Halihazırda Cronos: The New Dawn üzerinde çalışan Bloober Team, Silent Hill 2’nin yeniden yapımının kötü oyunlar sunmayı bırakması için güçlü bir ilham kaynağı olacağını vurguluyor. Şirket, geçmişte korku hayranlarının hak ettiği kalitede olmayan ürünler teslim ettiğini, bunun da oyuncular arasında güvensizlik yarattığını itiraf ederek dikkatleri üzerine çekiyor. İşte detaylar…
Bloober Team kendine yeni bir yol çiziyor
GameSpot’a verdiği röportajda yönetmen ve yapımcı Jacek Zieba, stüdyonun olumsuz itibarının farkında olduğunu ve bunun da çok zor yıllar geçirdiğini belirtti: “Artık herkesin morali çok iyi. Tek başımıza neler yapabileceğimizi, fikirlerimizi nasıl geliştirebileceğimizi göstermek istiyoruz.”
Yönetmen ve tasarımcı Wojciech Piejko, internet sitesine Bloober Team’in Silent Hill 2’yi başarıyla güncelleyerek birçok kişinin düşünülemez olarak değerlendirdiği bir şeyi yapmayı başardığını söyledi: “İmkansızı mümkün kıldılar ve internetteki nefret yüzünden yol engebeli bir hal aldı. Üzerlerindeki baskı çok büyüktü. Bunu başardılar ve şirket için bu inanılmaz bir an oldu.”
Fiziksel kopyaların sonu mu? Xbox’ta dijital oyunlar hakimiyet sürüyor
Xbox dijital oyun satışlarında olağanüstü bir büyüme kaydetti. Sonuçlar, fiziksel kopyaların yavaş yavaş sonuna gelindiğine işaret ediyor.Ayrıca geliştiricinin şu anda Layers of Fear’ı yarattığı zamankine benzer bir dönemden geçtiğini de sözlerine ekledi. Seriyi başlatan oyunun bariz sorunları olsa da stüdyo, devam oyunlarında fikirlerini geliştirmeye ve kendi kitlesini bulmaya devam etmeye karar verdi.
Piejko, “Korku seven bir ekibi bir araya getirdik. Bu yüzden diğer türlere geçmenin bizim için kolay olmayacağına inanıyorum ve bunu yapmak istemiyoruz” dedi.
Daha önceki basın açıklamalarında şirket, korkutucu temaları kamuoyuna sunmaya devam etmeyi planladığını, fakat bunların daha fazla aksiyon anı getireceğini ve geçmiş çalışmalarına göre daha az incelikli olacağını belirtmişti.