Okunma

Sony Hangi Oyunları Türkçe Yapacak?


07 Haziran 2011 Salı 12:30
Sony Hangi Oyunları Türkçe Yapacak?

Türkçe dublaj desteğiyle gelen oyunların sayısı giderek artıyor. Killzone 3, Crysis serisi derken şimdi inFamous 2‘de bu listedeki yerini aldı.

Sony’in büyük yatırımlar yaptığı inFamous 2 reklam ve pazarlama olarak da ülkemizde bir oyun pazarının canlanmasına yardımcı olacak. Peki firmanın Türk oyun pazarı için bundan sonraki hedefleri nelerdir?

PSN Saldırısı Fiyatları Etkileyecek mi?

 

Sony Eylül ve Aralık aylarında iki önemli oyununa Türkçe desteğiyle piyasaya sürecek. Peki bu oyunlar hangileri olacak? İşte PSN’in hack saldırısının fiyatlara etkisinden Türkçe oyunların geleceğine kadar birçok önemli konuyu içeren röportajımız.

:: Türkçe oyunlar görmek için orijinal ürünleri alıyor musunuz?

 




Yorum yazın

14 yorum - “Sony Hangi Oyunları Türkçe Yapacak?”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    PSN, hack isini profesyonelce bagladi. Infamous, LittlebigPlanet vs. bedava oyunlar vererek kendini affetirdi ve 30 gun trial plus uyeligi sagliyor… Helal olsun!

  2. Paramore dedi ki:

    [QUOTE=xmRipper;1846652]”Fiyatları [B]120-130-140 TL[/B] seviyelerinde tutmaya çalışıyoruz ki herkes oyunları alabilsin … mümkün olduğu kadar korsan ve kopya oyunlarla mücadele etmeye çalışıyoruz, oyunların fiyatını düşük tutmaya çalışmamızda bundan kaynaklanıyor”

    Video adam bunu dedi yahu. Söyledi yani bunu.
    Türkiyede herkes bir oyuna 130 lira verebilir korsan almasına gerek yok, zaten korsanıda 100 TL zaten *koyim neki.

    Edit: lol Paramore, aynı anda yazdık sanırım :)[/QUOTE]

    Bu konuda biz bütün oyuncular aynı şeyi düşünüyoruz sanırım.

  3. Nuri.alco. dedi ki:

    Ubisoft’a Türkçe yapsın!!!

  4. vladislav dedi ki:

    Adam parayı kolay kazanıyor ona koymaz tabi 😀

  5. xmRipper dedi ki:

    “Fiyatları [B]120-130-140 TL[/B] seviyelerinde tutmaya çalışıyoruz ki herkes oyunları alabilsin … mümkün olduğu kadar korsan ve kopya oyunlarla mücadele etmeye çalışıyoruz, oyunların fiyatını düşük tutmaya çalışmamızda bundan kaynaklanıyor”

    Video adam bunu dedi yahu. Söyledi yani bunu.
    Türkiyede herkes bir oyuna 130 lira verebilir korsan almasına gerek yok, zaten korsanıda 100 TL zaten *koyim neki.

    Edit: lol Paramore, aynı anda yazdık sanırım 🙂

  6. Paramore dedi ki:

    Beyfendi fiyatların 180 TL’lerden 130 TL’lere gerilediğini söyledi röportajda. Yeni çıkan oyunların Türkçe çıkabilmesi için daha fazla satış yapılmaları gerekiyormuş. Böyle olursa hedeflenen rakamlara ulaşırlarmış ve rağbet olduğundan 110 – 100 TL civarlarına çekilirmiş.. Her şey iyi güzel de Türk insanı için 100 TL’de pahalı maalesef tamam 180 TL olduğu günleri biliyoruz bir ivme ile 130’lara düştü ama konsol sahibi iyi bir sahibi olan insanlar fazla yok ülkemizde, olanlar da var tabi ama her ay kaç tane Infamous ayarında çıkıyor. Her ay 4×130 TL’den alsa 520 lira yapıyor. Neredeyse bir konsol . Ama yine de iyi yönde geliştiğimizin göstergesi zaten Ülke olarak dünya standartlarını geriden takip ettiğimiz için sektöründe de onlarla aynı alım gücüne sahip olmamız beklenemezdi. Bende Xbox 360’ımda oynuyorum kitapçıklı kutulu almak oynamak gerçekten büyük bir ama hem Sony, Microsoft ve Nintendo’nun hem de ihtalatçı ve dağıtıcıların satışlardan mennun olabilmeleri için zamana ihtiyaç var..

  7. xmRipper dedi ki:

    [QUOTE=Demnesia;1846589]Valla Türkçe yaparlar inanırımda babasının hayrına yada Türkleri sevdikleri için değil, daha çok mangır daha çok yolunacak kaz içindir :D[/QUOTE]
    Hayrınamı yapacaktı?

  8. SDN Okuru dedi ki:

    God of War’dan önce hangi oyun çok sattıda 99tl oldu kimi kandırıyorsunuz Özgür Kirazcının emeklerini kendi gibi gösteriyo daha bide 30-35 bin sattık diyo o zamanki fiyatlardan haberi yok sanırım bundan sonra 10-15 bin satış hiç mi hiç beklemeyin çünkü onu bile göremeyeceksiniz geldiğinizden beri ne oyuncularla birebir görüşebileceğiniz tweetriniz nede başka bir kanal var infamous 2 de 5 bini bile zor görüceksiniz 140 tl lik bir fiyatlı oyunu kim alır en iyisi o koltuğu bırakıp gidin çünkü biz Özgür Kirazcıyı geri ***** bu yazdıklarım yayınlanır ki herkes GÖRSÜN ve gerçekleri BİLSİN…

  9. mertgenc86 dedi ki:

    Hocam torrentler ne güne duruyor:D

  10. Demnesia dedi ki:

    [QUOTE=mertgenc86;1846597]Tamam da dostum, ingilizce oyun çıkınca da aynısı olmuyor mu:)
    hem ingilizce oynarken zorlanıyorsun hem de para veriyorsun…ama crysis oynarken ne kadar güzel oluyor:)
    en azından oynadığımız oyundan bişey anlarız ya:D[/QUOTE]
    Yok hocam ingilizce benim için sorun değil, ben gerektiğinde japonca oyunda oynuyorum 😀 Ayrıca yolunacak kazıda şaka yollu söyledim, ama işin gerceği PS3 oyunların fiyatları harbiden insana yolunduğunu hissettiriyor. Gerçi PS3 üm yok ama ara sıra Teknoloji Marketlere gider yeni teknolojileri fiyatları felan kontrol ederim, mesela 10 gün önce Call of Duty Black Ops un (PS3) fiyatını görünce gözlerim yuvalarından fırladı, 180 lira boru değil 😀

  11. mertgenc86 dedi ki:

    Tamam da dostum, ingilizce oyun çıkınca da aynısı olmuyor mu:)
    hem ingilizce oynarken zorlanıyorsun hem de para veriyorsun…ama crysis oynarken ne kadar güzel oluyor:)
    en azından oynadığımız oyundan bişey anlarız ya:D

  12. Demnesia dedi ki:

    Valla Türkçe yaparlar inanırımda babasının hayrına yada Türkleri sevdikleri için değil, daha çok mangır daha çok yolunacak kaz içindir 😀

  13. mertgenc86 dedi ki:

    hepsini hepsini Türkçe yapsın ya:)

  14. shiftdelete.net dedi ki:

    [URL=”http://shiftdelete.net/sony-hangi-oyunlari-turkce-yapacak-29958.html”][B]Sony Hangi Oyunları Türkçe Yapacak?[/B]

    [/URL]
    Sony bugün Türkçe olarak piyasaya süreceği yeni aksiyon oyunu inFamous 2’nin tanıtım toplantısını düzenledi. Peki bundan sonra hangi oyunlar Türkçe seslendirmeye sahip olacak?

" Sony Hangi Oyunları Türkçe Yapacak? konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Sony Hangi Oyunları Türkçe Yapacak? ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Sony Hangi Oyunları Türkçe Yapacak? ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "