Sega Europe North Pazarlama Yöneticisi Alan Pritchard, Nintendo Wii’de hiç “hardcore” diye tabir edilen, bol kanlı ve sert oyunların bulunmamasını, ailelere hitap eden yayıncılar tarafından kaçırılmış bir fırsat olarak gördüğünü açıkladı.
Wii’ye çıkan Resident Evil 4 ve Red Steel‘ı örnek veren Pritchard, bu oyunların gayet başarılı satış grafikleri çizdiğine dikkat çekti.
Aile Oyunları PS3’te, Aksiyon Wii’de Olsa
Sega İngiltere Satış Yöneticisi John Clark da, PlayStation 3 ve Xbox 360 konsollarında her geçen gün artan aile oyunlarının, Wii’de de tam tersi şeklinde tezahür edebileceğini eklerken, bu yılki MadWorld ve The Conduit oyunlarını örnek gösterdi.
Eğer Sega, Nintendo konsollarında sert aksiyon oyunlarıyla başarı yakalarsa, bu durum diğerlerinin de aynı yola girmesine zemin hazırlayabilir.