Geçtiğimiz hafta Playground Games’in Forza Horizon 5 oyununa DLSS 3 eklendiği ve performansı artırarak en iyi açık dünya yarış deneyimini sunduğu duyuruldu. Bu hafta ise Sackboy: A Big Adventure oyunu için DLSS 3 kullanılabilir hale geldi. Gelecek hafta da Cyberpunk 2077’de göreceğiz. İşte detaylar…
Sackboy: A Big Adventure, DLSS 3 desteği aldı!
Sackboy: A Big Adventure oyunundan kısaca bahsetmek gerekirse; PlayStation’ın ünlü yün kahramanının PC sürümünde yer alıyor. Vex adlı kötü karakter, Sackboy’un arkadaşlarını kaçırdı ve onları Topsy Turver adlı bir cihaz yapmaya zorladı.
Bu korkunç cihaz, Craftworld adlı hayal gücü ve masum hayallerle dolu fantastik bir dünyayı kabus dolu, çorak bir manzaraya dönüştürecek. Oyun, karlı dağlar, yapraklı ormanlar, ıslak sualtı bölgeleri ve uzay kolonileri gibi farklı yerleri keşfetmenizi sağlayacak.
Sackboy: A Big Adventure oyunu, orijinal olarak DLSS 2 desteği ile piyasaya sürüldü. İlk çıktığında ve 4K çözünürlükte tüm seçeneklerin maksimumda oynandığı zaman, gerçek zamanlı yansımalar, gölgeler ve ortam etkileri için ray tracing özelliklerine sahipti. Son güncelleme de NVIDIA DLSS 3, NVIDIA Reflex ve Shader Execution Reordering (SER) teknolojilerini ekleyerek, GeForce RTX 40 serisinin performansını artırıyor.
Ray Tracing güncellemesiyle Cyberpunk 2077 grafikleri de bir üst seviyeye çıkıyor!
CD PROJEKT RED tarafından geliştirilen Cyberpunk 2077, neon ışıklı ortamlarını ve geniş Night City manzaralarını inanılmaz detaylarda renderlamak için gelişmiş ray tracing tekniği kullanan en teknolojik oyunlar arasında yer alıyor. 11 Nisan’da, oyunun zaten harika olan grafiklerini tam ray tracing (path tracing) ile geliştiren Ray Tracing: Overdrive Mode’u sunan yeni bir güncelleme çıkacak.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Görüşlerinizi yorumlarda bizlerle paylaşmayı unutmayın!