Okunma

Samsung Galaxy Modellerine Format Nasıl Atılır?


09 Ekim 2017 Pazartesi 08:00
Samsung Galaxy Modellerine Format Nasıl Atılır?

Samsung Galaxy modellerinden birini kullanıyor ve telefonunuzu sıfırlamak istiyorsanız doğru yerdesiniz.

Videolu Galaxy format nasıl atılır?

Bu rehberimizde Samsung Galaxy format nasıl atılır? konusuna değiniyoruz.

Telefonunuz ister Galaxy S3, ister Galaxy Note 4 ister Galaxy Ace gibi bir modele sahip olun, genel hatlarıyla aynı şekilde Galaxy modellerine format atabiliyorsunuz.

Android tabanlı cihazlara iki farklı şekilde format atabiliyorsunuz.

samsung galaxy

Samsung Galaxy Soft ve Hard format nedir?

Bunlardan bir tanesi telefonu işletim sistemi içerisinden fabrika ayarlarına döndürmek (soft format), bir diğeri ise işletim sisteminden önce açılan recovery menüsünden full wipe yaparak format atmak (hard format).

Özellikle telefonunuzda geçmeyen yazılımsal sorunlar yaşıyorsanız full wipe yapmanızı tavsiye ediyorum.

Bu videoda Galaxy modellerine hem soft hem de hard format nasıl atacaksınız onları göstereceğiz. Bu yöntemler ile telefonlarınıza zorunlu ihtiyaç noktasında iki farklı senaryo altında format atabileceksiniz. Yapacağınız işlemlerin tüm sonuçlarını kendi insiyatifiniz ile yaptığınızı belirtelim.

İyi seyirler

:: Samsung Galaxy cihazınıza kaç kere format attınız?




yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

98 yorum - “Samsung Galaxy Modellerine Format Nasıl Atılır?”

  1. Hande dedi ki:

    hepsini denedim olmuyo bi fikriniz varmı

  2. ozan şirin dedi ki:

    samsung j7 prime türkiye garantili yeni aldıgım telefonda donmalar oldugu için mecbur yaptım oldu aynen uyguladım teşekkürler

  3. Nihat güngör dedi ki:

    Telefonu sıfırlamak istiyorum

  4. Davut akkılıç dedi ki:

    Şütfen yardım edin yurt doşı telefon aldım ama açılıyor samsun yazısıda kalıyor format atmak istediğimde format ekranı geliyor format atıyorum olmuyor yine başlladığım yere geri dönüyorum lütfen biri yardım etsin

  5. SDN Okuru dedi ki:

    öncelikle merhaba. 5-6 ay önce aldığım s6 edge cihazım da son zamanlarda normal şarj yaparken "cihazınız yavaş şarj oluyor lütfen orijinal şarj aletini takın" uyarısı veriyor ve 7 saat gibi bir sürede tam şarj olacağını gösteriyor. oysaki orjinal kutuda bulunan şarj aletini kullanıyorum. hızlı şarjı seçince de aktifleşmiyo aynı sorunu bildiriyor. yardımlarınızı bekliyorum

  6. SDN Okuru dedi ki:

    lütfen yardım edin recovery modum açılmıyor açınca odin moda atıyor yani recovery moda giremiyorum telefonun içinden format atmayı deneyince recovery çalışmadığı için o da olmuyr yardımlarınızı bekliyorum

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba ben telefonuma ayarlardan format attım fakat telefonu bir başkasına verdim sonra o kişi benim watsaap mesajlarımı okumuş watsapi sildiğim ve giriş yapılan numara o olmadığı halde nasıl görüyor

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba benim telefonum Galaxy a5 2016 model. ***** izi yegenimden dolayı kabuletmedi ve 2.şifre istiyor onuda bilmiyorum vede google hesabınıda bilmiyorum. ne yapmam gerek. formatla düzelirmi? format atan ***** ulaşabilirmi. lütfen yardımcı olurmusunuz://

  9. SDN Okuru dedi ki:

    merhaba

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar telefonum şarjı 4-5 saatte bitiyordu, ekran kilidi yaptığımda telefonum donuyordu açılmıyordu, galeri bozulmuştu açılmıyordu, telefon kasıyordu, aynen yukarıda anlattıklarını uyguladım telefonuma format attım. Şimdi hiç bir sorunum kalmadı hepsi düzeldi…Mükemmel herkese öneririm..Telefonum Note2…

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Telefon 10 sn i

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Telefon 10 sn i

  13. SDN Okuru dedi ki:

    aynen çok sıkıcı

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Gt 6102

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Telefon yurt dışından geldi açtırdık şimdi format attıktan sonra telefon kapanır mı?

  16. SDN Okuru dedi ki:

    benim telefonum trend plus 2 yıldır kullanıyordum hiç bişey yoktu bi gün kapandı ve açılmadı telefoncu format attı. 2 gün sonra gene bozuldu tekrar format atıldı ve 1 hafta sonra gene bozuldu bu sefer kartları cıkarmadan gönderdim hafıza kartında virüs vamış cıkarıp tekrar formet atıldı hafıza kartını takmadım fakat 2 gün sonra tekrar bozuldu üç tuşla formatı deniyorum olmuyor ne yapmalıyım?

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Öncelikle teşekkürler verdiğiniz bilgiden ötürü. Benim başıma geleni yazayım belki birilerine faydam dokunur. Telefonum Samsung S6.

    Öncelikle bende "sist arayüz durduruldu" ve "touchwiz arayüz durduruldu" yazıları çıkıyordu art arda ve telefon kilitleniyordu resmen. İlk olarak uygulamala yöneticisine gidip sist arayüze ve touchwiz arayüze ön belleği boşalt yapayım dedim ama uygulamalara girince "ayarlar durduruldu" uyarısıyla telefon ayarlardan çıkıyordu. Sonra zar zor soft format attım ama değişen bir şey olmadı sonra sizin dediğiniz hard formatı attım. Sonra wipe cache yaptım. Telefon açıldı 15 dk sorunsuz sonra tekrar "sist arayüz" ve touchwiz arayüz durduruldu" uyarıları ard arda gelmeye başladı telefonun hiç bir özelliği kullanılmaz hale geldi yine.

    Yılmadım tekrar hard format ve wipe cache yaptım. Telefon açılır açılmaz bu sefer direkt uygulama yöneticisine gidip sist arayüz ve touchwiz arayüze girip ön bellekleri boşalttım. Şuan bir sorunum kalmadı.

    Dilerim daha da başıma böyle bir şey gelmez 🙂

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonumu fabrika ayarlarini sifirladim ama UI sistemi durdu diyo ne yapmaliyim (S5)

  19. SDN Okuru dedi ki:

    bu cihaz anormal bir fabrika ayarından ötürü kitlendi cihazın size ait olduğunu onaylamak için bu cihaza halıhazırda oturum açmış olduğunuz samsung hesabının oturumunu açın diye bişey yazıo ne yapmam gerek?

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung E5 kaydırma şifresi için fabrika ayaklarına nasıl gecilir yardımcı olurmusunuz

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba telefonum htc one m8 yeniden başlatmak istedim ve htc one yazısına geldi bir daha açılmadı format atmayı deniyorum maalesef olmuyor factory reset seçeneğini seçiyorum kapanıp geri açılıyor ve fastboot konu altında HBOOT, RAMDUMP, REBOOT, REBOOT FASTBOOT, POWER DOWN seçenekleri çıkıyor hepsini denedim ama bir türlü olmuyor ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Bunu bilmeyen yoktur ki ?

  23. SDN Okuru dedi ki:

    tekrardan paylaşılmış…

  24. SDN Okuru dedi ki:

    yurt dışından orijinal kayıtlı note 3 fotmat atarsam imei silinir mi? yardımcı olursan sevinirim

  25. SDN Okuru dedi ki:

    25u gecmistir

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Sıfırlama konusunda apple yine öne çıkıyor bence, bir görme engelli olarak bu zamana kadar gerek mac os x te, gerek ios ta formatlama işin de hiç bir gören den yardım almadım. Bu arada windows ile mac os x, androit ile ios karşılaştırmaların da erişilebilirlik yönün den karşılaştırma yapılırsa, apple ın öne çıkacağına inanıyorum.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Tolgacım teşekkürler

  28. SDN Okuru dedi ki:

    of çok sıkıcı

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Cem yilmaz güvgk

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Öncelikle selamlar, note3 cihazı var bi tane yurt dışından gelme ımeı çakmalı, format atarsam ımeı devre dışı kalır mı

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Sifre istiyo

  32. SDN Okuru dedi ki:

    hafiz olmuyo senin yuzunden gitti telefon

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Şarjim %4 iken format attım şuan telefonun şarj doldurmuyo ve açılmıyo ne yapabilirim yardmci olrmusunuz ??

" Samsung Galaxy Modellerine Format Nasıl Atılır? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Samsung Galaxy Modellerine Format Nasıl Atılır? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Samsung Galaxy Modellerine Format Nasıl Atılır? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "