Okunma

Sony Xperia Asya Pazarında Coştu


07 Nisan 2014 Pazartesi 06:00
Sony Xperia Asya Pazarında Coştu

Dünya çapında akıllı telefon rekabeti Apple – Samsung ikilisinin başı çektiği bir mücadele gibi görünse de bölgeden bölgeye farklı sonuçlar ortaya çıkabiliyor. Özellikle Asya pazarının desteklediği bazı markalar dünya ölçeğinde bile listelerin değişmesine neden oluyor. Son haberler ise Güney Asya ülkelerinden Hindistan‘a yönelik.

İkinci sırada

Xperia resmi blogundan yapılan açıklamaya göre Sony, yeni ve uygun fiyatlı modellerin de etkisiyle Hindistan akıllı telefon pazarında ikici sıraya yükselmeyi başarmış durumda. Diğer pazarlardan alışık olduğumuz Samsung – Apple zirve mücadelesi Hindistan’da yerini Samsung – Sony yarışına bırakmış. Xperia‘ların ülkedeki pazar payı da yüzde 9’lar civarında.

Apple takipte

Hindistan‘da Sony‘i yüzde 7’lik bir pay ile Apple takip ediyor. Birinci sırada ise açık ara bir fark ile pazarın yüzde 40’ından fazlasına sahip Samsung var. Ülkedeki bu başarıda en etkili Xperia modelleri ise M Dual ve Xperia C olarak öne çıkıyor. Bakalım Sony Xperia serisi diğer pazarlarda da üst sıralara ulaşabilecek mi?

:: Sony Xperia modellerinin ülkemizde hak ettiği değeri gördüğünü düşünüyor musunuz?

 




yazarAzim Köse

Ege Üniversitesi, Sinema TV Bölümü Yüksek Lisans mezunu olan Azim, 4 yıldır farklı mecralarda teknoloji hakkında haberler ve makaleler yazıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum yazın

42 yorum - “Sony Xperia Asya Pazarında Coştu”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    z1 kullanıcısıyım sony=kalite sony=mükembelik sony=isim prestij o zaman make believe 🙂

  2. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia sola candır guncelleme yok ama 4.4.2 kullaniyorum yag gibi

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Sony samsungdan iyi ancak bir HTC degil..HTC kalite tasarlar..

  4. SDN Okuru dedi ki:

    tek sevmediğim yönü, yağlı ellerle tutmuşsun gibi üzerinde parmak izi çıkması

  5. UNBAHTIBIL dedi ki:

    Yakışır.

  6. kofdelisi dedi ki:

    sony de de suç var ya arkadaş Z2 ile aynı gün tanıtılan S5, hatta 1 ay sonra tanıtılan One M8 2 gün sonra türkiyede satılmaya başlayacak Z2 den hala bir ses yok şeytan diyor vazgeç beklemeyi al bir G2 ya da yaza G3 al

  7. Kaya26 dedi ki:

    Sony daha da yükselmeyi hak ediyor ama Türkiye’de hak etmiyor kusura bakmasın Sony Türkiye’yi biraz tokatlaması gerekli.

  8. LittleMonster dedi ki:

    Daha da yükselecekler

  9. SDN Okuru dedi ki:

    Android telefonların hepsi aynı birinin birinden avantajı yok. Android olmakla başta hata yapmışlar

  10. SDN Okuru dedi ki:

    sanırsın uzaya çıkacaklar bu donanımlarla

  11. SDN Okuru dedi ki:

    siz burada tartışıp birbirinizi yiyin bu firmalarda parayı götürsün sanki umurlarındamı güncelleme verip vermeyeceği adam zaten her sene telefon çıkarıp millete iteliyor daha ne yok z2 yok s5 yok g2 yok 5s

  12. SDN Okuru dedi ki:

    FOREVER OPTİMUS G

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Z1 aldım 1 hafta sonra zararına sattım kamerası berbat Lumia 1020 den iyisi yok kamerada.

  14. SDN Okuru dedi ki:

    abi sony de guncelleme yok gereken donanim yok. birsey olunca cihaza sayili bayiileri var onlardada anlayan yok. sen gelde sony al oldu mu? samsung ve apple toprak gibi her tarafta gerekli olan düzenlemeleri yapiyotlr. sony yapsa oda basarili olur lakin yapmiyor.

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Make believe..its A Sony

  16. SDN Okuru dedi ki:

    Bu senenin en beğenilen telefonu Z2 oldu yakın zamanda Sony liderliğe oynar

  17. SDN Okuru dedi ki:

    Ben hollandada yaşıyorum türkçem çok kötü bırda sony bir numara demek istedim

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Optimus g şu lgnin 4.1 de çıkarıp 4.1 de bıraktığı öksüz telefon değil mi? Sıfır güncelleme alan amiral grmisi diye biliniyor

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Ben Hollanda’da yasiyorum ve samsung kullananlara neden samsung aldin diye sormuyorum artik adamlar ya iphone yada samsung diyor. Niye samsung? internette turkiye ile konusuyorum diyor :p gercekten de oyle cevap veriyorlar. Neden iphone birebir degisiyorlar diyor cevap yeterli.

