Okunma

Samsung Galaxy S4 Active Ön İnceleme


20 Haziran 2013 Perşembe 21:30
Samsung Galaxy S4 Active Ön İnceleme

Samsung, Galaxy S4 modellerine yenilerini eklemeye devam ediyor. Referans Android işletim sistemini kullanan Galaxy S4 Google Edition ve 4.3 inç ekran ile gelen Galaxy S4 Mini modelinden sonra Samsung, Galaxy S4 Active ile karşımızda.

GT-I9295 kod adına sahip olan Galaxy S4 Active, LTE destekleyen Galaxy S4 modeli olan GT-9505 ile benzer teknik özellikleriyle dikkat çekiyor.

Galaxy S4‘teki 13 Megapiksel kamera yerine 8 Megapiksellik kameraya yer verilen Active’de, yine Full HD ekran var ama bu sefer Super AMOLED değil de LCD tabanlı bir ekran kullanılıyor.

Samsung Galaxy S4 Active Hakkında Her Şey

Suya ve toza karşı dayanıklı

IP67 sertifikasına sahip olan Galaxy S4 Active, suya ve toza karşı dayanıklı. 1 metre derinliğindeki suya, 30 dakika boyunca dayanabilen Galaxy S4 Active, kullanıcılarına farklı bir deneyim sunacak.

Su altında çekim yapabilmeyi etkin kılan Samsung, “Aqua Mode” adı verilen bir çekim modu sayesinde su altından başarılı video ve fotoğraf çekim imkanını bizlere sunuyor.

8 Megapiksel kamera, Full HD video kaydı, HDR modu gibi özelliklere de sahip olan ürün, başarılı kamera özellikleriyle dikkat çekiyor. Ürünle ilgili daha fazla detayı video incelememizde görebilirsiniz.

:: Samsung’un yeni modelini nasıl buldunuz?

 




yazarHakkı Alkan

ShiftDelete.Net'in kurucusu olan ve aynı zamanda içerik üretmeye devam eden yazar; kişisel sitesi hakkialkan.com üzerinden de blog güncellemektedir. 
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

47 yorum - “Samsung Galaxy S4 Active Ön İnceleme”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Çok uzun yıldır kullanan varmı hala

  2. SDN Okuru dedi ki:

    16 gb dahili hafıza var,8 gb telefon kullanıyor

  3. SDN Okuru dedi ki:

    16 GB’lık alanın ne kadarlık kısmı uygulamalar için ayrılmış acaba?

  4. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung en iyi telefon üreticisi bence herkeze göre işe yarar şık donanımlı telefonlar üretiyor bence bu telefonuda mükemmel

  5. SDN Okuru dedi ki:

    nasıl oluyorda jack girişinden su geçmio

  6. SDN Okuru dedi ki:

    xperia znin ekranı dandik ekran solmuş kara lahana gibi 😀

  7. SDN Okuru dedi ki:

    Jack giriside ozel yapim oda suya dayanikli

  8. SDN Okuru dedi ki:

    galaxy s4 active modeli suya dayanıklı ise 3.5jack girişi nasıl açıkta duruyor?oradan su girmiyormu?

  9. SDN Okuru dedi ki:

    sony icat ediyor samsung çalıyor apple icat ediyor gene samsung çalıyor kendi başına bir halt yiyemeyen bir marka işte bedavacı

  10. SDN Okuru dedi ki:

    bak garii leğen samsunga bak xperia z yi mi taklit ediyo bu şimdi

  11. SDN Okuru dedi ki:

    SAMSUGUN TASARIM ANLAYIŞI KIT ZATEN NERDE BİŞEY GÖRSE HEMEN TAKLİT EDER MALZEME KALİTESİ 0 MASA ÜSTÜNDEN YERE DÜŞÜP PARÇALANAN S 3 ÜMÜ SERVİSE GÖNDERDÜM 600 TL EKRAN PARASI İSTEDİLER BUN DAN SONRA TEK KURUŞ PARAMI VERMEM HARAM OLSUN SAMSUNGA XPERİA Z ALDIM ÇOK MUTLUYUM DENİZDE HAVUZDA HER YERDE ÇALIŞIYOR VERDİĞİM PARA HELAL OLSUN

  12. SDN Okuru dedi ki:

    Önemli olan IP67 sertifikasıdır. Bu sertifika yoksa teknik servis rahatlıkla yok tıpayı kapatmadın, yok şu önlemi almadın diyerek servis kapsamı dışında tutabilir. İxperia z’nin tasarımı veya başka birşeyi güzel olsa ne yazar. Telefona birşey olup servise gittiğimde bu teknik servis kapsamında değil fakat telefon güzelmiş mi diyecek. O yüzden resmi IP67 sertifikası olan Galaxy S4 Active’i tercih ederim.

  13. SDN Okuru dedi ki:

    yaa beyler bu x peria z filen samsung glaxy s4 bunların hepsi 1 yıl sorna filen dokunmatikleri filen bozulcaktır donma yapıcaktır androidlern hepsi böyle 1 yıl sorna görürsünüz kulnanlar ama ıphone öyle değil tmm 1 gb ram olabilr işlemcisi 2 cegirdekli olabilr ama hepsinden daha dayanklııı daha dokunmatiği bozulmaz tanıdklrımın hepsi 2 yıldır kulanıyolar sapa sağlam s3 filen hemen bozuldu xperia z de aynısı 1 yıl sorna filen bozulur pişman olursunuz ıphone herzaman daha iyidir niye ıphonun özelikleri düşük olduğu halde fiyatı hayla aynı ? düüşünün

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Bencede bir numara samsung

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia Z’nin Sertifikası daha düşük bu arada bilginize.

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia z yi elinize alin bi kullanin s2 ile bile degisilmeyecek bi telefon. Ekrani full hd sozde ama goruntuler berbat samsung android de bir numara

  17. SDN Okuru dedi ki:

    bu tft takıntısını da anlamıyorum ya ekran kaliteli gösterdikten sonra ne önemi var ayrıca siyah renk dışında tft ekran daha doğal görüntüler veriyor

  18. SDN Okuru dedi ki:

    ismi bi xperia dan tanıdık gelmedi mi xperia active bari ismini kopyalamasaydın

  19. SDN Okuru dedi ki:

    bence tasarımı çok kötü şık bir telefon değil

  20. SDN Okuru dedi ki:

    begendim ama ekranın tft olması kötü

  21. giskur11 dedi ki:

    Canavar gibi olmuş.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung Galaxy xcover var iken sony nin xperiasinin adiyoktu.

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung nezaman inşaat çekici üretmeye başladı

  24. SDN Okuru dedi ki:

    O 3 tuş ne demek oluyorsa kattıkları yeniliğe bakar mısın?

  25. SDN Okuru dedi ki:

    hafıza kartı girişi nerdeydi o :D:D

  26. SDN Okuru dedi ki:

    xperia z nedir abi. tugla gibi.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    samsung ilim çinde bile olsa arayıp bulan bir firma.
    bi dakka laaaaaaa yoksa …

  28. SDN Okuru dedi ki:

    8 mp lik kamerasi ve biraz buyuk olmasi disinda kotu bi ozelligini gormedim. Bence alinir.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Samsung kadar hırsız bi firma daha görmedim zaten telefonuda en son cıkarıyo nerde ne özellik varsa topluyo (s4) gibi

  30. SDN Okuru dedi ki:

    samsung zaten dandik ve hırsız bir firma

  31. muratteas dedi ki:

    Samsung ne yapacağını şaşırmış artık.

  32. DumDumaq dedi ki:

    tipini bıraktım tuşlarında bile iş yok badaa işletim sistemını kullanan eski telefonlarına benzemiş

  33. REDFOKS dedi ki:

    Samsung özgün ol özgün diyesim geldi.

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia Z nin esamesi okunmaz bu cihaz karşısında. Çünkü Xperia Z ip57 sertifikasına S4 Active ip67 sertifikasına sahip.

  35. SDN Okuru dedi ki:

    muhteşem olmıuş. şekil cizgiler fps oyunlarındaki tabletler gibi
    cihazlar gibi. sony z diyen arkadaşlar o telefonu alan bin pişman.
    ekranı çiziliyor ses çıkmıyor şarj dayanmıyor. hadi dağılın şimdi.

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Tolga Bey, telefonun sarj yeri gördüğüm kadarı ile kapaklı. Telefon suya sokulduğunda sarj kapak kısmının kesinlikle kapalı olması mı gerekiyor.?

  37. SDN Okuru dedi ki:

    böyle çok sayıda zımbırtı s4 adında telefon çıkarmaktan başka türlü 100 milyon satacaklarını iddia etmesi samsungun, sadece bir hayal olurdu. ve daha önce de bir arkadaşın dediği gibi yine de 100 milyon satabileceklerini sanmıyorum.

  38. SDN Okuru dedi ki:

    o on tuslar olmamis.

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Alanında xperia z kral samsung boşa telefon cıkarmasın

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Heryeri tipa dolu xperia zyimi diyorsun su altinda mumkun degil kullanmak

  41. SDN Okuru dedi ki:

    en iyisi xperia z dir. arkadaşımın 700 tl lik su geçirmeyen xperia go su , benim s3 ün çalıştırmadığı oyunları bile açıyor

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Sol üstteki macBook mu ? 🙂

  43. SDN Okuru dedi ki:

    hem zoom hem aktıve baktımda ıkısıde 5 para etmez bence normal s4 2sındende ıyı samsung 100 mılyon s4 satacam derken bu zoom aktıve vb telefonlarıda ıcınde sayıyormuydu merak edıyorum gercı bunlar dahıl olsa bıle samsungla her ıddıasına gırerım 100 mılyon satamaz:)

  44. 25 PARS 1907 dedi ki:
    Alıntı patientia Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Xperia Z bana göre suya ve toza dayanıklıların arasında en iyisi .(Bana göre)

    bence bu

    – – – Mesaj Güncellendi – – –

    benim hoşuma gitti … fiyatı fazla yüksek olmazsa denerim inşallah

  45. 25 PARS 1907 dedi ki:
    Alıntı patientia Nickli Üyeden Alıntı
    Mesajı göster
    Xperia Z bana göre suya ve toza dayanıklıların arasında en iyisi .(Bana göre)

    bence bu

  46. SDN Okuru dedi ki:

    bu kadar iğğğğrenç bir tasarım görmedim. Diyeceksiniz ki suya karşı dayanıklı olsun o kadar. O zaman Xperia Z ne oluyor????

  47. patientia dedi ki:

    Xperia Z bana göre suya ve toza dayanıklıların arasında en iyisi .(Bana göre)

" Samsung Galaxy S4 Active Ön İnceleme konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Samsung Galaxy S4 Active Ön İnceleme ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Samsung Galaxy S4 Active Ön İnceleme ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "