Okunma

RapidShare’i Dert Etmeyin


06 Mart 2008 Perşembe 22:00
RapidShare’i Dert Etmeyin
Bildiğiniz gibi RapidShare sitesinde 100 MB’lık dosya sınırı bulunur, bu nedenle büyük boyutlu dosyaları parçalar halinde yüklenir. Bazen o kadar çok parça vardır ki dosyaları indirmek işkenceye dönebilir. İşte CryptLoad bu noktada fayda sağlıyor.

Bir Nevi İndirme Yöneticisi

CryptLoad aslında RapidShare, netload.in ve megaupload.com paylaşım sitelerini destekliyor deniliyor ancak testimizde sadece RapidShare‘de başarılı olduğunu gördük. Yazılım panoya kopyaladığınız RapidShare bağlantılarını otomatik olarak çözümlüyor ve indirme listesine aktarıyor. Aynı anda birden falza bağlantı eklemek mümkün. CryptLoad, önceden dosya indirmek için girilmesi gereken kodları da otomatik olarak girebiliyordu fakat RapidShare bu tarz programların işini zorlaştırmak için en son kedili köpekli, insanların bile zor okuduğu kodlar kullanmaya başlayınca bu özellik çalışmaz hale geldi. Yine de indirme bağlantısı alındığında ekranın sağ alt köşesinde girilmesi gereken kod görünüyor ve çıkan kutuya kendiniz giriyorsunuz.


Yazılımın simgesi olan yaratığın ne olduğunu sormayın

Sürekli Güncel

Değişen site yapılarına uyum sağlamak için sık sık güncellenen yazılım açılışta güncelleme kontrolü yapıyor ve yenilikleri otomatik olarak indiriyor. CryptLoad‘un bir diğer özelliği de yönlendiricinizi (router) sıfırlayarak (IP adresinizi değiştirerek) dosyalar arasındaki bekleme süresini kaldırması. Bu işlem biraz ince ayar gerektirebilir. Ayrıca RapidShare premium hesabınız varsa dosyalar bölünerek daha hızlı indirilebiliyor. Bir diğer artısı da RapidSafe.de gibi RapidShare bağlantılarını gizleyen sitelerden dosya adresi çözümleyebilmesi.

Türkçe Kullanın

Aslen Türkçe desteği bulunmayan yazılım için biz bir dil dosyası hazırladık, bu sayede CryptLoad‘u izin verilen ölçüde Türkçe kullanabileceksiniz. Yazılımın sürekli çalışacağının garantisi yok, RapidShare bu yazılımın işlevsiz kalmasına yol açacak önlemler alabilir. Yine de şimdilik denemeye değer.

Uyarı: Yönlendiriciyi sıfırlayan bileşenlerden biri nedeniyle antivirüsünüz uyarı verebilir, korkulacak bir durum yok. Yazılımı kullanmak için .NET Framework 2.0 gerekmekte.

        :: CryptLoad 1.0.4 İndir

        :: .NET Framework 2.0 İndir (x86)
        :: .NET Framework 2.0 İndir (x64)

        :: Yazılımla ilgili yorumlarınızı forumda alalım.

Bilgi İçin: CryptLoad
Yazan: Saner Apaydın
SDN http://shiftdelete.net




yazarVolkan Bilgin

14 yıldır profosyonel olarak bilişim sektöründe çalışan Volkan tam bir teknoloji meraklısı, sinema tutkunu, oyun bağımlısı. Bir çok teknolojinin çıkışına şahitlik eden Volkan ayrıca müzik, resim ve heykelle de uğraşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

52 yorum - “RapidShare’i Dert Etmeyin”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    hicbir ise yarmıyor sölim

  2. SDN Okuru dedi ki:

    boş boş sayıyor yükleme yapmıyor işe yaramaz

  3. SDN Okuru dedi ki:

    helal olsun
    ellerinize aklınıza emeğinize sağlık

  4. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar bu programın kullanılışı burada *****

  5. SDN Okuru dedi ki:

    ya ben indiriyom son yüzde 99 oluyor bağlantı sfırlandı indirilemedi dio..

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Çalışmıyor

  7. SDN Okuru dedi ki:

    çok iyi:)
    bişey

  8. SDN Okuru dedi ki:

    bu programi 3 defa gozden gezirdim hep ayni tehdit cikio karsima remote admin* trojanmı caktiniz icine ne ettiniz yalan yanlis yaziosunuz bide buraya palavraya geldinmi sıkıosunuz masallah .

  9. SDN Okuru dedi ki:

    şu an işe yarıcakmı bu program ip değiştirme sorunu kalktı malum kedi köpekte cıkmıyor….

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bu proğramı nasıl kullanacağımızı da anlatsanız iyi olur…

  11. SDN Okuru dedi ki:

    rapid linki neden hata
    veriyor…

  12. SDN Okuru dedi ki:

    BEN BU PROGRAMI 4 AYDAN BERİ KULLANIYORUM ÇOK İYİ FAKAR BİR KOD SİSTEMİ DEĞİŞTİMİ ONU DÃœZENLEMESİ BİRKAÇ GÃœN ALIYOR HADİ O TAMAMDA RAPİD KODU KALDIRDI VE AYNI ZAMANDA SAATLERCE BEKLEMEYİDE KALDIRDI PREMİUM GİBİ BİTTİMİ ARKASINDAN YENİSİNİ İNDİR MODEM RESETLEMEDEN AMA HALA BİR ÇÖZÃœM AYARLIYAMADILAR 2 GÃœN OLDU NAFİZ ÇOK YAVAŞLAR ÇOK

  13. SDN Okuru dedi ki:

    kasperky 7 virus buldu ilk gördüğüm beyendiğim bi siteydi güvenimi sarstı…

  14. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar, bende kullanıyorum hatta şimdi yorum yazarken bile indiriyor,
    1.si atıyorum bi oyun yada film indireceksiniz şöyle bol partlı, ama o sitede de o indireceğiniz şey dışında bi işiniz yok işte bu onun için çok iyi partların hepsini alın sonrada siteyi ister kapayın ister başka bişi yapın o partlar artık programda ve sırayla indirin ben öyle yaptım kurtlar vadisinin 97 bölümünden 40’ını bununla indirdim ve devam ediyorum
    2.si kopyala yapıştır yok siz sadece kopyalaya basın o otomatik olarak programa gidiyo zaten
    çamur at izi kalsına gerek yok bi emek harcanmış en azından bi teşekkür bile yeter benden çok teşekkür …

  15. SDN Okuru dedi ki:

    “Arkadaşlar eğer programda otomatik güncellemeyi açarsanız sorununuz kalmaz. Ben rahatlıkla kkullanıyorum valla… 100 mblık bir dosyayı çekiyorum o bitince hemen diğerini başlatıyorum ardında n diğerini…”

    valla mı benimki de güncel ama niye beceremiyo, anlamadıım nokta da bi kamyon router markası var airtires yok, ne işimize yarar ki bu, şu gerzek code leri de kendimiz yazıoruz hem de minnacık görünüyo elli kere yanlış yazdım, bi işimize yaramaz bence, mozilla daa kalite yaa hiç deilse saniye leri beklemiyorum

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar eğer programda otomatik güncellemeyi açarsanız sorununuz kalmaz. Ben rahatlıkla kkullanıyorum valla… 100 mblık bir dosyayı çekiyorum o bitince hemen diğerini başlatıyorum ardında n diğerini…

    Program tamamen çalışmaktadır hiçbir sorun bulunmamaktadır. Ayrıca netload dan da indiriyorum hiç bekletmiyor…

    ShiftDelete ekibine teşekkürler…

  17. SDN Okuru dedi ki:

    güzel program tek eksiği karakter desteği olmaması yani bundan indirmenin hiç bir anlamı yok ha siteden indirmişiz kodları kendimiz girdikten sonra ha bu pro dan indirmişiz hiç bir farkı yok yani
    ama olsun inş. o da çıkar yakında

  18. SDN Okuru dedi ki:

    aynı işi flashgette yapıyor :F

  19. SDN Okuru dedi ki:

    modemi olanlar reset atsin kablonet kullananlar baglantiyi kessin acsin en iyisi bu bence %100 cozum bu

  20. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar şu resimleri kendi cözümlese cok daha iyi olacak

  21. SDN Okuru dedi ki:

    ya arkadaşlar ne çözüm arıyosunuz böyle modeme 2 sn reset at oldu bitti yaf 😀 kendinizi paralamayın lütfen

  22. SDN Okuru dedi ki:

    zone alarm bu programda trojan buldu

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Yarısı almanca bu nasıl türkçe çeviri anlamadım

  24. SDN Okuru dedi ki:

    inşallah dediğiniz gibidir ama sizde rapid koymussunuz kendi serverinizde saklayamıyormusunuz tıkladığınızda direk dowload gelse tam super olacak bakalım bi deneyecez shiftdeleteye tesekkurler

  25. SDN Okuru dedi ki:

    programı indirdim ve panoya adresi yapıştırıp yantarafındaki kutucuga tıklıyorum ve ekle butonuna tıklıyorum biran iner gibi oluyor ve çarpı işareti oluşuyor anlayacagınız ben indiremedim bir yardımcı olabilirmisiniz

  26. SDN Okuru dedi ki:

    bi rapide birde ölüme çare yok !!!!

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Elinize sağlık da bildiğimiz bir program varsa Airties modem resetliyen bir plugin sevaba geçerdi…

  28. SDN Okuru dedi ki:

    denıycez bakalım

  29. SDN Okuru dedi ki:

    zipli dosyanın içi boş.

  30. SDN Okuru dedi ki:

    bu program için bir de videosu olsaydı çok iyi olurdu çok karışık

  31. SDN Okuru dedi ki:

    BU PROGRAM İÇİN BİR VİDEO HAZIRLANABİLİRMİ BEN TAM OLARAK ÇÖZEMEDİM DE

  32. SDN Okuru dedi ki:

    böyle bir paylaşım için teşekkür ederiz çok işimize yarayacak

  33. SDN Okuru dedi ki:

    MERHABA BU PROGRAM İÇİN TEŞEKKÃœR EDERİM. AMA SİZDEN RİCAM NASIL KULLANILACAĞINIDA İZLE ÖĞRENDE YAYINLARSANIZ SEVİNİRİM.

    ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR DİLERİM.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    bune simdi insan o 100mblık parti indirkten sora gelen ip yasagini da nasıl asacagını gosterir olduya asamadn ne anlamı kaldı bu programın

  35. SDN Okuru dedi ki:

    ***** bir ***** arayüz ve Türkçe dil paketi olması dahada kolaylaştırıyor.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    hakikaten o kedili resimler ne öyle. kaç kere yanlış girdim kodları.

  37. SDN Okuru dedi ki:

    anlatım videosu hazırlarsanız çok iyi olur

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Router ayarlarında türkiyede kullanılan bazı modemler yok, mesela airties, onbinlerce airties kullanıcısı kullanamayacak galiba.

  39. SDN Okuru dedi ki:

    ben bunu yükleyemiyorumm enable java script diyo amma java yüklü yardımm..

  40. SDN Okuru dedi ki:

    yaw böyle bi programıda rapidshare’e yüklemişsiniz. Başka yer bulamadınız mı?

  41. SDN Okuru dedi ki:

    ilginçtir ki rapid’in ilacını da rapidden indiriyoruz tekelleşme böyle mi oluyodu…

  42. SDN Okuru dedi ki:

    hocam komiktir 🙂 proğramı indirirken bile rapidden manuel yolla indiriyoruz.

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Denedim buna benzer diğer programlar gibi buda çalışmadı.Böyle programlarla uğraşıcağınıza modeminize rest atarak ip yenilemeniz ve dowload cogent ,globalCrossing gibi rapidshare de açılan bağlantılardan en hızlı olanı seçmeniz yeterli.

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Teşekkürler

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Bunu kullanıp, iki de bir kopyala yapıştır yapacağınıza Internet Downloader Manager programını kullanın, direkt indiriyor.. Hem de RESUME olanağı da var..

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Virüs uyarısı verdii.

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Buna gerek yok ki rapidshare için.. Kendi download manager’ ını çıkardılar zaten.. Mis gibi hiç uğraşmadan hem linkleri kontrol ediyor (ölü olup olmadığına bakıyor.), hem de belirlediğiniz hızda ve bağlıntı sayısında arka planda siz internette sörf yaparken, görevini yapıyor 🙂

  48. SDN Okuru dedi ki:

    ben bisey anlamadim..bu tip programlardan calisan bi tanesinede Allah rizasi icin ben rast gelsem..simdiye kadar yok.

  49. SDN Okuru dedi ki:

    Ben zaten Rapid,den, hic beklemeden dosya indirmeyi ***** bu program sayesinde bekleme derdine son.

  50. SDN Okuru dedi ki:

    Bunu zaten flashget rahatlıkla yapabiliyor.

  51. SDN Okuru dedi ki:

    şu ***** i de çözümlese çok iyi olacak. Rapidsafe de tam bir işkence.

    Ben rapidshare karşısındaki çözümü premium alarak hallettim

  52. SDN Okuru dedi ki:

    çalışmıyor…

Geri bildirim