Okunma

Samsung’dan Projektörlü Galaxy Beam


26 Şubat 2012 Pazar 14:00
Samsung’dan Projektörlü Galaxy Beam

Galaxy serisi ile hem akıllı telefon hem de tablet pazarında adından bir hayli söz ettiren Samsung, bu sefer oldukça sıradışı bir ürünü ile karşımızda. Galaxy Beam’i bu kadar sıradışı yapan ise dahili projektörü.

Çift çekirdekli 1 GHz işlemciye sahip olan cihazın 4 inçlik ekranı 800×480 çözünürlüğü destekliyor. Arka yüzeyindeki 5 megapiksellik kameranın haricinde ön yüzünde de bir adet VGA kamera bulunan cihaz, Android 2.3 işletim sistemi ile satışa sunulacak.

  

Donanımsal özellikleri ile orta üst sınıf arası bir Android’li telefondan pek farkı olmayan Galaxy’i Beam’i diğer telefonlardan ayıran özellik ise üst kısmında yer alıyor.  Cihaz 50 inç büyüklüğünde görüntü verebilen 15 lumenlik bir projektöre sahip.

Cihazın 6GB RAM’e sahip olacağı da açıklandı ancak akıllı telefonlar için şimdilik imkansız görünen bu sayı kafalarda soru işareti oluşturdu.

:: Sizce telefonda projektör gerekli bir özellik mi?




yazarErdem Yaşar

Editörlüğe 2007 yılında başlayan Erdem, ilerleyen yıllarda odak noktasını mobil cihazlara ve sosyal medyaya çevirdi. İnternet olmadan yaşayamayanlardan.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

28 yorum - “Samsung’dan Projektörlü Galaxy Beam”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    Merhaba shiftdelete bu telefonun yenisi çıkacak mı bilginiz varsa lütfen yanıt verin teşekkürler…

  2. SDN Okuru dedi ki:

    projektör lamba ömrü diye bi şey var evet ama 20.000 saat bu baya yeterli ! bence piyasadaki büyük sabit projektörler bile maximum 10.000 saat lumel ömrü bence süper bi cihaz ben alalı 5 ay oldu sorunsuz kullanıyorum

  3. SDN Okuru dedi ki:

    ARKADAŞLAR ÜRÜNÜ DAHA YENİ ALDIM VE MUHTEŞEM BİR GÖRÜNTÜ AKTARIMI VAR HERKEZE TAVSİYE EDİYORUM AYNI ZAMANDA ANDROİD İŞLETİM SİSTEMLİ OLMASI ÜRÜNÜ DAHA DA GÜZEL YAPIYOR ÇOK ARAŞTIRDIM AMA EN İYİSİNİ YAPMIŞIM ÇOK GÜZELLLLL 🙂

  4. SDN Okuru dedi ki:

    adımı değiştireceğim diyen arkadaş,adını bence de değiştir (SDN OKURU) 😀 😀

  5. SDN Okuru dedi ki:

    768mb RAM’i var, Mashables not alırken yanlış algılayıp 6gb yazmışlardı, ama sonra düzelttiler. bu 6 gb ram dedikodusu oradan kaynaklanıyor, dip not geçeyim.

  6. SDN Okuru dedi ki:

    saçma

  7. antimatter dedi ki:

    50 ansilümenlik projektörü denedim geçenlerde o bile çok yeterli değilken 15 ansi ne işe yarar acep?

  8. SDN Okuru dedi ki:

    benim anlamadıgım 50 inç görüntü ( 127 cm ) nasıl verecekki o küöück mercek vallahi adamlar çalııyo çalışana verir ALLAH 🙂

  9. SDN Okuru dedi ki:

    kaçıın….

  10. SDN Okuru dedi ki:

    Yakın gelecektede yansıtılan görüntüyü dokunmatik yaparlar alsana akıllı tahta

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Lamba ömrü 100.000 saat gibi bir süre oluyor genelde. 7-10 yılda anca biter. Kim bu kadar uzun süre telefon kullanıyor ki

  12. SDN Okuru dedi ki:

    led projektördür o, hem ömrü uzun hemde daha dayanıklı olur ..

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaslar dun aksam samsung acikladi bu telefonu, gidip youtube da arastirin canli performansini gorurusunuz ozaman.
    Led projeksiyon olabilir ben arastirdim detay bulamadim.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    Projeksyon cep zaten vardiki.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Alınabilir…

  16. murat0288 dedi ki:

    daha iki ay önce bi sitede bunu yapacaklarını yazdım, birileri o kadar karşı çıktıki küçücük cihaza o merceği nasıl yerleştirecekler felan olmaz diye bak elin adamı boş durmuyo yapıyo işte …

  17. SDN Okuru dedi ki:

    bu korelilerden korkulur :-P:-P

  18. El Padrino dedi ki:

    Eğlenceli ***** yeni bir özellik olduğu için biraz daha olgunlaşmasını beklemekte fayda var diye düşünü***** canlı performansını görmek gerekir.

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Güzelmiş…

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Eğer android ve samsung ortaklaşa çalışırsa imkansız olmaktan çıkar.

  21. engerex dedi ki:

    Samsung’un ikinci projeksiyonlu cihazı.
    6GB denilen RAM değil ROM’dur.

  22. SDN Okuru dedi ki:

    16:06 inş. bu espiriyi senden sonra kimse yapmaz 😛

  23. SDN Okuru dedi ki:

    çirkin.

  24. SDN Okuru dedi ki:

    projeksiyon lambaları sarsıntıya karşı çok hassastır patlayıverirler. bunu nasıl yaptılar acaba, yine de ilginçmiş 🙂

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Nolurdu 2020 de doğsaydım ya

  26. SDN Okuru dedi ki:

    iyide projektor lamba omru diye birsey var, 100saat kullandiktan sonra cop olacaksa ne ise yararki bu. telefondaki bu ozelligin oldukca gereksiz oldugunu dusunuyorum

  27. SDN Okuru dedi ki:

    Apple biz bulduk bunu demezse adımı değiştireceğim..

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Aha. Kuran carpsin benim aklima gelmisti haa..

" Samsung’dan Projektörlü Galaxy Beam konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Samsung’dan Projektörlü Galaxy Beam ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Samsung’dan Projektörlü Galaxy Beam ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "