Rise of the Tomb Raider Kırıldı!


07 Temmuz 2016 Perşembe 06:30
Rise of the Tomb Raider Kırıldı!

Son dönemde PC oyunculuğunun korsanlardan kurtarılması ve yasa dışı oynanışların önüne geçilmesi için geliştirilen Denuvo’nun koruma sistemi, iddialara göre Rise of the Tomb Raider oyunu için kullanım dışı bırakılmış.

Yeni nesil Tomb Raider’ın ikinci bölümü olarak beğeniye sunulan oldukça sağlam puanlar alan Rise of the Tomb Raider, söylenene göre artık rahatça korsan olarak da oynanabilir.

Denuvo geçildi!

Far Cry Primal, Just Cause 3 ve Hitman gibi önemli oyunlarda da kullanılan Denuvo’nun Anti-Tamper teknolojisi, bilindiği gibi korsanlar için ciddi bir savaşa dönüşmüştü. Kırılması imkansız olarak görülen ve belli başlı korsan yazılımcıların üstesinden gelmek için uğraştığı sistemin gerçekten Rise of the Tomb Raider için işlemez hale geldiği ise kesinlik kazanmadı.

Kırılamaz Denen Oyun Kırıldı

Reddit üzerinden PCGamesN tarafından paylaşılan bilgiler, Rus hacker’ların Rise of the Tomb Raider DRM korumasını kırdığını gösterse de, reddit üyeleri bu konudan emin olmuş değil.

Hacker’ların kimliklerinin tamamen gizli tutulması ve hangi gruba ait olduklarına dair bir detayın da paylaşılmaması şüpheleri arttırmış.

Detayları paylaşan PCGamesN, Rise of the Tomb Raider’ın kesinlikle kırıldığını tekrarlaması sonrası konuşan Denuvo Satış Şefi Thomas Goebl, ortada gerçek anlamda bir kanıt olmadıkça, bunun sadece bir söylenti olduğuna inanacaklarını belirtiyor.

:: Korsan oyun kullanımı ile ilgili ne düşünüyorsunuz?




Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

39 yorum - “Rise of the Tomb Raider Kırıldı!”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    holey holey holey yaşasın kötülük XD

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Korsanı tamamen durdurmaya çalışmak veya bunu gerçekleştirerek sırf korsan diye durdurmak, yasaklamak tam aksine bunu yapan çoğu oyun, yazılım veyahut da malum işletim sistemi firma, kurum ve kuruluşları tarafından kendi elleriyle zarara yaklaştırılmak demek… çünkü dünyanın her bölgesi ve ülkesi aynı değil.. bir ülkedeki durumlar diğer tüm ülkeler için aynen geçerli değil… sen ABD de sattığın bir oyunu, DVD yi aynı koşullar doğrultusunda bir Türkiye ya da Orta Osya da satamazsın… Bir miktarda hedeflenen ölçüde satış ve dağıtım piyasalara, ülkelere verildikten sonra geri kalan bazı kesimlere korsan şekilde sürülmesine bir yerde bir nevi izin vermek ya da en azından göz yummak zorundasındır ki ürünler kullanıcı ve beğenici kitlesine ulaşsın hatta bunu katlasın katlasın.. Bu her daim böyle olmuştur böyle olmaya da devam edecektir.. bir yerde bir politikadır bu… kim ne derse desin.. gerçek budur…

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Nasıl yok arkadaş.. tüm .torrentlerde mevcut oyun crackli ve tüm ek paket ve DLCleriyle birlikte 32gb yakın .iso halinde… 🙂

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Demek ki kırılmamış. Ekim ayı bitmek üzere ve oyun cr*acki hiç bir yerde yok. Kırılmaması güzel. Darısı tüm oyunların başına. Steam zaten sıkça kampanyalar yapıyor. Takip edin alın. Hem multiplayer oynama şansınız olup, hemde save dosyalarınız steam buluta yüklenip orada çok uzun zaman saklanıyor. Korsan oynamak pekte cazip değil. Hem savelerini saklayamıyorsun hemde ounu kurarken keylogger programınıda kuruyorsun. o pc den tüm şifrelerin kullanıcı adların karşı tarafın eline geçiyor. Ondan sonra vah facebookum çalındı vah mailim çalındı vah kredi kartım uçtu. Ağlama sonra..

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Bugün Ben Denuvo Anti-damper Başarılı olduğunu Düşünmüyorum Başaran Firma Ubusoft dur Far Cry Primal Sisdemlerle yazılımlarla deyil Mükemel bi sıtrateji ile korundu Denuvo Anti-damper Kulanan Resmi Açıklamalara Göre Oyunlar Rise of the Tomb Raider Oyun kesin olarak kırıldı ve Cash Cause 3 Ksin olarak kırıldı Ve burda Denuvo Anti-damper Hiç Suclanmadı

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    ya bırakın şu para verin,bu bir hırsızlıktır gibi lafları.Burası Tü***** gevuru 40-50 dolara alıyo oyunu biz ilk çıktıgında 200 tl 1 yıl sonra 150 ye alı***** Versin 20 tl ye, 200 bin dolar maliyetli oyundan
    800 bin dolar kazanacagına 400 kazansın ucuzluktan satışları artar 800 bine tamamlar ***** Pirate till the end.

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    intel i5 2.70 ghz 4 gb ddr4 ram gt 730 2 gb 128 bit ekran kartı kaldırırmı

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    kesinlik kazandı gayet güzel oynanıyor.

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    DENUVO kırılmadı ki zaten sadece steam ile bypass edildi

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    😀 Korsana Evet! Neden mi? Çünkü ABD de 60 dolar olan oyun burada 60 TL olmadığı için!

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    ttnet playstoreden tüm oyunları 12 taksitle ttnet faturanıza yansıtabilirsiniz
    iyi oyunlar

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu oyuna para vereceksin kardeşim diyen arkadaşların hepsinin windowsu orjinal mi 😀 Merak ediyorum açıkçası… Hiç mi korsan oyun indirmemişler onu daha çok merak ediyorum açıkçası… 😀

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    100 TL'yi komik bulanlar varmış. Vay be

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Steam üzerinde just cause 3 ve rise of tomb raider 60 tl ye satıldı geçen haftalar da. Daha siz neyin kafasını yaşıyorsunuz. Orjinal alma niyetiniz olsa en uygun fiyatlara bile oyun bulabilecek kanallar var. Ben 1 hafta içinde 6 oyunu 100 tl gibi komik bir fiyata aldım. Bi zahmette çıkar çıkmaz oynamayı verin arkadaş.

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Kırılmamış olsada kesinlikle kırılacaktır.

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    Korsan devri bitti sananlar çok büyük yanılıyorsunuz. Bu grup kırmasaydı başka bir grup kıracaktı aslında umurumda değil hangi grubun kırdığı, önemli olan şey eninde sonunda birileri kıracaktı. Denuvo gider daha gelişmişi gelir onunda kırılması zaman alır ama sonunda kırılır.

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu dünyada her şey para mı?Bi de bu kadar?1 ayda bitirdiğimiz ya da 3-5 günde sıkıldığımız oyunlara konsol tarafında 200-300, pc tarafında 100-200 tl vermek zorunda mıyız?Fakiriz fakir!Oynamaya hakkımız yok mu?Onlar emek veriyo trilyonlar kaldırıyo da biz de o kadar emek veriyoruz da niye 3-5 kuruş kazanıyoruz?(İyi) bi oyunu kaç milyar kişi alıyo haberiniz var mı ne kadar kâr yaptıklarından?Bu kadar yüksek meblaları hakettiklerini düşünmüyorum, bu yüzden onlara her türlü şeyin olmasını uygun görüyorum!Yapsınlar en pahalı oyunu 20 tl'ye korsan oynayanı Allah bildiği gibi etsin!

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    korsan haram olabilir ?

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    crack ı nasıl indirebileceğimizi yada kullanabileceğimizi bilen varsa beri gelsin

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Oyun ne kadar kötü olsada ne kadar berbat olsada parasını verin arkadaş. O oyun için yüzlerce belki binlerce kişi emek harcıyor. 20tl yapsınlar alalım yazmış bi arkadaş bi nevi haklı aslında, bazı oyun fiyatları benim gibi öğrenci olanlar için sıkıntı olabiliyor ama düşüncem parasını verip alınması yönünde

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Korsan hırsızlıklır…

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    20 tl satsınlar alalım oyunları yoksa korsan

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    inşallah kırılmaz da hiç korsan oyun çıkmaz. şu korsan oyun pişkinliğinden nefret ediyorum. adam veriyor parayı pc topluyor ama oyuna gelince param yok. dışarda yiyor içiyor ama oyuna gelince param yok. sen oyuna para vermeyi korsana alıştığından kerizlik olarak görüyorum desene. ben de korsan oyunlar oynadım, oynuyorum ama indirime girince de beğendiğim bir oyunsa alıyorum da.

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    hacker,lerin elinden kurtulmaz..ey denuvo koruyucusu
    bugün olmazsa yarın kesindir..bitmiştir tomraider..ulan ne hain insanlar bu dünyada..zaten fakirler korsan cd,yi oynuyor..zenginlerde *****..
    bırakta mazlum ve fakirler oynasın..ne kaybedersin papazın oğlu
    helal rus hackerlerine..

  25. Ziyaretçi dedi ki:

    muthis haber

  26. Ziyaretçi dedi ki:

    Darısı Just Cause 3 ve Far Cry Primalin başına Insallah.

  27. Ziyaretçi dedi ki:

    türkçe desteği yoksa jorsana evet

  28. Ziyaretçi dedi ki:

    Umarım olur bekliyorum uzun zamandır orijinal almak isterdim ancak para yok

  29. Ziyaretçi dedi ki:

    Link verinde indirek

  30. Ziyaretçi dedi ki:

    haberin icerigi sırf soylentilerle dolu ama haberin basligina bakinca kesin kirildigi anlasiliyor biraz dikkat lutfen

  31. Ziyaretçi dedi ki:

    darısı fifa 17nin başına bu sene 16yı oynayamadık 🙂

" Rise of the Tomb Raider Kırıldı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Rise of the Tomb Raider Kırıldı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Rise of the Tomb Raider Kırıldı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG Kısa sürede nasıl 12 kilo verdim? - VLOG
  2. 2 C4U kulaklık inceleme - Fiyat performansı sevdik! C4U kulaklık inceleme - Fiyat performansı sevdik!
  3. 3 iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor? iPhone 12 Pro almak için kaç gün çalışmak gerekiyor?
  4. 4 JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi! JBL Clip3 bluetooth hoparlör incelemesi!
  5. 5 Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC Orta segment savaşları! realme 7 Pro vs Poco X3 NFC
  6. 6 Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC Oyun savaşları başlıyor! PlayStation 5 vs PC
  7. 7 RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme! RTX 3070'li Game Garaj Deluxe 7A inceleme!
  8. 8 Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik! Yetkili bi abi ile teknoloji sohbeti gerçekleştirdik!
  9. 9 Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık! Kendisini AirPods Pro zanneden 109 liralık kulaklık!
  10. 10 Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme! Anker Nebula Apollo taşınabilir projeksiyon inceleme!