The Elder Scrolls V: Skyrim, 2011 yılının en iyi oyunu olarak gösterilebilir. Birçok eleştirmen tarafından da tam puan alan Skyrim’in en kuvvetli yanlarından biri de grafikleriydi.
Bethesda, Skyrim‘in grafiklerini daha önceki oyunlarda kullandığı Creation adlı grafik motorunu geliştirip yenileyerek hazırlamıştı. Aslında oldukça güzel görünen grafikleri vardı.
DSO Gaming sitesinin ortaya çıkardığı bir video ile Skyrim‘in grafiklerinin nasıl daha iyi olabileceğini de görebiliyoruz. mrsmo3d adlı harita tasarımcısı, Unreal Engine 3‘ü kullanarak hazırladığı bir harita ile Skyrim – Unreal Engine 3 birlikteliğinden neler doğabileceğini gözler önüne serdi.
Sözü daha fazla uzatmayalım ve mrsmo3d adlı kullanıcının hazırladığı bu Skyrim haritasına birlikte göz atalım. İyi seyirler.
iyide videonun açıklamasında viking çağı demiş skyrimle alakalı birşey yok video eski güncellenmişi var. nasıl haber yapıyorsunu anlamıyorum ki?
skyrimin motoruna laf yok orta halli bir ekran kartında bie düzgün oynayabiliyorsun bazen herşey grafik demek değildir adam gibi oynanabilirlik olmadıktan sonra ne yapıyım kalite grafiği ? bkz. Sf2 ile Sf Ex serilerinin olayına? Sfex 3 boyutlu ama hiç bir zaman tutmadı onun yüzünden SF4 bile 2 boyutlu çıkmadı mı? ben ne diyorum nerdeyim iice saçmaladım gene 🙂
alakasız bir haber ve başlık, sunulan videonun burada söylenenle bağdaşmıyor gene bir shiftdelete klasiği
zaten adam size skyrim i hazırlamışlar dememiş ne ilginç adamlar var ya burada anlama problemleriniz mi var arkadaşlar adam yapılsaydı böyle olurdu şehirler birbirine benziyor demiş. ne ilginç insanlarsınız gerçekten şaşırtıyosunuz her gün daha da fazla şaşırıyorum buraya yorum atan insanlara.
bazıları yazıyı okumadan yorum yapmış galiba. skyrim oyununa benzer bir şehir tasarlanmış. oyunun aynısı değil. bu yüzden adı "viking çağı" olmuş.
bu fan yapımı kalitesi düşük bir yapım olmuş.
ben de ciddi bir firma yaptı zannetmiştim
unreal engine’in gücünü gösteren birşey değil.
dolayısıyla haber yapılacak bir konu değil