak gördüğüm ACCE filtresi bile insanların yüzünü bambaşka bir hale sokuyor. 10 yaş gençleştirme garantisiyle fotoğrafşarınızı gönderin on yaşından küçükler göndermesin 😀 Teşekkürler.

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Kadının kendisi bir yanılsama kaynağı zaten; birde teknolojiyle silahlandırıldımı al sana erkekler gezegenini yokedecek androidler…
bir tavsiye şimdiden
NERDE GÖRÃœRSENİZ YOKEDİN…

SDN Okuru
SDN Okuru
13 yıl önce

Çok şaşırdım ya nasıl yapıyolar bunu merak ettim doğrusu. Ama süper bişey yani.

" Photoshop Güzelleri – 1 konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Photoshop Güzelleri – 1 ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Photoshop Güzelleri – 1 ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Dışı da içi de sizi yakan 3 ısıtıcıyı inceledik! Dışı da içi de sizi yakan 3 ısıtıcıyı inceledik!
  2. 2 3D yazıcıda ofis için neler bastık? 3D yazıcıda ofis için neler bastık?
  3. 3 Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk! Akıllı saatleri en uygun fiyata bulduk, liste oluşturduk!
  4. 4 Clubhouse uygulamasını denedik Clubhouse uygulamasını denedik
  5. 5 Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi Alanı YouTuber yapan Fujifilm X-S10 incelemesi
  6. 6 Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık! Xiaomi'nin sözde akıllı şemsiyesini zorladık!
  7. 7 Samsung'un en iyisi: Galaxy Buds Pro kutu açılışı Samsung'un en iyisi: Galaxy Buds Pro kutu açılışı
  8. 8 Yeni kanalımız: Android kullanıcılarına merhaba! Yeni kanalımız: Android kullanıcılarına merhaba!
  9. 9 İyi ses için paraya kıydık: Saramonic Blink 500 Pro B2 İyi ses için paraya kıydık: Saramonic Blink 500 Pro B2
  10. 10 M1 işlemcili MacBook Air kutusundan çıkıyor M1 işlemcili MacBook Air kutusundan çıkıyor