Samsung Galaxy S11 Plus özellikleri ortaya çıktı


25 Aralık 2019 Çarşamba 21:15
Samsung Galaxy S11 Plus özellikleri ortaya çıktı

Samsung’un yeni amiral modelini 18 Şubat’ta duyurması beklenirken, Galaxy S11 Plus özellikleri ile heyecanlandırdı. Daha önce modelin özellikleri sızdırılmıştı. Şimdi de Çinli sertifika firmasından alınan sertifika belgesi ortaya çıktı. Sertifikayla birlikte yeni model hakkında bazı bilgiler kesinlik kazandı.

Galaxy S11 Plus özellikleri ortaya çıktı

Çinli “3C” isimli sertifika firması tarafından, Galaxy S11 Plus sertifikası Samsung’a verildi. 23 Aralık tarihinde verilen sertifikada, Samsung Galaxy S11 Plus için önemli bilgiler yer alıyor. Daha önce sızan bilgilere göre Şubat 2020’de duyurulması ve sene içinde kullanıcılarla buluşması beklenen modelin, sertifikayla birlikte 25W hızlı şarj ve 5G desteğine sahip olduğu ortaya çıktı.

Samsung’un tanıtım yapacağını tarih yaklaşırken, Galaxy S11 Plus için haberlerde artış yaşanıyor. Büyük merak uyandıran modelin kesinleşen özellikleri de gün geçtikçe karşımıza çıkıyor. Kesinlik kazanan bir diğer özellik ise batarya oldu. SM-G9880 model numarası alan yeni telefon 5000 mAh bataryaya sahip olacak.

Galaxy S11 Plus sertifikası

Sertifika sayesinde kesinleşen bilgiler bu kadar kısıtlı olsa da ortaya çıkan diğer iddialara göre yeni model Snapdragon 865 ve Exynos 990 işlemciden güç alacak. Kamera kısmında ise 108 Megapiksel sensör ile 50x hibrit yakınlaştırma ve 100x dijital yakınlaştırma bulunacak.

Daha önce çıkan sızıntılarda yeni modelin başka detayları da ortaya çıkmıştı.

 




yazarHasan Burus

Teknolojiyi ve oyunları seven Hasan, İstanbul Aydın Üniversitesi'nde Bilgisayar Mühendisliği okuyor. 2016'dan beri teknoloji haberleri yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

29 yorum - “Samsung Galaxy S11 Plus özellikleri ortaya çıktı”

  1. Ziyaretçi dedi ki:

    Kimisi atıp tutmuş huwai böyle de iphone samsung hala bi şey beceremiyolar bakın örnek vericem bir tofaş kasasına neredeyse her türlü motoru takarsın ama bir bugati ye kendi motoru dışında motor takamasın buda buna benzer bişi kasa ile alakalı donanım artıkça adamlar pilden kısıyolar sizin o yok huwai yok xoami dediğiniz telefonların ram leri ekranları hatta kamerası ekrana gömülü parmak okuyucusu vs bunların hepsini bişi yapamıyo dediğiniz samsung yapıyo şimdi diceksiniz madem o yapıyo neden kendi telefonuna koymuyo haklısınız ama açıklık getirmek gerekirse 108 mp kamera xoami note 10 da kullanıldı şimdi s11 de kullanılıcak adam ilk önce ürünü yapıyo ve hemen bunu kendi telefonuna koymuyo ilk önce diğer fitlrmalara verip nabız ölçüyo dahasonra baktı iyi yönde ilerliyo sonra geliştirip kendi cihazına koyuyo olay bundan ibaret

  2. Ziyaretçi dedi ki:

    Sıfır S4 mini aldım servise daha gitmedi tertemiz duruyor halen kullanıyorum kızılötesi olması süper a3 2016 aldım 4 yıl kullandım sadece ses hapörlörü degişti serviste A5 2017 aldım 3 yıl olduhalen terteöiz sorunsuz arıza vermedi en yeni olan S10+ var süper bir telefon ücreti evet pahalı lakin hakkını veriyor

  3. Ziyaretçi dedi ki:

    Nerdeyse 30dk mı yorumlara ayırdım. Mantıksız yorumlar çoktu. Şu boş yapan bazı insanlar lafım şu ; Siz daha samsung’un “S” sini bilmedeb neyin kafasını yaşıyosunuz?.
    Bazılarınız derki; Samsungun Türkiyedeki servisleri çok kötü. Hayır değil yalan attığınız daha burdan belli. Ben 2014’ten beri Samsung kullanıcıyım samsung’un J,S,A serilerinin tamamını kullandım
    (Ne bir servis sorunu yaşadım ne telefonla âlakalı bi sorun. Lakin, Iphone,Huawei,

  4. Ziyaretçi dedi ki:

    Millet samsungun servisinden ne yonde sikayetci anlamadim ben telefonumu verdim 1 gunde tamir edip verdiler ustelik o 1 gunluk surede telefon bile verdiler yedek olarak

  5. Ziyaretçi dedi ki:

    Sadece rakamlar ile kandıran reklam firması eşittir samsung

  6. Ziyaretçi dedi ki:

    Sene olmus 2020 zamzung hala 25w hizli sarj kullaniyor tepe modellerinde. Huawei 2016 dan beri 40W hizli sarj kullaniyor. P40 pro da 50W sarj. Zamzung ve ayfon batarya konusunda cok kotu. Hala adam gibi batarya yapmiyorlar. Servis desen paranla rezil oluyorsun. Nasil telefon satabiliyor bu firmalar anlamiyorum

  7. Ziyaretçi dedi ki:

    bu kadar parayi buna vericegimr asus rog phone 2 alirim brak abi kamerayi

  8. Ziyaretçi dedi ki:

    Ozellikle yapacaksalar pro modunu daha iyi bir sekilde gelistirin dunyanin parasi gidiyor bu tur telefonlara daha iyi bir kamera yapin

  9. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung s4 den s8 e geçiş yaptım hiç.pişman degilim , düşürmediğiniz sürece hic bir sıkıntısizi yok .

  10. Ziyaretçi dedi ki:

    BÜTÜN TELEFON MARKALARI KULLANDIM AMA EN İYİSİ İPHONE SONRA HUAWEİ GERİSİ YALAN…

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      bende samsung s5 var daha kullaniyorum copgu telefon 2 yilinda cope gidiyor

  11. Ziyaretçi dedi ki:

    SD iyi performans sergiliyor olabilir ama exynos işlemciler kötü işlemciler değil yani. Çoklu çekirdek performansı olarak geçebiliyorlar yani

  12. Ziyaretçi dedi ki:

    Ya zaten 10000tlye satıyorsun bari işlemcini IOSla dengele devlette onay vermesin exynosa, snapdragonu zorunlu kılsın! Wikipediayı nasıl engelliyorlar

  13. Ziyaretçi dedi ki:

    SAMSUNG servis olarak kötü diye giydiriyor ama oppo xiaomi alirim diyor 🤣🤣🤣🤣 sanki onlar yenisini veriyor sorun olunca hahhahahaha. Tüketici böyle olursa servisi nasıl olur gelde gulme, 🤣😁😁😁😁

  14. Ziyaretçi dedi ki:

    Bu zamzung servis rezilliğini düzelmediği sürece yok abi hiç bir şekilde kimseye tavsiye bile etmem

  15. Ziyaretçi dedi ki:

    Neden abd, İngiltere gibi ülkelerde 1.sınıf işlemci snapdragon 865
    Bizim gibi ülkelerde 3.sınıf işlemci Exynos 990. Bu yüzden hiç samsung almıyorum.

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Almanyadada exynos satiyorlar

  16. Ziyaretçi dedi ki:

    tamma herşeyi iyi koyda arkadaki kamera bölümünü iyi yap sony gibi kalma

  17. Ziyaretçi dedi ki:

    Beyler eğer olurda exynoslu model gelirse kesinlikle almayın. Exynos 990 snapdragon 855 in dengi. Bunun 855 plus ı var 865 i var. Suya ve toza dayanıklılık dışında hiçbir artısı yok bu ürünün. Diğer markalar 400-500 dolar a satarken bu adamlar 1200-1400 dolar arasına telefon satıyor. Hem daha çok para vereceksin hemde teknoloji konusunda bilgisiz bir ülke olduğumuzdan dolayı exynos kullanacaksın. Paranızı çar çur etmeyin.

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Kanka yalnız yeni Exynos’ta Cortex A77 olacak. Mongoose çekirdek geliştirmekten vazgeçtiler büyük ihtimalle. Adamlar da farkındaydı yani :D. 865 ile yarışabilecek bir işlemci peşindeler artık kısacası. Zaten Mongoose çekirdek üretmekten vazgeçmelerinin nedenini “Piyasada daha iyi rekabet edebilmek iç***** demişlerdi. Maliyetinden falan bahsetmişlerdi. Belli ki çok gelmiş. Xd.

    2. Ziyaretçi dedi ki:

      Ben exynosun samsung telefonlarda kötü çalıştığını görmedim. Daha uyum içindeler gibi. S3, s4, note 5 kullandım.

  18. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung firmasını servisiyle kötüleyenler xiaomi veya oppo alırım diyor, (zannedersin ki türkiyede bu firmaların servis ağı yaygın ve birebir değişim yapıyor) allahım yarrabbim sen büyüksün😂😂😂

  19. Ziyaretçi dedi ki:

    Samsung servis yönünden çok kaybetti , şimdi aynı cevabı ben size veriyorum , üretim hatası

  20. Ziyaretçi dedi ki:

    Parasi olan alir ne kadar mantikli bilemiyorum

  21. Ziyaretçi dedi ki:

    Telefon ve kameralarda zoom güzel lakin insanoğlu cins olduğu için onu kötülük içinde kullanır, zira teknoloji en çok kötü insanların isine yarıyor iyi insanlar ise elinde olanla idare edinmeyi yetiniyor

  22. Ziyaretçi dedi ki:

    En ufak şeyde kullanıcı hatası diyen bir servisi olduğu sürece samsung uzay mekiği ürettim desede almam , alırsam ya xiaomi yada oppo alırım

  23. Ziyaretçi dedi ki:

    Bilerek beklemekteyim s11 plus alacam 5gli modeli bekliyorum gelsin artık

    1. Ziyaretçi dedi ki:

      Teknik olarak Türkiye’ye gelip ilk calismaya başlaması 2023 ten sonra olacak 5g nin. Yani ustunde ucak motoru olsa farketmez. Aldanmayin boyle 5g oyunlarina.

  24. Ziyaretçi dedi ki:

    HEYCANLA bekliyorum s9+ dan geçiş yapacam samsung değişim kampanyası ile değiştirecem eminim muhteşem bi telefon olacak ekranda kamera kısmında delik olmaz inşallah ama olsada alacam samsung bi başka tek geçerim

" Samsung Galaxy S11 Plus özellikleri ortaya çıktı konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Samsung Galaxy S11 Plus özellikleri ortaya çıktı ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Samsung Galaxy S11 Plus özellikleri ortaya çıktı ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "

En yeni Videolar

  1. 1 Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik! Yılların iOS efsanesini Android ile bitirdik!
  2. 2 14:45'de Huawei Mate 40 serisi canlı yayınındayız! 14:45'de Huawei Mate 40 serisi canlı yayınındayız!
  3. 3 En efsane telefon bu! Lenovo Legion Pro inceleme En efsane telefon bu! Lenovo Legion Pro inceleme
  4. 4 Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk Yıllardır beklenen teknoloji! Mırıldanarak şarkı bulduk
  5. 5 Şarj canavarı realme 7 Pro kutusundan çıkıyor! Şarj canavarı realme 7 Pro kutusundan çıkıyor!
  6. 6 Yedeklediğimiz veriler ne kadar güvende? İşte cevabı! Yedeklediğimiz veriler ne kadar güvende? İşte cevabı!
  7. 7 Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk... Vivo X50 Pro elimizde! Türkiye'de ilk...
  8. 8 1 ayda 16 bin liralık kasa topladık! 1 ayda 16 bin liralık kasa topladık!
  9. 9 Online market alışverişi artık çok kolay! Online market alışverişi artık çok kolay!
  10. 10 11 yaşındaki Kerem'den EBA ve tablet tavsiyeleri! 11 yaşındaki Kerem'den EBA ve tablet tavsiyeleri!