Monolith Productions ve Warner Bros Interactive‘in uzun süredir üzerinde çalıştığı Middle Earth: Shadow of Mordor geçtiğimiz ay yayınlanan oynanış videosuyla gündeme bomba gibi düşmüştü.

Oyun dünyasındaki geniş bir kitle, Shadow of Mordor‘da ki oynanış ve dövüş dinamiklerinin Assassin’s Creed serisinden alınma olduğu hususunda fikir birliğine giderken, oyunun yapımcısı olan Monolith Productions bunu kesin bir dille inkar etmişti.

#video_3876#

PS3 ve Xbox 360’ta Nemesis sistemi olmayacak

Yaklaşık bir aydır haber alamadığımız Shadow of Mordor hakkında geçtiğimiz gün bazı yeni detaylar su yüzüne çıktı. Shadow of Mordor‘un yönetmen koltuğundaki isim olan Michael de Plater yabancı bir mecraya verdiği demeçte önceliklerinin yeni nesil konsollar olduğunu belirtti.

Shadow of Mordor‘un yeni nesil konsollarda kullanacağı Nemesis sisteminin (düşmanlarımıza dinamik bir hafıza sağlıyor ) PS3 ve Xbox 360 için uygun olmadığına dikkat çeken Plater, bu iki konsolda dövüş ve diğer sistemlerin aynı olacağını söyledi.

Plater, oyunun nesiller arası versiyon farkının özellikle grafikler ve yapay zeka dinamiklerinde ortaya çıkacağını belirtirken, şimdiki nesil versiyonu içinde ellerinden geleni yapacaklarını belirtti.

Bu arada dip not olarak belirtelim. Warner Bros, Middle Earth: Shadow of Mordor‘un çıkış tarihi hakkında henüz bir açıklama yapmadı.

:: Sizce Shadow of Mordor beklenileni verebilecek mi?