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Sony candır xperia z2 adneralin

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Artık sony devri başlıyor sanki

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Evet sony kamerada çok iyi

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar ben de s4 htc one ve xperia z kullandım en İyisi xperia z1 geldi kamera olsun işlemci olsun batarya olsun arayüz olsun

  24. SDN Okuru dedi ki:

    İnadına z2:-) tek geçer

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Htc One kullanıcısı olarak Sony telefonları beğeniyorum fakat her haberin altında ”Z2 ” diye kirlilik yaratan insanlar yüzünden övmekten vazgeç***** bazı İphone koyu taraftarları başka firmaların haberlerin altına ”çöp” diye yazıyorlardı siz onlardan daha beter olmuşsunuz.

  26. SDN Okuru dedi ki:

    Sony ürünleri çok iyi kardeşim adamlar sağlam cihazlar üretiyor şuan ki telefonnum xperia sp ve cok memnunum iyi günler.

  27. SDN Okuru dedi ki:

    4x hd den bahseden yokki ben optimus g den bahsediyorum süper telefon parantez içinde zaten yazdım telefonu

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Valal sony i hep severim, adamlar hep kalite öncelikli, ama tasarım hep bi tık geride geliyor. TV lerde de ole. İnsanlık gösteriş üzerine kurulu. Yapacak bişi yok.

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Lg deyince aklina optimus 4x HD mi geliyo

  30. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia C gelseydi keşke türkiyeye discovery falan kalmazdı

  31. SDN Okuru dedi ki:

    Xperia M ***** ya

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Daha fazlasını hakediyor

  33. SDN Okuru dedi ki:

    Yav he he lg stabil 4x hdyi ertesi gün satmıştım arama yaparken ısınıyordu resmen

  34. SDN Okuru dedi ki:

    Sony tayvanda ingiltere fransa japonya vs gibi biçok yerde çok yüksek pazar payına sahip sağlam geliyorlar lu vietnamdakş gibi xperia shopları türkiyedede açsalar çok güzel olur

  35. SDN Okuru dedi ki:

    Adamlar daha yeni girdi pazara büyük başarı samsung gibi çok model çıkarsalar yükselir pazar payları

  36. SDN Okuru dedi ki:

    Sony hakediyor cCc Z2

  37. SDN Okuru dedi ki:

    lg yi tek geçerim arayüzü resmen akıyor ne donma ne takılma (telefon optimus g) sony ve htc nin arayüzüne bir türlü ısınamadım

  38. SDN Okuru dedi ki:

    şunu söyleyebilirim bizim teknolojiden anlamayan milete samsung iyi yutturdu o kasa kalitesi nedir arkadaş adam koyuyo donanımı kasa kalitesi zaten yok diğer firmaların mallarına göre daha ucuza satıyo millete. tabi çıplak kılıfsız haliyle 6 ay sonra bak samsunglar ne halde oysa sony htc admlar malzeme kalitesinden kaçmıyo doğal olarakta fiyat bu firmaya göre yüksek çıkıyo buda satışları haliyle etkiledi birde samsung s2 s3 ile işi götürdü tabi millet yavaş yavaş uyanıyo s5 le o eski satışlar düşecek bir dahada eski halini alamaz o değilde milletin o kadar verip aldığı telefonun kenarlarının bi kaç ayda bozulması yazık ya acıyorum verilen paralara

  39. SDN Okuru dedi ki:

    evet sony kaliteli de beyler teleservice garantisi altında Türkiyede bunun çok büyük etkisi var telefona bir şey olunca büyük eziyet oluyor giden gelmiyor. garanti dışı bir durum olunca da yüzü astarını geçiyor fiyatta ben sırf bu yüzden samsung diyorum yoksa sony 5 basar kalitede

  40. SDN Okuru dedi ki:

    Evet arkadaslar bencede bizim milletimizde boyle. Ozellikle gencler tutturmus bir samsung gidiyor cunku isim yapmis ya

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Sony bumu haketmiyor

  42. SDN Okuru dedi ki:

    Sony 1.liği hak ediyor da Türkiye layık bile değil bir samsung tutturmuşlar devam ediyorlar şuna da bakım deme yok bi baksalar zaten sony alcaklar da yok türkiye de teknoloji “ne kadar isim yapmış”a bağlı ***** lere haksızlık yapılıyor çok kaliteli bir firma

" Sony Xperia Asya Pazarında Coştu konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Sony Xperia Asya Pazarında Coştu ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Sony Xperia Asya Pazarında Coştu ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "