Okunma

Rose Gold Xperia Ortaya Çıktı!


10 Ocak 2016 Pazar 15:00
Rose Gold Xperia Ortaya Çıktı!

iPhone 6s‘le beraber oldukça popüler olan ve telefonlarda görmeye başladığımız Rose Gold rengi, görünüşe göre Sony‘nin de telefonlarına renk katacak. Son sızıntılara göre Xperia serisine ait bir telefonda Rose Gold seçeneği sunulacak.

Ortaya çıkan görüntülere bakacak olursak Sony, Xperia C6 Ultra olması muhtemel olan bu telefonda Rose Gold renk seçeneğine yer verecek. Böylece daha çok amiral gemisi telefonlarda görmeye alışık olduğumuz bu renk, orta segmente hitap eden bir telefonda da kendine yer bulacak. Eğer bu sızıntı gerçekleşirse Xperia C6 Ultra modeli Sony’nin Rose Gold’u kullandığı ilk telefon olacak.

16-01/10/xperia-rose-gold.jpg

Diğer modellerinde de bu renk seçeneğine yer vereceğini tahmin ettiğimiz Sony’nin yeni telefonları MWC 2016‘da boy gösterecek. Bu fuarda diğer Xperia modellerini de tanıtacak olan şirket, amiral gemisi telefon serisi Xperia Z6‘larda da Rose Gold seçeneğini kullanarak özellikle kadın kullanıcıların dikkatini çekebilir.

::Sony’nin telefonlarında Rose Gold seçeneği görmek ister misiniz?




yazarArda Tanık

Teknolojiyle fazlasıyla ilgili olan Arda, bu alandaki gelişmeleri yakından takip ediyor ve en güncel teknolojik bilgileri ShiftDelelete.Net'te paylaşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

41 yorum - “Rose Gold Xperia Ortaya Çıktı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Geçen bir arkadaşıma gelecekten Xperia Z10 getirttik. Bendeyse 6S var. Kamerayı hala düzeltmemişler sözde 52 MP kamera. iPhone daha iyi çekiyor. Tasarım ise hala çöp. Üst ve alt kısımda 0.001 mm boşluk var kalas gibi. Hava geçirmezlik ise yalan havaya karşı dayanıklı diyorlar ama CO2 geçirdi garantiye verdik Sony kullanıcı hatası dedi. Ben hep Sony kullandım ama bu seri olmamış. Not: Apple fanı değilim. Yersen.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Premiumdaki parlak metal rengi neden olmaz xperia z5 te anlamış değilim

  3. SDN Okuru dedi ki:

    abı bari cihazın adını premium komayın yaa o neydi öyle bi sony fanı olaraktan z5 serisi tam bir fiyasko premiumun p si yok hele kamera g4 un note5 in kamerası kat ve kat daha iyi nasıl en iyi kamera oldular anlamıyorum tasarım guzel ama malzeme işçilik çok kötü mate 8 daha göremedik ama v10 premium u yasatiyor resmen on numara zaten kamerası da g4 ile aynı oldugu için sıkıntı yok o küçük ekrana ön yargılı yaklaştım ama kullandıkça alışırız bence şu an pıyasadaki en iyi telefon note5 ve lg v10 dur. 6s-6splus z5-z5 premıum falan tırı vırı helekı sony ci olaraktan umarım sony bu kötü gidişata z6 ile son verir malzeme kalitesini iyileştirmesi lazım kamerayı baştan sona düzeltmesi sadece rakamlarla oynamak sony nın yaptığı arayüzü elden geçirmesi lazım ulan sony bana yazdırdıklarına bak sanki duycaksın bunları o değilde içimde ne kadar biriktirmişim demek ki hep sony i savuna savuna kötü tarafını görmek istememişim ama yok abı 2500 lira verıyoruz sonuçta herneyse z6 ile yaptın yaptın yoksa bı daha kımse yuzune bakmaz sonyy sonyyy

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Sony'nin hep kullandığı Copper rengi

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Görende Apple çok orjinal şeyler üretiyor sanacak Allahım ya

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Z5'i daha yeni gördük sayılır ne z6'sı sonra niye satamıyoruz davaları falan

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Ne alaka z5 le ya

  8. SDN Okuru dedi ki:

    sony ve samsungda var bu renk zaten

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel renk…

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Bunun neresi rose gold be.o zaman iphone6 daki rosegold dedikleri renk de z3 daki copper ın çakması

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Mat siyah neden kullanılmıyor

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Bu nasıl pembe lan bu bildiğin bronz

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Her fırsatta Apple'a taş atarlar ama taklit etmekten de geri kalmazlar 🙂

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Kim batacak diyor? Bir deli kuyuya taş attı 40 akıllı çıkaramadı

  15. SDN Okuru dedi ki:

    2.5 D cam kullanma saçmalığına Sony girmez inşallah diyordum girmiş galiba iphone gibi dayanıksız olacak camlar

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Tasarım güzelde renk olmamış

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Bu renk hiç bir telefona yakışmıyor ya appleı saymıyorum o tasarıma ne koysan sırıtıyor

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Bu iğrenç renkde moda oldu 2 aydır 1btracestiya satabildim kimse almıyor umarım bolca üretmiyorlardır

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Ahaha batacak denilen firma hergün yeni tel çıkarıyor çıldırıyor samsunckcılar

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Kopyalamış yine

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Z6 mı bu abi?

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Rose gold sadece iphone da olmalıydı sony ve diğer firmaların telefonlarına yakışmıyor çakma gibi duruyor

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Yaa bir şeyde de apple a özenmeyin lütfen

  24. SDN Okuru dedi ki:

    23 mp kamera var ama test etmeye gittiğimde ne kadar kötü bi kamera olduğunu gördüm. Üstelik fotoğraf çekme hızı bile diğer son model akıllı telefonlara göre yavaş. Samsung note 5 ve lg g4 bile 16 mp olmasına rağmen daha kaliteli ve güzel fotoğraflar çekti. Bu da yetmiyormuş gibi hırsızlığa yeltendiler sanırım. Çal sony çal artık benim gözümde değerin sıfır. O berbat parmak izi tutan telefonlarını kesinlikle almayacağım.

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Ros gold diye saçmalamışsınız ama bu bildiğin copper Z3deki

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Önce o berbat kamerayı düzeltsinler.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Merakla c6 ultrayı bekliyorum inşallah bu sefen snapdragon işlemci kullanır o zaman alırım

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Klasik sony tarzı alt ve üst çerçeve incelmeyecek sanırım curve tasarım yapıp düşmeyi engellemek zor teknoloji bunu yapamıyor işte yetersiz buluşlar

  29. SDN Okuru dedi ki:

    olmadı bu renk…
    ilk yorum galiba 😀

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Kadınlar için oldukça cezbedici olur. Erkekler içinde koyu mavi tonlarında şöyle saks mavisi, turkuaz seçenekleri olsa iyi olur.

" Rose Gold Xperia Ortaya Çıktı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Rose Gold Xperia Ortaya Çıktı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Rose Gold Xperia Ortaya Çıktı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "