Okunma

Xperia için Android 6.0 AOSP Çıktı!


13 Ekim 2015 Salı 07:30
Xperia için Android 6.0 AOSP Çıktı!

Android 6.0 Marshmallow güncellemesini yayınlayacağı modelleri geçtiğimiz  günlerde açıklayan Sony, bugün de çok sayıda Sony Xperia modeli için Android 6.0 Marshmallow AOSP (Android Open Source Project) kaynak kodlarını yayınladı.

Android 6.0 Marshmallow AOSP kaynak kodları yayınlandı

Geliştiricilerin 2014 yılı ve sonrasında tanıtılan Qualcomm işlemcili Xperia modelleri için ROM geliştirebileceği kaynak kodlarını aşağıda paylaştığımız bağlantı ile indirebilirsiniz.

Yayınlanan listede Xperia Z5, Z5 Compact, Z3+, Z4 Tablet, Z3, Z3 Compact, Z3 Tablet Compact, Z2, Z2 Tablet, Z1, Z1 Compact, Z Ultra, E3, M2, T2 Ultra ve T3 modeleri için üzerinde çalışılabileceği belirtilen kaynak kodları Xperia M5 ve Xperia C5 Ultra gibi Mediatek işlemcili akıllı telefonlarda çalışmayacak.

İlerleyen haftalarda başta Xperia Z5 ailesi ve Z3+ olmak üzere Android 6.0 Marshmallow güncellemesinin testlerine başlayacak Sony, kısa süre içerisinde Marshmallow güncellemesini yayınlayacak gibi görünüyor.

:: Sony’nin güncelleme politikasından memnun musunuz?




yazarCaner Sönmez

Yeni teknoloji ve girişimleri başarılı şekilde takip eden Caner, yeni nesil mobil teknolojilere ve Android'e karşı beslediği ilgiyle birlikte, deneyimlerini sizlerle paylaşıyor.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yeni ! ShiftDelete.Net ya da SDN Forum hesabınız ile yorum yaparak yorumlarınızın rumuzunuz ile yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Giriş için tıklayın.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

54 yorum - “Xperia için Android 6.0 AOSP Çıktı!”

  1. SDN Okuru dedi ki:

    merhaba sony xperiaXZ F8331 telefona 7 güncellemesine evet dedim 6 daki rehber gruplar,favoriler silindi,ICE YOK YİNE 6 NASIL YÜKLENİR
    REHBERDEKİ KAYITLAR ZARAR GÖRÜRMÜ

  2. SDN Okuru dedi ki:

    z1 e geldimi

  3. SDN Okuru dedi ki:

    Z1 gelcekimi

  4. SDN Okuru dedi ki:

    T2 gelir mi Ne zaman gelir

  5. SDN Okuru dedi ki:

    T2 ultraya 6 gelirmi

  6. SDN Okuru dedi ki:

    M2 alacakmış listede yok :(((

  7. SDN Okuru dedi ki:

    2013te aldigim Sony xperia z bu sene 5.1 aldi 🙂 Sony mağdur etmez

  8. SDN Okuru dedi ki:

    Z1 gelmez

  9. SDN Okuru dedi ki:

    z5 için kesin bi tarih yokmu lolipop kitkata göre çömez gibi resmen

  10. SDN Okuru dedi ki:

    z3 marsmelow beta kullanıyrum gayet stabil 2 gnde bir güncelleme geliyo eksık olanlar oturuyo aryına z3 …marsmelow6

  11. SDN Okuru dedi ki:

    Sony Z2 ne zaman gekecek

  12. SDN Okuru dedi ki:

    sony xperia t3 e lollipop yada Marshmallow güncelleme ne zaman ? bilgisi olan varmı

  13. SDN Okuru dedi ki:

    Sony Ericsson kalbimde yaşıyor

  14. SDN Okuru dedi ki:

    m5 ne zaman çıkacak?kesin bilgi varmı

  15. SDN Okuru dedi ki:

    Sony z1 e 6.0m güncelleme gelecek rahat olun bu arada NFC özelliğini kullanan var digmi 1 GB lık bir filmi 5 dk içinde gönderdi ışınlama yaptı resmen

  16. SDN Okuru dedi ki:

    arkadaşlar z1 e 6.0 gelecekmi

  17. SDN Okuru dedi ki:

    m4 m5 c5 ultra xperiablog sitesindeki listede var.. yani 6.0 verilecek..

  18. SDN Okuru dedi ki:

    Sony tabiyki m5 ve c5 e de guncelleme verck ama bu deneme surumu n7 media tek li cihazlara vermiyo

  19. SDN Okuru dedi ki:

    Harbiden Mediatek'in kaynak kodlarını vermemesini Sony'nin suçu olarak görenler var. Şaşırtıcı….

