Okunma

Rusya’da Apple’ın Başı Logo ile Dertte


19 Ekim 2012 Cuma 06:17
Rusya’da Apple’ın Başı Logo ile Dertte

Apple‘ın logosunu gördüğümüzde aklımıza genellikle teknoloji ve Sir Isaac Newton‘ın kafasına düşen ve yerçekimi kanunun ortaya çıkmasını sağlayan elma gelir.

Fakat bu durum Rusya’da farklı anlaşılan. Zira Ortodoks Hristiyanları’nın logoya karşı oldukça büyük tepkileri var. Bu tepki ise logonun “Adem ile Havva” ve orijinal günahı hatırlatmasından dolayı gün yüzüne çıkmış durumda.

Ülkede Ortodoks olan bazı grupların Apple logosunu gördükleri her yerde üzerine haç sembolü çiziyor oldukları da gelen bilgiler arasında.

Sovyet Kilisesi’nin bugünlerde karşı atağa geçerek Apple‘ın logosunun Rusya’da değiştirilmesini talep edeceği ya da satışının durdurulması için işlem başlatmaya karar verdiği belirtiliyor.

Bakalım Sovyet Kilisesi bu savaşın ilk adımını ne zaman atacak? Bunu ve Apple‘ın konu ile ilgili açıklamasını çok yakında göreceğimizi rahatlıkla söyleyebiliriz.

:: Apple’ın Rusya’da karşılaştığı tepki ile ilgili ne düşünüyorsunuz? Apple’ın logosu İslam dinine göre sizce uygun mu?




yazarHakan Sülün

Üniversite yıllarında haber yazarak teknoloji basısına adım atan Hakan, bir anda kendini donanım incelemeleri yaparken buldu. Zamanla teknolojinin bağımlısı oldu ve kendini bu yola adamaya karar verdi ancak artık Bodrum'da yaşadığından deniz kenarında güneşlenirken yazabiliyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

26 yorum - “Rusya’da Apple’ın Başı Logo ile Dertte”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    allah allah işte yobaz gözüyle bakmışlar olaya böyle olmuş…

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Habere bak ya hele de yorumlara.. iki kelime söze Alan Turning

  3. SDN Okuru dedi ki:

    ya bi yürüyün gidin arkadaşım. oraya herhangi bir görüşü simgeleyen işareti logo da yapsam buna kimsenin karışmaya hakkı olmamalı. ki bu elma. bunu kimse ne amaçla konulduğunu bilemez…

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Bence applenin elma koymasinin sebebi bu elmada herkesin payi olsun anlaminda bence elma koymus dinle ne alakasi var bunun

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Hocam yarım Elma Gönül Alma diyorum

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Baş aşağı duran haç ile değiştirsinler daha iyi olur

  7. zuvay nidya dedi ki:

    ısırılmış elma ve içinde gök kuşağı renkleri(lucifer yani) ve ilk sattıkları bilgisayarın fiyatının 666,66$ olması bana hiçte tesadüf gibi gelmiyor. ayrıca insanların apple olan bağlılığınıda görünce korkuyorum yoksa şu wall-e filminde geçen bütün dünyaya hakim şirket buy and large apple mı olcak diye düşünmeden edemiyorum. ha bir dakika belkide kafayı sıyırmışımıdır…

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bu sadece kıskançlık! O zaman manav dan da elma almayın.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar bu sadece kıskançlık! O zaman manav dan da elma almayın.

  10. SDN Okuru dedi ki:

    steve wonziak ta polonyalı yahudidir kendisi masondur…apple da masonik ş***** günahı yani şeytanı simgeler elmayı şeytan uzattı ***** araştırsın yüzlerce makale var….

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Sadece elma olsa tamam newton falan filan diyeceğim ama ısırılmış elma işlenmiş ilk günahı ve Allah’ın emrine ilk karşı gelişi simgeliyor aslında. Hiç bu açıdan düşünmemiştim. Tabi bunlar açısıdan. Yoksa bizim dinimize göre bu yasak simge, asıl yasak erkekle kadın yaklaşması idi.

  12. heroares dedi ki:

    Bildiğin elma işte .Kilosu 2 lira.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Adem babamız ile Hava annemiz elmayı ilk ısırdıklarında, avret yerleri birbirlerine göründü ve çok utandılar, cennet bahçelerinin iri yaprakları ile uzerlerini örtmeye çalıştılar, Apple firması da ilke olarak kullanıcılarının bütün bilgilerini bu elimizde tuttuğumuz Apple iPhone ve digerleri olmak üzere bütün cihazlarında saklıyorlar, taki bilgileriniz ifşa edilip sizi utandiracaklari güne kadar, iCloud bunun en büyük ispatı…

  14. BlackShopAre dedi ki:

    bu apple dır apple dır ne yapsa yeridir ne dersen ne apple aynı tas aynı hamam

  15. SDN Okuru dedi ki:

    ısırılmış elma ve içinde gök kuşağı renkleri(lucifer yani) ve ilk sattıkları bilgisayarın fiyatının 666,66$ olması bana hiçte tesadüf gibi gelmiyor. ayrıca insanların apple olan bağlılığınıda görünce korkuyorum yoksa şu wall-e filminde geçen bütün dünyaya hakim şirket buy and large apple mı olcak diye düşünmeden edemiyorum. ha bir dakika belkide kafayı sıyırmışımıdır…

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar o logonun din ile alakası yok
    biraz araştırırsanız okursanız hata kaza birşeyler öğrenebilirsiniz.
    Alan Turing in ölümünü okuyun (kendisine bilgisayarın babası da denilebilir)
    *****
    elmanın nerden geldiğini daha net anlamış olursunuz.

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Kiliseler herzaman olduğu gibi insanları kontrol atında tutmak ve kendi amaçlarına göre yönlendirmek için çok istekli…

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Elma diye tekno marka mı olur la

  19. SDN Okuru dedi ki:

    oldu çok dindanlar ya herşey bitti bir elma kaldı canı sıkılmış bunların canı

  20. SDN Okuru dedi ki:

    saömalığın daniskası. böyle bir olma ihtimalini geçtim yazı yazıp buraya koymak bile gülünç. iyi madem din adına (sözde din!) herşeyi alt edelim hadi

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Adem ile Havva nın yediği meyvenin elma olduğuna niye bukadar emin ***** çekemiyorlar Yasasin aplle

  22. illoarmad dedi ki:

    Tahminimce elma ile alakalı bunu bulmuşlar, pek kafa yormamışlar. Bi teknoloji firması niye dini de ilgilendiren bi logo kullanır anlamadım. Ama Apple dik kafalı bi firma. "iPad" ismi de buna bi örnek.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    bence böyle bir şeyi dayatamazlar

  24. strKullaniciAdi dedi ki:

    yobaz heryerde yobaz demekki!

  25. SDN Okuru dedi ki:

    bence de yaptıkları mantıklı. şeytanı siimgeliyor olabilir bence.

  26. 7.42 dedi ki:

    Newton ile alakası yok logonun. Basbayağı Adem ile Havva’nın cennetten kovulması ve şeytanın zaferini simgeliyor.

" Rusya’da Apple’ın Başı Logo ile Dertte konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Rusya’da Apple’ın Başı Logo ile Dertte ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Rusya’da Apple’ın Başı Logo ile Dertte ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "