Okunma

Samsung Galaxy S3 Mini Video İnceleme


22 Kasım 2012 Perşembe 19:00
Samsung Galaxy S3 Mini Video İnceleme

Ekim ayının ortalarında Almanya‘da duyurulan Galaxy S3 Mini, adından da anlaşılacağı gibi Samsung‘un hızlı bir satış çizgisi yakaladığı Galaxy S3‘ün daha küçük bir versiyonu.

4.8 inçlik ekranıyla pek çok kullanıcıya büyük gelen Galaxy S3‘ün 4 inçlik daha ufak bir alternatifi olacak olan Galaxy S3 Mini‘yi test merkezimizde ağırlıyoruz.

Samsung, Galaxy S ailesindeki tüm telefonlarında olduğu gibi, Galaxy S3 Mini de AMOLED ekrana yer veriyor. PenTile tabanlı ekranda 480 x 800 piksellik çözünürlüğü tercih eden Samsung, Galaxy S ve S Advance modellerinin önünde bir ekran performansı vaad etmiyor.

Samsung Galaxy S3 Mini‘ye ST-Ericsson‘un U8420 çipseti eşlik ediyor. Çift çekirdekli yapıda olan işlemci, ARM Cortex A9 mimarisini kullanıyor ve 1 GHz hızında çalışıyor. Grafik ünitesi olarak Mali 400 GPU‘sunun kullanıldğu işlemciye, 1 GB‘lık RAM eşlik ediyor.

Samsung Galaxy S3‘teki 16 / 32 ve 64 GB‘lık hafıza seçenekleri, S3 Mini‘de yarıya indiriliyor ve 8 / 16 GB olarak satışa sunuluyor. Her iki hafıza seçeneğinde de arttırılabilir hafızanın bulunduğunu söyleyelim.

Samsung Galaxy S3 Mini, Android 4.1.1 Jelly Bean ve en son çıkan TouchWiz Nature arayüzünü kullanıyor. Galaxy S3′teki akıllı bekleme ve S-Voice gibi yeni nesil tüm yazılımların kullanıldığı Galaxy S3 Mini, yazılımsal olarak Galaxy S3 ile birebir kadar yakın.

Kamera özelliklerine baktığımızda 5 Megapiksel çözünürlüğünde fotoğraflar çekebilen LED flaş ve otofokus destekli ana kamera, 720p video kaydı yapabiliyor. Üründe görüntülü görüşme için ön kamera da bulunuyor.

NFC, Bluetooth 4.0, DLNA, WiFi, GPS / GLONASS, 3G gibi kablosuz bağlantıları destekleyen Galaxy S3 Mini, tasarım olarak Galaxy S3‘ün minik versiyonu. Görsel olarak belirgin en büyük fark sensör ve ön kameranın sağ değil de sol tarafta bulunuyor olması ve home tuşu altında bulunan boşluğun fazlalığı.

1500 mAh bataryayla gelecek olan ürün, 9.9 mm kalınlığında olacak. Ağırlığı ise 111.5 gram olarak belirtiliyor. Dilerseniz Samsung Galaxy S3 ile ilgili pek çok detayı görebileceğimiz video incelememizi sizlerle paylaşalım. İyi seyirler.

Dış Görünüm:

Galaxy S3 modeline göre oldukça küçük bir yapıda olan üründe S3‘e göre 0.8 inç daha küçük bir ekran kullanılıyor. Kasa ve renklerin benzediği üründe en temel farklılık sensör ve kameranın yerleşimi diyebiliriz. Galaxy S3′te sensör ve kamera sağda yer alırken, S3 Mini‘de solda yer alıyor.

Samsung Galaxy S3 Mini Performans Testleri:

GeekBench:

Xperia P, Xperia Sola, Galaxy Ace 2 ve Galaxy Beam modellerine benzeyen donanımıyla beraber Galaxy S3′ten uzak bir performans sergileyen Galaxy S3 Mini, orta segment cihazlara benzer performans sunuyor.

{GRAPH::1407}

GLBenchmark:

Galaxy S2, Note, S3 ve Note 2′deki 4 çekirdekli Mali 400 GPU‘sunun kullanılmadığı Galaxy S3 Mini, bu yüzden grafik puanı açısından düşük skorlar alıyor.

{GRAPH::1408}

Samsung Galaxy S3 Mini Performans Testleri-2:

Antutu:

{GRAPH::1393}

Quadrant Standart:

{GRAPH::1390}

Samsung Galaxy S3 Mini Performans Testleri-3:

Nenamark 2:

{GRAPH::1392}

Performans testlerindeki sonuç pek değişmiyor. Jelly Bean avantajına rağmen pek çok ek yazılımla donatılan TouchWiz Nature arayüzünün performansı 3D deneyim haricinde genel olarak kötü etkilediği görülüyor.

Samsung Galaxy S3 Mini Teknik Özellikler, Fiyat ve Sonuç:

Teknik Özellikler:

İşlemci: 1 GHz çift çekirdek ST-Ericsson U8420

Ekran: 4 inç Super AMOLED 480 x 800 piksel çözünürlük 233 ppi

Grafik İşlemcisi: Mali 400

RAM / Depolama: 1 GB /  8 – 16 GB + microSD

Yazılım: Android 4.1.1 Jelly Bean + TouchWiz Nature

Kamera: 5 Megapiksel LED flaşlı ana kamera + 720p video kaydı

Ön Kamera: VGA

Batarya: 1500 mAh

SAR Değeri: Avrupa bölgesinde 0.52 W/Kg

Fiyat: 999 TL

Sonuç:

Samsung‘un Galaxy S3 modeli, ek yazılım özellikleri ve pek çok artısıyla piyasadaki dikkati üzerine çekti. Akıllı telefon pazarının en çok satan telefonu olmayı başaran Galaxy S3, büyük ekrana karşı ön yargılı olmayan pek çok insanı kendisine bağladı. Daha da büyük ekran severler ise Galaxy Note 2‘ye yöneldiler.

Samsung‘un şimdi bir hedefi kalmıştı o da daha küçük ekranlı telefon isteyenlere seslenmek. Geçtiğimiz günlerde tanıttığı Galaxy Nexus’un yenilenmiş versiyonu olan 4.65 inçlik Galaxy Premier ve 4 inçlik Galaxy S3 Mini bu modellerden biri.

Samsung, Galaxy S3 Mini‘yi oldukça önemli bir isimle saha sürdü. Fakat karşımızda tam olarak Galaxy S3 adını haketmeyen bir telefon duruyor. Daha önce incelediğimiz Galaxy S Advance modelinden çok daha fazla artı sunmayan Galaxy S3 Mini, temel hatlarıyla Galaxy S Advance modelinin makyajlanmış bir varyasyonu olarak görülüyor.

TouchWiz Nature arayüzüyle beraber Galaxy S3‘teki pek çok yazılımsal özelliği alan ürün, S-Voice gibi önemli bir özelliği de alıyor. Galaxy S Advance modelinden farklı olarak NFC ve 1 GB RAM ile gelen ürün, 1500 mAh batarya ile Galaxy S2′den daha iyi bir pil ömrü sunuyor.

Ürün için kısaca diyebileceğim yorum şu olur Galaxy S Advance ile Galaxy S2 arası bir model. Fiyatı da bunu destekliyor. Fakat 1000 liraya çok daha iyi alternatifleri var gibi duruyor. Özellikle artık mazide kalan PenTile tabanlı 480 x 800 piksellik AMOLED ekran hiç cezbedici gelmiyor. Keşke Samsung, Galaxy S3 Mini adına yaraşır bir donanımla telefonu piyasaya sürseydi demeden kendimi alamıyorum.

:: Samsung Galaxy S3 Mini’yi beğendiniz mi? Sizce fiyatına göre alınabilir bir ürün mü?

{AUTHOR}
{ARTICLE_LINK}

 

 


yazarTolga Küçükyılmaz

Çocukluktan beri iyi bir teknoloji takipçisi olan Tolga Küçükyılmaz, tekrar ShiftDelete.Net okurlarına en güncel teknoloji bilgilerini aktarmaya devam ediyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

139 yorum - “Samsung Galaxy S3 Mini Video İnceleme”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Bu şarj girişinin yanındaki delik nedir

  2. SDN Okuru dedi ki:

    orjinalliği nasıl anlaşılıyor? sensor dokun yeşil yanıyorsa falan diyor ama ordaki bütün kutucuklar turuncu yanıyor yani ben vatan da aldım ve sensor dokunduğumda yeşil yanmıyor şimdi telefon orijinal değil mi? bir de bazı telefonnlarda ön kamara yanında iki delik daha var bazılarında ise sadece ön kamera deliği var nasıl oluyor yada neden oluyor bu?

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Ben telefonları çakma veya orjinel olarak nasıl farkedebilirim mesela s3 mini üzerinden olarak bi çakma s3 mini ve bide orjinel s3 mini olara nasıl ayırd edebilirim

  4. SDN Okuru dedi ki:

    abe ben bi türlü benim telefon s3mini ama ben bi arkadştan bluetooh ile bi oyun yüklyecem olmuyor ya yardmcı olrsun

  5. SDN Okuru dedi ki:

    Kullanmadan yorum yapmayın diye zırvalamışsınız ama ben aldım kullanıyorum. Rezalet bir telefon. 1.si şarj sorunu neredeyse günde 2-3 kere şarj etmek zorunda kalıyorum. 2.si telefon açıkken kapalı gözükü***** bunun nedenini hatta bağlayacak arkadaşlar çıkacaktır alakası yok 10 senedir aynı hattı kullanıyorum diğer telefonlarda sorun çıkmadı. 3.sü de dokunmatiği çok sağlıklı değil takılıyor bazen çalışmıyor

  6. SDN Okuru dedi ki:

    Kardes Bnde şu an s3 mini var vr gayet memnunum. Kamerası 5 megapiksel olabilir ama olanı var olmayan var. Bnce gayet gzel. Cihazın 5 gb Hafızası var. Bnim yaşadığım sadece 2 sorun var. Biri android sürümü 4.1.2 olması ve sd kartına yüklediğim uygulamalrı kaydetmemesi sadece video ve fotoğraf kaydediyo. Onun dışında bnce s3 ü aratmayacak bir cihaz. Hemen bilip bilmeden konuşmayın. Önce elinize alında öle konuşun.

  7. SDN Okuru dedi ki:

    InCall programı ile gelen giden tüm çağrılar mp3 olarak kaydedilebiliyor. Harika.
    Ayrıca incelemede ekranın piksellerinin göründüşü söylenmiş. Ben göremiyorum. FullHD video çok mu grekli onu da bilemedim.

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Hangi kamera ile çekmişler ise pikseller o yüzden görülüyor. Hata zaten telefonda değil kamera da. Ben bizzat inceledim telefonda piksel falan görülmüyor, aksine daha parlak bir görüntü ve çözünürlük veriyor.

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Bende almistim menü geçişlerinde internet hizinda kamerasinda bir sorun yok. Beklentiler de önemli tabi

  10. SDN Okuru dedi ki:

    tolga bey
    kara lıste var ama no cıkartma yok yardımcı olurmusunuz

  11. SDN Okuru dedi ki:

    T 40 alin bence performans esit ve cok kullanisli

  12. SDN Okuru dedi ki:

    slm ya bu telefon aralarında kaldım galaksı s3 mını core mı yoksa nokıa 500 mu

  13. SDN Okuru dedi ki:

    s3 miniyi ben kullanıyorum gayet güzel ekranında bana gayet iyi göründü ama bu videoda biraz tuhaf çıkmış ekran.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    ub fiyata bu telefonu alınnıza koyun pikseller o kadar da kötü değil adam ekrarnın dibine girince öyle olmuş bence bu fiyata bu telefon zor ve 1 gb ram var bu en dikkat edilmesi gereken yer

  15. SDN Okuru dedi ki:

    telefondan anlamayan 3-5 keriz burda telefonu kötülemiş bu fiyata alınacak en iyi telefon hiç kötülemeyen ekranıda çok iyi pikselleride sayma gibi bişey yok bu telefonu beğenmeyen gitsin 3310 kullansın

  16. SDN Okuru dedi ki:

    samsung mu vırrrrrrrrtttttt telefon

    KRAL NOKIA LUMIA 620

  17. SDN Okuru dedi ki:

    TELOFONUN EKRANI HİÇDE VİDEODA GÖRÜNDÜĞÜ GİBİ DEĞİL ARKLAR
    HTC DESİRE X FİLAN HEPSİ HİYAKEYE TELOFON GAYET BAŞARILI EN ÇOK SATILAN TELFONLAR ARASINDA YER ALIYOR

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar sadece elran performansı kötü onun dışında performabs olarak iyi mesela lg optimus l9 dan performans olarak daha iyi l9 da 800 tl benim arkadaşımda l9 var suway surf ve hungry shark evo da perfoans l9 dan daha iyi

  19. SDN Okuru dedi ki:

    herkez ön yargılı davranıyor elinize alıp baktınızmı been aldım çok memnunum o sony nin saçma arayüzünden iyidir

  20. SDN Okuru dedi ki:

    ekran konusunda çok ağır eleştirmiş söylediklerine katılmıyorum … pixeller 20 cm den bakarsan evt belli oluyor ama normal kullanımda burda abarttığı kadar kötü değil …telefonu kullanıyorum çok hızlı ve akıcı özellikler internetteki hızı muhteşem ve aldığıma hiç pişman değilim 730 tl ye aldım bu fiyata alabileceğiniz en iyi cihaz

  21. SDN Okuru dedi ki:

    telefon harika telefondan anlamayan adamlar zirvaliyo yok piksel sayiliyi yokbilmemne htce iyi hetece kullandim ekran bespara etmez biri ayfon ekran iydemis falanfilan ayfon retina ekran oldugu icin birazdaha canli duruyo hepsi bu milletin aklini bulandirmayin

  22. SDN Okuru dedi ki:

    NFC yok!!!

  23. SDN Okuru dedi ki:

    lan bi ezik ezik konusup durmayın sanki bana surda galaxy s4 kullanıyorsunuz da tlefon beğenmiyorsun mal fakirler aptallar ya bilmm ezik ti kötüydü hayatınızda anca 3310 kullanan ezik fakirlere gelsin bu mesaj

  24. SDN Okuru dedi ki:

    5 dk. önce shiftdeletenin hazırladığı sony xperia sola videosunu ***** enamark’tan 28.8 puan almış ve adam ”akıcı oyun deneyimi yaşatıyor” ***** mini 38.8 puan almış…

  25. SDN Okuru dedi ki:

    eee ben aldım şimdi gerimi vereyim

  26. SDN Okuru dedi ki:

    S3 mini oyunlarda çok takılıyor. Bunu alıcağınıza gidin Xperia sola alın.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    telefon kötü değil ama s3 adı altında biraz daha iyi bir telefon olabilirdi

  28. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar galaxs s3 mini çoğ kişi memnun siz ne arıyorsunuz anlamadm siz çıkarında bi elefon görelim herkese tavsiye ederm samsung idoolumsünn …

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung galaxy fame yi tanitirmisiniz

  30. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar telefon bnde var ekranı süpr burda çok yanlış tanıtılmış ben herkeze tavsiye ediyorum

  31. SDN Okuru dedi ki:

    XPERİA P !

  32. SDN Okuru dedi ki:

    bunun yerine xperia p veye sola çok daha iyi diye düşünüyorum sonuçta samsung gibi toplama kore malı değil ekranı çizilmeye dayanıklı kamera desen samsung yanında yarışamaz xperia p aynı fiyat aralıgında çok daha iyi

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Bence süper bir telefon kullaniyorum ve çok memnunum Allah aşkına bor telefondan ne bekliyorsunuz mucize Bekliyorsaniz daha cok bekler siniZ ayrica mukemmel ötesi özellikler istiyorsanizda cok pahaliya patlar

  34. SDN Okuru dedi ki:

    AllShare Özelligi Bulunuyomu Bu telefonda ?

  35. Empatik dedi ki:

    İçim karardı şu yazıları okuyunca

  36. SDN Okuru dedi ki:

    kimisi yazmıs yok xperia yok bilmem ne onlar samsungun yanından geçemez bilip bilmeden konusmayın samsung s3 dünyada 30 milyon sattı sizin saydıgınız telefonları 3-5 akıllsız insan alıyo artık hangi mantıkla alıosa

  37. SDN Okuru dedi ki:

    bende galaxy s3 mini kulanıcısıyım öle pixeller falan görünmüyo milleti kandırmayaın büyüteçle mi bakıyosunuz ekrana ben kullanyorum arkadaslar hiç bi sıkıntısı yok büyük oyunları falan kasmadan oynuyorum internette rahatça dolasıyorum hatta laptopumla bile yarışabiliyo internet hızında en ufak bi takılma kasma yok telefon süper adının mini olduguna bakmayın baya büyük işinizi görcek derecede

  38. SDN Okuru dedi ki:

    kötü diyosun ama galaxy tab 2 ile aynı işlemciye sahip

  39. SDN Okuru dedi ki:

    süper bi cihaz bence piksel sorunuda yok tek sıkıntısı flaşh desteginin olmaması bence ben flaşh desteginin olmadıgını ögrenince pişman oldum aldıgım için…

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlarr Xperia P mi S3 Mini Mi Ön Yargı İle Konuşmayın ! 2si Arasında Kaldım Bi Yardım Edin Ayrıca Çıkmaz Batarya Sorun Yaparmı?

  41. SDN Okuru dedi ki:

    merhaba ben yenı s3mını aldım ve acayıp derecede sarj sorunu yaşıyorum,telefonda uretım hatası oldugunu duşunmeye basladım bana yardımcı olursanız cok sevınırım. ılk olarak telefonu 2.5 saatte 0 sarj edıyorum bugun tum uygulaları kapattım,ekran ısıgını sonurdum ve hıc bır sey yapmadan telefonu ıncelemeye başadım. saat 9:30da sarj olan telefonum 11:54 de w,12:00 de v, 12:29 da r (sadece 1 msj attım), 12:41de a e ***** acık olunca,oyun oynayınca yada muzı dınleyncede 3-4 saatten fazla gıtmıo telefonun sarjı.sızce bu normal mı çok pişman oldum ben

  42. SDN Okuru dedi ki:

    baba parası sizde akıyor herkezin sizler gibi milyarları yok malasef bence cok güzel bi telefon eğer paranız fazla geliyorsa birazınıda millete dağıtında onlarda alsın 3000 tl lik telefon…….. boş konuşmayın

  43. SDN Okuru dedi ki:

    saçmalıyorsunuzya bundan iyi telefonmu olur.S advance diyorsunuz ama sadece özellikleri değil dış görünüşüde önemli Bence en iyisi S3 mini TOLGA SENDE SAÇMALAMIŞSIN TELEFONU AŞAĞILAMISSINDA AŞAĞ***** FAZLA AŞIRIYA KAÇTIN

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Yani bu arkadaslar neyi anlatmaya çalışıyor adam daha telefonu eline almamis sayip dökü***** arabistandan aldim 600 tl ye
    ….s3 te yaptigim herşeyi bu fiyata ***** harika..sygic kullaniyorum su ana kadar en ufak kasma yok…sadece usb kablosundan veri yavas ***** bir telefon..ama telefon tablet degill:)))))

  45. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar ben htc desire x le bunun arasında kalmıştım aldığım yerde bu daha iyi dediler ve bunu aldım iyikide bunu almışım yorumlara inanamadım çok güzel bir telefon renkler çok canlı hızlı çözünürlüğüde gayet iyi fotoğraf çekmeside her özelliğinden memnun kaldım ve hiçte kalın değil gayet iyi bir telefon insanları yanıltmayın!

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Yani telefonu ezelim mi övelim mi Tolga abi karar ***** ezmişin bir sevmişin nasıl inceleme bu olmadı BAN!!!

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Tlf hos guZel ama sarji hic dayanmiyor kafayi yicem yaaaaaâa help meee

  48. xman88 dedi ki:

    fiyat farkınıda hesaba katarsak s3 mini mi xperia sola mı.

  49. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonun boyutu hiçde mini değil manyak bir telefon hıphızlı iphone 5 den iyi ekranı çok ince dokunmatiği mükemmel videoya bakmayın telefonu aldınızmı bırakamazsınız en az 30 uygulama yükledim hıphızlı
    mallar ekranı çekememiş

  50. SDN Okuru dedi ki:

    screen yapılabiliyormu

  51. SDN Okuru dedi ki:

    bunu gerçekten becerememişler 🙁 nokia lumianın en düşüğü bile nerdeyse buna kafa tutuar 😉

  52. SDN Okuru dedi ki:

    Bu ürünle desire x arasında kaldım şu an desire x’e daha yakınım ama karar veremedim bide desire x alırsam pişman olurmuyum diye korkuyorum çünkü telefonu en az 2 yıl kullanmak istiyorum sizce ne yapayım..

  53. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaş ben kullanıyorum memlunum ekranı 10 numara 10 yıldız gidin bir mağzaya bakın nasıl olduğuna ön görüşlerinizle alacak adamıda kararından vaz geçiriyorsunuz !!!!!!!!

  54. SDN Okuru dedi ki:

    la daha telefonu elinize almamışsınız konuşuyosunuz ya 😀 ne eksiğini gördünüz anlamadım 😀 ne güzel telefon işte kafayı mı yediniz

  55. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaş şu sallayan arkadaşlar mini kullanmışlar mı çok merak ediyorum 800 tl ye alınacak en iyi telefon neyin kafası bu anlamadım! 😀

  56. SDN Okuru dedi ki:

    ßence mükemmel beğendim kalın değil ve çözünürlüğü çok iyi çıplak gözle canlı incelediğinizde mağazadan bu telefonu almadan çıkmak ***** içinde uygun boyda ve seçenekleri cok ***** NOKİA 1110’a kaLsın. -,-

  57. SDN Okuru dedi ki:

    Ben Aldım Kullanıyorum ve pixel gözükmüyor.

  58. SDN Okuru dedi ki:

    O pixelleri sayan arkadaslar. Sizdeki o göz ise bendeki armut.. Çok ayıp milleti kandirmayin s3’le neden kiyasliyorsunuz ayni fiyattami! Sarj haric neresi eksi bunun boş konuşan nede çok öyle..

  59. SDN Okuru dedi ki:

    Nfc ***** sitede var yazmislar dikkat ***** aldim beğ***** vereceğiniz paranın yarısına ace alın daha iyi.

  60. SDN Okuru dedi ki:

    merhaba ben 5 gündür kullanıyorum,ama her gün şarj ediyorum.
    bütün gece kapalı olduğu halde sabah şarjı % 70 lere düşüyor,nedenini bilen varsa açıklayın lütfen

  61. SDN Okuru dedi ki:

    PİKSEL SORUNU YOK.. BEN TELEFONU 1 HAFTADIR KULLANIYORUM. RESMEN 1 HAFTA İÇİNDE TELEFONUN ANASINI AĞLATTIM DİYEBİLİRİM 🙂

  62. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonu eline almayan arkadaşlar boş boş konsmasın, ekran pixelleri hiç belli olmuyor, sonuçta siz telefonu gözünüzün dbine kadar yakınlaştrmıcksnz ya. bnce on nmara alınabilecek bi telefon.

  63. SDN Okuru dedi ki:

    starım vardı sattım 600 lira koyup hepsi buradan aldım gerçekten android sürümü ve hız olarak iyi

  64. SDN Okuru dedi ki:

    bu telefona herşeyi diyin eyvallah da pixelleri görünüyor demeyin yav yu h bilader! alıcak olanlar ister bana inanin ister inanmayin(vallahi kendiniz kayıbedersiniz!) bu telefonda pixel falan gözükmesi gibi bir durum yok!!! üstelik Fiyat/Performans açısından da en iyi telefonlardan birisi hatta ve hatta birincisi! :))

  65. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ister inanın ister inanmayın ama Tolga Cem Küçükyilmaz’i severim fakat ı-ı-ı olmamış bu sefer! Piksellerinin sayildiklarina sürekli dikkat çekmiş! Hayır! Ben bizzat kullandım yok öyle bir şey! Sadece aydınlatayım dedim ki kanmayın böyle bir videoda söylenene . . . :))

  66. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonu 20gundur kullaniyorum. Görüntü ses hız foto video çekim kalitesi vb. teknik özellikleri ve şıklığı ile gayet iyi. Gelgelelim çok sık şarj gerekiyor. Bu da tüm artılarını silip süpürüyor.

  67. SDN Okuru dedi ki:

    Almasaydim

  68. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonu 20gundur kullaniyorum. Görüntü ses hız foto video çekim kalitesi vb. teknik özellikleri ve şıklığı ile gayet iyi. Gelgelelim çok sık şarj gerekiyor. Bu da tüm artılarını silip süpürüyor.

  69. SDN Okuru dedi ki:

    Hersey bir yana SARJ PROBLEMI VAR…. daha ne olsun.. pişmanızzz

  70. SDN Okuru dedi ki:

    galaxy s3 ün mini modeli olması için ne özellik gerekirki adı üstünde mini

  71. SDN Okuru dedi ki:

    Ben iPhone 4s kullanıyorum Eniştem s3 mini almış çok hoşuma gitti gercekten çok güzel tlf pikselleride belli olmuyor süper tlf valla

  72. SDN Okuru dedi ki:

    kullanmayipta sacma sapan yorum yapan arkadaslar o saydiginiz pikselleri mikroskopla mi saydiniz ekran o kadar canli ve guzel ki s3 le yan yana getifdiginde s3 ten bile daha canli duruyor sebebi de ekran kuculunce piksellerde siklasmis SDN yd cin mali gondermisler anlasilan

  73. SDN Okuru dedi ki:

    Bimekste inceleme fırsatım oldu gerçekten on numara telefon yok pikselleri sayılıyormuş yok menü geçişleri yavaşmış hepsi faso fiso.

  74. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefonu 1 hafta önce aldım yorumlarda herkes sacmalamıs çok memnunum ben kamerası haric 10 numara telefon

  75. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonu aldım 1 haftadır kullanmaktayım hiç bir problem yok piyasada ki bin liralık telefonlardan cok daha iyi burda ki yorumlar kesinlikle gerçegi yansıtmıyordur ben almayı düşünenler için tavsiye ederim.

  76. SDN Okuru dedi ki:

    s3 varken kim bunu alırki

  77. SDN Okuru dedi ki:

    Valla neden bu kadar yerden yere vurulmuş anlamadım. Her türlü işimi görüyor. Ben memnunum. Oyunumu da oynuyorum, internetime de giriyorum dokunmatiği de iyi. Ses kalitesi hoş. Kendisi zarif. Bir problem yaşamadım. s3 1.700 tl bu telefon 940-999 arası. Eğer aynı özellikte olsalardı bu telefon da 1.300 tl gibi bir fiyatta olurdu. Tabi ki de daha düşük çözünürlükte ve hızda olcak. Buna göre de değerlendirelim. Bu fiyattaki telefonlarda en iyilerden bence.

  78. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar telefonu 1 haftadan beri kullanıyorum ve çok memnunum. Ayrıca flash player 11.1.115.27 apk sürümü ile flash player sorunu nu ortadan kaldırabilirsiniz. Çok zarif bir telefon.

  79. SDN Okuru dedi ki:

    avrupada 1euroya satılan telefonu türkiyede 1000tlye satıyorlar öyle mi? yazık gerçekten çok yazık!!!

  80. SDN Okuru dedi ki:

    Elinize sağlık ama videoda bir ince uzun bir de geniş İKİ telefon var. Hangisi galaxy s3 mini?

  81. SDN Okuru dedi ki:

    Valla ben aldım ve kullanı***** ekran ***** okudum çoğu arkadaş kullanmadan yani ön yargılı yazmış herhalde.

  82. SDN Okuru dedi ki:

    yorumların hiçbiri faydalı değil saçma sapan

  83. SDN Okuru dedi ki:

    çok ciddi tanıtıyosun abicim ya arada espiri falan yap dövecek gibi bakıyosun

  84. SDN Okuru dedi ki:

    Bende almayı düşündüm ama yazanların hepsi kullanıcımı merak ediyorum doğrusu

  85. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia s candir
    . 🙂

  86. SDN Okuru dedi ki:

    bu paraya alınacak en son telefon

  87. SDN Okuru dedi ki:

    Telefona camur atan arkadaslar her hafta telefon degistirip baba parasi yiyen zenginler galiba…Herkes cep telefonuna sizin yaris ati mantiginizla bakmiyor beyler! Halaa tuşlu telefonlar kullananlar var, yavas gelin biraz…

  88. SDN Okuru dedi ki:

    S3 mini ancak bu kadar yerden yere vurulabilirdi. biri 1000 lira biri 1800. Kusura bakmayın da 800 lira farkın da bir nedeni olsun. Bu 800 lira farkla piyasada 100 lerce farklı telefon alabiliyorsunuz.
    Siz galiba 20 milyar verip de mercedes almak istiyorsunuz.

  89. lXinTl dedi ki:

    Ben ekranda hayal kırıklıgı yasadım belki işlemci daha iyi birşeyler olaiblirmiş.Sonucta 1ghz nin standart oldugu donemde degip degmeyecegini tartısmak lazım sadece özellikleri svoice nfc ve sensorlerden almıs ve kasa yapısı elbette

    Ama sunu demeliyim bence bayan telefonu olarak adlandırılabilir kac bayan delicesine uygulama yukler ki?
    s3 de populer bir telefon ve sonucta buda yeni cıktı o yuzden bayanlara yakısır dun otobuste bir bayanda gordum telefonu ve s3 gercekten buyuk durdu tamam bende s3 kullanıyorum hemde severek ama bayanlarda kaba durabiliyor s3 mini bayan telefonudur bence
    elinize saglık inceleme için

  90. SDN Okuru dedi ki:

    ben bu insanları anlamıyorum 700 liralık lg optimus l7 berbat diyosunuz 200 300 lira arttımı özellikler artıyo oanada pahalı gereksiz diyosunuz nasıl telefon istiyosunuz anlamış degilim bu telefon şuan kim olursa olsun ne uygulama kurarsa kursun acamıcak derecede degil üstelik ben gidip htc desire x 950 tl verip ne flaş ne ön kamera… yok bunu alacagama 50 tl daha fazla verip daha iyisini alırım o da galaxy s3 mini alamayı düşünen arkadaşlar bence tereddütsüz alabilir.

  91. SDN Okuru dedi ki:

    valla ben aldım orada gosterdıgı gıbı pıkseller bellı bıle degıl ve ıkı tane daha alacagım cok hosuma gıttı cekım kalıtesı ınternet kalıtesı kullanmaya bosuna yorum yapmasın arkadaslar

  92. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar sizde s3 mini mi almalıyım yoksa LG optimus 3d max mı almalıyım yardımcı olur musunuz ?

  93. SDN Okuru dedi ki:

    htc desire x ve samsung galaxy s3 minin karşılaştırmasını yaparmısınız teşekkürler 🙂

  94. SDN Okuru dedi ki:

    güael bir ürün ama star 3 bile daha güzel gözüküyo

  95. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia P varken çok gereksiz olmuş bu.

  96. SDN Okuru dedi ki:

    çoookk ama çok satacak bu cihaz çook

  97. SDN Okuru dedi ki:

    Telefonu resmen kötülemişsiniz sanki düşman firma adına çalışıyormuşsunuz izlenimi veriyor

  98. veyselgunduz dedi ki:

    mini 30.11.2012 de Türkiye de teknoloji satan sitelerin hepsi ön sipariş açmış ve 999 TL satıyorlar
    *****

  99. SDN Okuru dedi ki:

    Tolga bey lütfen galaxy s3 mini ile htc desire x i karşılaştırırmısınız herkez ikisi arasında gelip gidiyor sizin yorumlarınızdan sonra kesin kararı vericem şimdiden teşekkürler

  100. SDN Okuru dedi ki:

    Tolga bey Flash player desteği varmı telefonun bunu konuyu açıklarsanız seviniri

  101. strKullaniciAdi dedi ki:
    Originally Posted by engerex
    Allah aşkına söyleyin şu telefon 16 çekirdekli ve 32 GB RAM sahibi olsaydı ne işinizi görecektiniz? Çok güçlü oyunlar mı oynuyorsunuz? yada Server mı kuruyorsunuz telefona anlamış değ***** />
    Birde adını mini koymuşlar 4"’lik dev bir ***** />

    S3 almak isteyip boyutu ve fiyatı yüksek gelenler için uygun bir ürün.

    S3 de bile nfs kasıyor bu telefonda yeni çıkan oyunlar hiç oynanmaz :/ Hadi oyunları geçtim arayüz bile ara ara kasıyor s3 de var sen düşün bu telefoncuğun halini.

  102. hamza5806 dedi ki:

    s2 alırım daha iyi
    bu telefonu alsam millet bu s3 ün çakması der

  103. SDN Okuru dedi ki:

    Tolga Bey Htc Desire x ve Samsung galaxy s3 mini karşılaştırmasını istiyoruz.

  104. SDN Okuru dedi ki:

    Böyle bir dönemde böyle bi smartphone üretmek akıl işi değil iphone a hak veriyorum ios özel bir sistem

  105. SDN Okuru dedi ki:

    Güzel değil.

  106. SDN Okuru dedi ki:

    1000 tl maaşım var kalkıp ta kazandığım paradan fazlasını bir telefona yatırmam, isterse dünyanın en iyisi olsun,, hava civa işleri bunlar ilgilenlere duyurulur.. :))

  107. SDN Okuru dedi ki:

    Ekran süpermiş,1000 tlye kakalar artık samsung bunu…

  108. SDN Okuru dedi ki:

    600 tl olsun alıyım. Buna vereceğim paraya s2 alırım ya bu nasıl fiyat mantığı samsungu anlamak zor

  109. SDN Okuru dedi ki:

    incelemede kullanılan telefon özelliklerini gösteren programın adı nedir arkadaşlar bilen varmı ??

  110. SDN Okuru dedi ki:

    Artik LG NEXUS 4 un incelemesini yapsaniz TOLGA BEY..

  111. freewill dedi ki:

    o değil de tolga bey her incelemede daha da mı kilo alıyor anlamadım

    telefona gelecek olursak gereksiz bir alternatif olmuş

  112. SDN Okuru dedi ki:

    Galaxy s3 resmen hakaret etmiş***** bu video yu izledim sonra galaxy s3 baktım. Ve halil sezai gibi isyan ettim 🙁 şimdi ye kadar galaxy s3 herhangi bir sorununu görmedim. Kesinlikle süper.

  113. SDN Okuru dedi ki:

    aşırı dandik beş para etmez hiçde satmaz bu cihaz boşa çıkmış

  114. SDN Okuru dedi ki:

    Bu cihazin adini yalnis koymuslar. Galaxy s3 ibaresi hic olmamaliydi.

  115. SDN Okuru dedi ki:

    Telefon gerçekten çok çok kötü olmuş. Hele bir de 1000 lira istiyorlar tam komedi. 700 lira belki eder etmez. Yazık samsung ta nokia gibi birbirinin aynı 50 tane model çıkarıyor. Sonu aynı olmaz umarım.

  116. SDN Okuru dedi ki:

    Yok sewmedim

  117. SDN Okuru dedi ki:

    Kdv haric 846 lira

  118. SDN Okuru dedi ki:

    Telefon Samsung olunca detaylıca incelemiş yazının sahibi. Bence Galaxy adından yararlanmaya çalışan kötü bir model.

  119. SDN Okuru dedi ki:

    Bu telefon = Samsung Galaxy S Advance TouchWiz Nature Android 4.1’den başka bir şey değil! Eğer Galaxy S Advance, 4.1 sürüm güncellemesiyle birlikte TouchWiz Nature arayüzünü alırsa bu telefon, yani S3 Mini çöp olur… Aradaki tek fark, kasadan ötürü görünüyor 🙂

  120. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia P ile bunun arasında kaldım ama ekran çok kötüymüş.Ayrıca P nin alüminyum kasası daha dayanıklı duruyor.

  121. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung ekran koymayı unutmuş…

  122. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia S P Ve U daki Sony taktiğine özenmiş Samsung aynı modelin küçüğünü yapma.

  123. SDN Okuru dedi ki:

    Ekran felaket ya,1000 tl isterler buna yada 999 =D

  124. SDN Okuru dedi ki:

    bu telefonla htc desire x arasında kalmıştım videoyu izledikten sonra kararımı verdim htc desire x alıyorum

  125. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia P varken alı***** üstüne üstük ***** aynı.

  126. karizmaxi dedi ki:

    Galiba sadece tasarımı S3’ün aynı, boyutları küçük olduğu için S3 mini demişler. Bir de Anasayfa da Nokia Lumia Reklamları vardı bu incelemeyi koydunuz oldu mu şimdi reklamlar *****

  127. as66 dedi ki:

    Tolga bey Cihazda Usb On The Go özelliği mevcut mu bu konuda bilgi verebilir misiniz?

  128. SDN Okuru dedi ki:

    bunu alacağınıza s2 alın 4.3 inc oda hem ucuza gelir

  129. SDN Okuru dedi ki:

    4 inc mini mi olur ya hahahahahahahaha 😀

  130. SDN Okuru dedi ki:

    s2 ezer geçer bu telefonu

  131. SDN Okuru dedi ki:

    Boyutu neysede özellikleri kırpa kırpa kel etmişler telefonu.

  132. ScienceNET dedi ki:

    Pikseller nasıl da görülüyor öyle? Çözünürlüğü kötüymüş.

  133. El Padrino dedi ki:

    Berbat bir telefon ***** şuana dek ürettiği en fiyasko ürün.Bari S3 adı altında çıkarmasaydınız.

  134. engerex dedi ki:

    Allah aşkına söyleyin şu telefon 16 çekirdekli ve 32 GB RAM sahibi olsaydı ne işinizi görecektiniz? Çok güçlü oyunlar mı oynuyorsunuz? yada Server mı kuruyorsunuz telefona anlamış değ***** />
    Birde adını mini koymuşlar 4"’lik dev bir ***** />

    S3 almak isteyip boyutu ve fiyatı yüksek gelenler için uygun bir ürün.

  135. MertKARA dedi ki:

    Olmamış bu yapamamışlar.

  136. SDN Okuru dedi ki:

    Bence fazla kalın.

Yorum yazın

Geri bildirim