  20. SDN Okuru dedi ki:

    Bunun beta sürümü olduğunu anlayan kaç kişi var? M5 c5 qualcoom olmadığı için yok gizli tutuluyor sadece grliştici ön sürüm M5 c5 hatta c4 m4 6.0 listesinde olduğuna göre endişelenmeyin

  21. SDN Okuru dedi ki:

    Nasıl yapıcaz bunu

  22. SDN Okuru dedi ki:

    Bide bunu 6.0 güncellemesi sananlar var

  23. SDN Okuru dedi ki:

    Sony xperia m5 e gelmemesi kötü mü

  24. SDN Okuru dedi ki:

    6.0 güncelleme 5.1.1 deki gibi şarj sorunu olmaz inşallah bu lolipop şarjı çok yiyo

  25. SDN Okuru dedi ki:

    Sony kullandığım için çok şanslıyım 🙂

  26. SDN Okuru dedi ki:

    C5 le M5 e haksızlık bu m5 alcaktim vazmıgecmeliyim şimdi.. mediatek yaktın bizi be..

  27. TheFame dedi ki:

    z1ler basta listede yoktu sonradan eklenmis

  28. SDN Okuru dedi ki:

    Nasıl yapıcaz yardım edebilir misiniz lütfen

  29. SDN Okuru dedi ki:

    Sony geçeceğiz anlaşılan..

  30. SDN Okuru dedi ki:

    samsunga 5 seneye gelir telefonda zaten çöp iyice cocuk oyuncagı olur sonrası malum hurda sony baksın utansınla bi daha telefon alırsam sony tercihimdir

  31. SDN Okuru dedi ki:

    İphone6 aldım rahatım

  32. SDN Okuru dedi ki:

    Millet okuduğunu bile aynamıyor beyinler leşş

  33. SDN Okuru dedi ki:

    hayırlısı olsun çabucak gelecek gibi….

  34. SDN Okuru dedi ki:

    şimdi bu developer sürüm ya, kendinden rootlu mu?

  35. SDN Okuru dedi ki:

    zamsungun yok mu böyle developer sayfası?

  36. SDN Okuru dedi ki:

    z1 e geliyor mu yani. geçen gelmiyor dediniz..

  37. SDN Okuru dedi ki:

    Z1 e 6.0 gelecek mi beyler

  38. SDN Okuru dedi ki:

    Apple verdi de noldu 9.1…n yani alala Sony halleder güncelleme işini

  39. SDN Okuru dedi ki:

    Bu açık kaynak projesi ürünü qualcomm için çünkü kaynak kodları açık işlemci sadece qualcomm işlemcileri mediatek ve samsung kaynak kodları gizli Sony mediatekli cihazşara 5.0 tabiki verecek ama kaynak kodları açık geliştirici sürümü yayınlayamaz.

  40. SDN Okuru dedi ki:

    M4 ve z neden vermemişler ki 🙁

  41. SDN Okuru dedi ki:

    Ülke de 1, kullandığı kelimenin anlamını bilmeyen ile okuduğunu anlamayan çoğunluğu var ki, forumlarda cevap vemeyi geçtim artık, bir konu hakkında görüşümü bile yazmıyorum.

  42. SDN Okuru dedi ki:

    C5 ultra ya güncelleme gelecek dendi marsmelow çalışmıyor ne demek

  43. SDN Okuru dedi ki:

    Arkadaşlar google güncellemeyi yayınlandıktan sonra her firma düşünceli geliştirmeler yapıyor denemeler yapıyor ondan sonra güncelleme veriyorlar öyle ha değince verirlerse hergün ağlarsınız

  44. SDN Okuru dedi ki:

    Geliştirici sürümü bu m5 c5 ne alaka ya bilip bilmeden ve 5.0Da aynısı oldu sonuçta adam veriyor güncellemeyi 😉 iphone kullanan kullanır Android bitmişse yorum yazma bence gerek yok Xperia nasıl bir noktaya geldiğinde hatırlatırım Nexus dan bile stabil 🙂 1,500 tl tlf alın parasınız cebinizde kalsın herkes WhatsApp messenger kullanıyor google play da en ağır oyun AAA grafik oda 1 gb ram s400 de çalıştığını düşünürsek hiç gerek yok

  45. SDN Okuru dedi ki:

    Ben derledim kullanıyorum.

  46. SDN Okuru dedi ki:

    Kısa süresi mi var Google etkinliğinden 24 saat sonra güncellemeyi verecek arkadaş yada satmasınlar telefon… Bu güncelleme olayı yüzünden iPhone a geçtim android bitmiştir.

  47. SDN Okuru dedi ki:

    Çok saçma madem mediatek işlemciye veremiyorsun neden çıkartıp bizi mağdur ediyorsun.

" Xperia için Android 6.0 AOSP Çıktı! konulu haberimizde ShiftDelete.Net olarak sizlere Xperia için Android 6.0 AOSP Çıktı! ile ilgili son gelişmeleri aktarmak istedik. Hemen yukarıda Xperia için Android 6.0 AOSP Çıktı! ile ilgili yorum ve görüşleri inceleyerek sizlerde yorum bırakabilirsiniz. "