Okunma

PUBG Mobile fotoğraf paylaştı! Helikopter geliyor


11 Eylül 2019 Çarşamba 14:50
PUBG Mobile fotoğraf paylaştı! Helikopter geliyor

PUBG Mobile 0.15.0 güncellemesi ile bazı tahminler gerçek oluyor. Yeni bir Yük Modu’na kavuşacak olan PUBG Mobile yakında daha da eğlenceli hale gelecek. PUBG Mobile Yük Modu ile PUBG Mobile Arcade Modu da oyuna katılacak.

Gözler PUBG Mobile 0.14.5 güncellemesindeyken şimdi de PUBG Mobile 0.15.0 güncellemesi ile ilgili bilgiler ortaya çıkmaya başladı. PUBG Mobile’ın da tıpkı GTA’da olduğu gibi oyuncuların helikopter uçurabilecekleri ve roket ve el bombası fırlatıcıları gibi ağır topçuları kullanabilecekleri yeni bir güncelleme alması gerektiği söyleniyordu. Şimdi ise tüm beklentiler gerçekleşecek gibi duruyor.

PUBG Mobile 0.15.0 güncellemesi ile gelenler

Yeni paylaşılan bir Instagram gönderisiyle ortaya çıkan Yük Modu, resmi olarak da duyurulmuş oldu. Arcade Mode’un bir parçası olacak olan bu modun önizleme görüntüsü, ağır silahların yanı sıra, helikopterlerin uçma yeteneğini içereceğini de doğruluyor.

Yeni modun 0.14.5 güncellemesine ulaşmasını bekliyorduk, ancak biraz daha beklememiz gerekecek.

PUBG Mobile bu modların çıkış tarihini onaylamadı, ancak kesinlikle oyuna heyecan veren bir katkısı olacak. Bu oyun modu helikopterleri uçurmanıza izin vereceği gibi aynı zamanda M3E1-A roketatar, MGL ve M79 el bombası rampaları ve RPG-7 gibi silahları da içerecek. Bunlar ilk beta incelemelerinde de görüldü.

Yakında başlayacak olan yeni sezonda ise yine yeni kıyafetler, deriler ve ifadeler göreceğiz. Ayrıca oyuna ‘Warriors Unite’ adlı yeni tema da eklenecek.




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

24 yorum - “PUBG Mobile fotoğraf paylaştı! Helikopter geliyor”

  1. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Helikopter yok

  2. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Erangele V2 gelcekmi

  3. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Çok eylenceli olcak ve samsung nile grlmedi

  4. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Ya ne zaman gelecek onu söyleyin

  5. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Helikopter ve bomba atar icin yeni bir oyun modu olacak

  6. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Helikopter gelse oyun 5 saniye içinde biter herkes aynı yere atlayacak helikopter icin

  7. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Zaten bu oyunun kurucusu oynamıyor bille bu oyunu

  8. Teknoloji Dostu dedi ki:

    İlk önce hileye çare bulsunlar…

  9. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Helikoptere ne gerek var Araplar torosla uçuyor zaten önce onların önünü kesin

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Haklısın be kanaka

  10. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Oyuna uçak, tank ve savaş gemisi ha bir de deniz altı olursa on numara olur. Lazer tabancası ne zaman gelir bilmiyorum. Tavaya 8x takılma özelliği de gelirse süper olur.

  11. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Hadi canım

  12. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Pubg mobile hikaye çözüm bulmalı öncelikle herşeyin af dersiniz bok çıktı oyunda

  13. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Önce hilecilere çözüm bulsunlar. Oyunun içine ettiler

  14. Teknoloji Dostu dedi ki:

    F16 gelsin o gelmesse Tank Gelsin pls

  15. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Pingim normalken oyunda yüksek görünüyor buna çare bulun

  16. Teknoloji Dostu dedi ki:

    yük modu ne
    Anlamadım ne yapcaz yük modunda

  17. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Artık oyun gta 5 online a döndü bune

  18. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Pubg bıraktım pişman değilim oyun bok yoluna gidiyo zaten K. G 🙃

  19. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Hile kaldirilsa bi tik oynarimda yok yaa zor boyle otomatik eslesmede gelen gruplarda sacma oluyor tekde zevki cikmiyor

  20. Teknoloji Dostu dedi ki:

    E olm daha cok kasicak gfx toll da yetmez ozaman

  21. Teknoloji Dostu dedi ki:

    1000000 uc

    1. Teknoloji Dostu dedi ki:

      Nsl olacak 1000000uc

  22. Teknoloji Dostu dedi ki:

    Desenize hafızalar yine çökücek yer yok diye silmiştim iyi ki de silmişim

" PUBG Mobile fotoğraf paylaştı! Helikopter geliyor konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere PUBG Mobile fotoğraf paylaştı! Helikopter geliyor ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda PUBG Mobile fotoğraf paylaştı! Helikopter geliyor ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "