Okunma

Samsung Galaxy Note 7 Ortaya Çıktı


24 Aralık 2012 Pazartesi 07:00
Samsung Galaxy Note 7 Ortaya Çıktı

Samsung‘dan yeni bir tablet geliyor ve bu tabletin kod adının Samsung GT-N5100 olduğu ekim ayı içerisinde ortaya çıkmıştı. Tablet hakkında bir sonraki bilgi ise ekranının 1280×800 çözünürlüğe sahip olacağı yönündeydi.

Şimdi de tabletin GLBenchmark testlerinde yeniden ortaya çıkması ile birlikte adının Galaxy Note 7 olacağı ve teknik özellikleri de belli oldu.

1.6 GHz Samsung Exynos 4412 işlemci ile donatılan Galaxy Note 7‘nin ekranı 7 inç’lik ve 216 PPI piksel yoğunluğuna sahip olacak. Cihaz Android 4.1.2 işletim sistemi yüklü olarak satışa sunulacak.

Samsung Galaxy Note 7‘nin ne zaman piyasaya sürüleceği ise henüz bilinmiyor. Çünkü Samsung henüz resmi olarak tableti duyurmuş değil. Fakat ufukta CES 2013 ve MWC 2013‘ün olduğunu göz önünde bulundurursak, cihaz ile yakın zamanda tanışacağımızı söylemek yanlış olmaz.

:: Samsung’un 7 inç’Lik tablet piyasasında şansı sizce var mı?




yazarHakan Sülün

Üniversite yıllarında haber yazarak teknoloji basısına adım atan Hakan, bir anda kendini donanım incelemeleri yaparken buldu. Zamanla teknolojinin bağımlısı oldu ve kendini bu yola adamaya karar verdi ancak artık Bodrum'da yaşadığından deniz kenarında güneşlenirken yazabiliyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

20 yorum - “Samsung Galaxy Note 7 Ortaya Çıktı”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    10000 sayfa kitap taşımayı özlüyorsun kardeş cidden ben bütün kitaplarımı defterlerimi note 10.1’e attım sınavlar harici komple onun başındayım eve gidince yine pc’de takılıyorum göz filan dayanmıyor yavaş yavaş bazı kitapların pdfsini inadına indirmemeye filan başladım.

  2. SDN Okuru dedi ki:

    kesinlikle bekliyorum…yanımda bir sürü ”10.000 sayfa ”kitap taşımaktansa …androidi tek geçerim..

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia Tablet S e 2gb ram birde tegra 4 taksalar iş biter.

  4. lokman686868 dedi ki:

    ben böle ürümleri hiç kulanmam kullananlarıda hayretle izlerim ya 7 inçlik bi tabletten ne beklıyosunuz küçücük ekran hiç bi iş yapılmaz hiç zevk almıyorum ıpad 4 alın daha iyi

  5. SDN Okuru dedi ki:

    kalem zaten vericek kardeşim note yazılımları ve dahili kalemi her note modelinde standart note 10.1’in biraz daha küçük ekranlısı ve daha iyi ppi değerlisi gibi birşey olacak

  6. SDN Okuru dedi ki:

    bence de 7,9 olmalıydı kalem falan verse note 2 deki uygulamalar falan olsa iyi olurdu

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Ekran 7.9, 8.0 olmali

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Bütün problem bu mu yani ? o ses muhtemelen kalem yuvasından geliyordur bende hiç çatır çutur sesler yok valla taş gibi cihaz üstelik sırf bu yüzdenmi xperia tablet alacaksın xperia note 10.1 in yaptıklarının 10’da birini yapamamasının yanı sıra güncelleme alıyım derken yaşlanırsın kardeş ya ipad 4 al yada note 10.1’le devam et

  9. çokrenkli dedi ki:

    Acaba Note 3 mü yoksa bu mu önce çıkar?
    Bence 3G olursa Note 3 e rakip ***** beklediğim Note 3 ün de rakip tanıyacağını sanmıyorum

  10. SDN Okuru dedi ki:

    note 10.1 cidden 10luk tabletler arasında süper oldu buda mini tabletlerde ipadmininin en büyük rakibi olur gibi ipad mininin 162 bu böyle gelirse güzel olacak

  11. SDN Okuru dedi ki:

    kusura bakmayında apple’in en büyük rakibi yine kendisi. ipad mini’nin eline su dökecek tablet daha yok piyasada. Olursa o da retina versiyonu olur

  12. SDN Okuru dedi ki:

    ya bu kdar sık alet çıkarma samsung insanları kafası karışıyor sonra nealacağını sasırıp ıpad alıyor…

  13. SDN Okuru dedi ki:

    samsung note 10.1 var pişmanım aldığıma tutarken çatur çutur sesler geliyor arkadaşımda aynı zamanda Xperia tablet S aldı makine taş gibi geri vermeyi düşünüyorum

  14. SDN Okuru dedi ki:

    ipad mini de 1024*768 ekran var hemde 7.9 inç te.
    bunda 7 inç te 1280*720 olacak minimum. beğenmeyen almasın. zorla satmıyorlar.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    1280.800 mu? samsung sen bu isten anliyosan herkes anliyo demektir. en iyi yaptigin sey bol bol islemci koymak. millet guzel kaniyo!

  16. Nemre dedi ki:

    Valla buna birde 3G eklerlerse İpad Miniye giyim giyim giydirir

  17. SDN Okuru dedi ki:

    1280*720 ve 216 ppi mı? bu olmadı

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Bence 7″ kucuk ipad mini gibi 7.9″ olmali

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Note 2 yi şişirip satacaklar işte. Ekran çözünürlüğünü ne zaman artıracaklar merak ediyorum. Millet telefonda bile full HDye geçti, bunlar tablette de aynı çöznüürlükte inat ediyorlar. Apple tablette full HDyi de aştı gidiyor.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    yuh ne note 7 sı bee daha 3 4 5 6 var :)))

" Samsung Galaxy Note 7 Ortaya Çıktı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Samsung Galaxy Note 7 Ortaya Çıktı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Samsung Galaxy Note 7 Ortaya Çıktı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "